“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik ben blij dat jij het vraagt Enn, ik wilde niet weer nieuwsgierig lijken
Anoniem_67791
dinsdag 24 augustus 2010 om 00:06
Zie het topic over de permaban. Had van mijn studentenbudget ook spullen opgestuurd, weliswaar geen nieuwe, maar toch balen. En vond dat ik dan tenminste knuffels kon krijgen als ik opgelicht was!
Anoniem_64778
dinsdag 24 augustus 2010 om 00:07
Overigens, waarom moest je vriend naar het ziekenhuis? Komt alles wel goed met hem?
plaats er net een bericht.... zal het even gaan lezen dan..
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:misspoez schreef op 24 augustus 2010 @ 00:07:
Overigens, waarom moest je vriend naar het ziekenhuis? Komt alles wel goed met hem?Wegens privacy zet ik de reden niet neer, maar het was even schrikken. Maar het komt gelukkig allemaal goed, heb ik een half uur geleden gehoord.
Anoniem_64778
dinsdag 24 augustus 2010 om 00:13
quote:UCchick1990 schreef op 24 augustus 2010 @ 00:10:
[...]
Wegens privacy zet ik de reden niet neer, maar het was even schrikken. Maar het komt gelukkig allemaal goed, heb ik een half uur geleden gehoord.Gelukkig maar. Beterschap voor hem!
(nee niet bekend als forummer wel een gemeende knuffel)
Jee, wat vervelend dat jij met al je goede bedoelingen wilde helpen en dan dit als resultaat krijgt. Wat een rare mensen heb je toch Stom he! Nou ja, ik zal er niet minder om gaan geven aan mensen: heb het als student nog redelijk luxe (het is niet ruim, maar ik kan rondkomen en wat sparen en dat is het belangrijkste) en vind dat ik, ook omdat ik geld van de overheid krijg, daar best bewust mee om kan gaan. Maar toch is het jammer.
Anoniem_64a9da0a6f0eb
dinsdag 24 augustus 2010 om 00:16
Anoniem_64a9da0a6f0eb
dinsdag 24 augustus 2010 om 00:16