Kat kauwt op plastic

23-08-2010 23:04 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Mijn kat van 10 jaar oud kauwt op plastic.

Nou zou je zeggen niks meer laten slingeren.

Maar goed als ik thuis kom met een plastic tas en zet hem even op de bank zit ze er al aan te knagen.

Ze krijgt in mijn ogen goed voer en voldoende te eten.

Gister kon ik net op tijd een stuk plastic uit haar bek trekken.

Wat moet ik hier nu mee? (behalve niks meer laten slingeren).

Waar komt dit vandaan? Komt ze wat te kort?

Ze heeft speelgoed en vermaakt zich prima dus daar kan het niet aanliggen.

Iemand een idee?
Het gras aan de overkant is niet groen.
Doet die van mij ook, dat heeft echt niets te maken met een tekort aan voedingsstoffen oid. Katten hebben wel vaker merkwaardige voorkeuren.
mijn kat wil wel altijd in een plastictas kruipen.. maar kauwen nee. raar want katten zijn super kieskeurig wat eten betreft...
1 van de mijne kauwt er ook aan.. Zou niet weten wat hij tekort zou moeten komen..

Over merkwaardige voorkeuren: Mijn pa heeft een kat die het behang van de muur krabt om de lijm eronder op te kunnen likken. De lijmlaag van enveloppen vind ze ook onweerstaanbaar.

T is gewoon een tic, meer niet..
.
Merkwaadig is het wel zeker omdat ze voor een stukje worst dr neus nog op haalt.

Pooky ik had gekeken of er een topic over was. Maar sorry voor de dubbele dan.

Er zit inderdaad niks anders op dan alles achter slot en grendel en irisscans gaan kopen.

Maar vroeg me af of er meer achter zat vandaar. Gewoon een rare kat dan denk ik.
Mijne deed 't ook. En het erge was, dat-ie ervan ging kotsen. Maar hem weerhield dat niet. Hij vond altijd en overal plastic, al was het maar het kaartje van een zak mandarijnen.

Het enige dat geholpen heeft, is alle plastic bannen.
een beetje vreemd maar wel lekker...heet je kat rivella?
Mijn 3 katten doen het ook. Plastic gaat hier meteen daar waar de katten er niet bij kunnen.

Niets raars aan
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
haha nee ze heet geen rivella..

Ik probeer ook alles op te ruimen maar soms moet ik even boodschappen opruimen en dan hangt ze al aan de plastic zak.

Maar oke de tip is alles goed opbergen. Nou zal er dan toch beter op gaan letten heb geen zin in kots ruimen:P
Mijn kat doet het ook. Als ik even niet oplet zit ie al in de plastic zak en probeert ie er een gat doorheen te kauwen.
Goed om te horen dat mijn kat niet de enige is met een gekke voorkeur.
valt de post bij jou meteen op de mat? anders kun je daar zo een post opvang geval voor ophangen (mits je reclame krijgt met plastic eromheen) verder anders soort afleer methode gaan houden ofzo...bijv plastic neerleggen en elke keer als ze t wilt pakken haar nat spuiten met de plantenspuit zodat ze weet dat het fout is(of ze vind dat erna ook leuk dan heb je er een probleem bij)
Wij hadden ook zo'n gekke kat: die vrat het plastick niet op maar likte eraan. Liefst aan vuilniszakken!

Heel raar geluid, die schrapende tong over dat plastick.

Ach, Elke gek zijn gebrek zeiden wij hier altijd.

(Maar opeten vind ik wel een ander verhaal hoor, da's levensbedreigend en dus lastiger!).
Nou ik woon in een flat dus de post valt niet op de mat gelukkig.

En de plantenspuit is nog geen eens zo'n gek idee.

Ja als ze de kans krijgt eet ze het.

Nou gelukkig likt jou kat alleen aan plactic. Schijnt niet al te best voor ze te zijn. Zucht nou zoektoch naar het laatste plastic in huis maar even starten. Wil niet dat ze er wat aan over houd:(
ik heb hier wel een paar vervelende ***kraaien die mn vuilniszakken opeten grrrr...succes ermee en hopend dat hij er niet ziek van wordt
Misschien helpt de plantenspuit:P

Bedankt zal extra op haar letten.
Die van mij eet geen plastic gelukkig, kauwt wel op van die cadeausliertjes en springt naar de post in de brievenbus, nix opvangbakje hier.

Als er folders op tafel liggen gaat hij op de stapel "rennen" totdat hij de laatste folder van de tafel gerend heeft, dan is het goed.
ja maar dat is ook allemaal grappig om te doen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven