Doorgeefvraag 501

19-08-2010 20:03 3007 berichten
En wederom een nieuw deel van de doorgeefvraag.

Het is bekend hoe het werkt, je geeft antwoord op een vraag en gelijk stel je een nieuwe vraag!

Eerste vraag, Welke kleur wc heb jij?
Alle reacties Link kopieren
Wel iemand overgehaald die doodmoe was.

Vast binden of vastgebonden worden voor de seks?
Ik heb er geen ervaring mee en het lijkt me ook niets.

Jij wel?
Ik wel ja.

Lijk jij op je avatar?
Beiden. Tis echt een leuk onderdeel, met een totaal verschillende beleving.

Word je vastgebonden ben je vrij machteloos en moet je ondergaan. Je neemt geen tot weinig initiatieven meer. Aangezien dit minder gebeurt dan andersom kies ik hiervoor.

Waarmee bindt jij iemand vast?
Ik draag geen hoed, geen snor en geen vlinderdas. Het pak klopt wel. Verder ben ik ook wel een beetje een klassieke boef.

Met hoeveel mannen heb je tot nu toe seks gehad?
@ Donzje:Ik bind zelf niet vast - maar we gebruiken brede katoenen linten

@ Olrik: één

Overgave moeilijk?
Overgave moeilijk? Nee, niet bij iemand die je helemaal durft te vertrouwen.

Naar aanleiding van de Sail had ik het met een collega tijdens de lunch over mannen in uniform. Dat veel vrouwen, hoewel ze het moeilijk toe durven te geven, enorm kicken op mannen in uniform. Vinden jullie mannen in uniform ook zeer aantrekkelijk?
Niet bepaald. Een vrouw in uniform daarentegen....

Opgestoken haar of haar los?
Meestal heb ik het los, bij sporten of andere dingen in een staartje. Ben niet zo van het tutten met mijn haar.

Natural of make-up?
Naturel!

Er zijn vanzelfsprekend tig situaties te bendenken wanneer make up van toegevoegde waarde is. Wanneer een vrouw echter zonder make up prachtig is is dat voor mij een extra wow-momentje!

Gel of losjes?
Gewoon los - losjes.

Alleen stijf van de lak als er een speciale gelegenheid is, en dan in combinatie met make-up enzo.

Nagels gelakt of niet?
Niet, ben van de naturelle look.

Lange of korte nagels?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Korte nagels, anders breekt de zooi af, of ik krab iemand open tijdens mijn werk.

rokje en pumps met hakje of kortebroek met sportschoenen
Mag een rokje met sportschoenen ook?

Ben niet zo van de pumps en korte broeken.

Welke kleur straalt seks uit?
Die dilemma's van vandaag toch... Beide heerlijk, beide afhankelijk van de situatie. Maar aangezien dit een sex gerelateerd forum betreft ga ik voor de eerste optie.

160 tekens voor een sms te weinig of genoeg?
sms? In welke oudheid leef jij? Gmailaccount zit toch standaard op iedere telefoon?

Berichtje sturen of bellen?
Donzje; genoeg, gewoon kort en krachtig houden :-)

Nadah: what's wrong with smsen?

Mijn antwoord: berichtje sturen :-)

Vraag blijft.
Sms is net zoveel werk als het sturen van een emailtje. Maar een emailtje kan kort, kan lang. Kan aan meer mensen tegelijk. Kan een foto bij... en is net zo snel op de telefoon van mijn lief als een smsbericht waarvoor ik nog moet betalen ook!

Ik laat de vraag dan ook maar even staan, want ik let echt nooit op hoeveel tekst ik er in ram.
@Nadah, zo lang de personen die ik zojuist nog aan de telefoon had zich aan geen enkele belofte houden vrees ik dat het voorlopig nog wel even bij sms blijft. Meer kan mijn tel echt niet aan. De volgende daarentegen... hmmmmm

@ingelke. Rood dan maar?

Ik heb deze week een bijzonder gevoel ervaren. Ik heb echt een pest hekel aan iemand hier, maar op de een of andere manier voel ik bij mezelf wel sexuele spanning. Komt dit je bekend voor?
Ah nadah; had niet gelzen dat je als andere optie mail aandroeg. Mail indd ook handiger dan sms. Heb alleen een telefoon zonder internet dus een sms is vaak praktischer. En betalen doe ik toch, over de limiet ga ik nooit heen dus waarom niet.

Anyway.. :-)
Op het forum kan ik wel een bepaald persoon (figuurlijk) schieten, maar dat is gebleken wederzijds.

Aan iemand op het forum of op je werk? (Indien op het forum: durf je de nick te noemen?)
nadah wijzigde dit bericht op 24-08-2010 16:26
Reden: *knip*
% gewijzigd
Nee nee, irl. Hier op werk. Dus daadwerkelijke spanning.

Vraag blijft staan.

Daarnaast, waarom hebbie steeds een nieuw plaatje? Wat was er mis met de stoere paarse bril?
{offtopic} Donzje: Ik wilde eerst van mijn ouwe avatar af, toen ik deze nieuwe nick aannam. Toen dus die foto met die paarse bril, maar niemand vond hem mooi en dus nam ik een ander en kreeg het verzoek om zelf in bikini te gaan staan. Deed ik net, maar voelt toch niet echt lekker, naar jezelf kijken als avatar. Nu dus maar een kleurige. Of heb jij een ander leuk idee

{/offtopic}
Zo offtopic vind ik het niet hoor. Je geeft immers antwoord op een vraag en stelt vervolgens een vervolgvraag.

Ik zou hier niet graag herkenbaar als mezelf staan. Wellicht een grappige popart variant of zo?

Vraag staat nog altijd, het betreft In Real Life: Ik heb deze week een bijzonder gevoel ervaren. Ik heb echt een pest hekel aan iemand hier, maar op de een of andere manier voel ik bij mezelf wel sexuele spanning. Komt dit je bekend voor?
Mij niet. Als ik een pesthekel aan iemand heb kan ik hooguit denken aan geslachtsdelen in combinatie met een gehaktmolen. Gevoelens van seksuele spanning krijg ik er niet van.

Hoop je ook wel eens op een compliment, wat je vervolgens niet krijgt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven