Moderator Overig

12-08-2010 14:57 764 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien kun je gebruik maken van de meldknop (het toverstafje, rechtsboven een bericht). Mailen kan ook; vivaengel6@googlemail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, dan horen die niet hier maar kun je die vraag voorleggen aan Naomi op het topic "Vragen aan Vivamod".

Off-topic berichten en vragen over genomen beslissingen zijn toegestaan, mits het een beetje binnen de perken blijft. De Angels hebben het recht om aan te geven wanneer de discussie een eind moet krijgen. Het niet opvolgen van die aanwijzing kan maatregelen conform het banbeleid betekenen.

Vriendelijke groet,

Angel 6
Sorry 5, ik kom nog ff checken.

Op mijn topic heb ik een reactie gekregen van JustSimplyMe. Is dat ook de troll of kan ik hier op reageren?

Edit: goede dag op psyche
Ik zie geen link met iemand anders Chocolover, dus "Sein Veilig!"

Freak; dank!

Christiane, thanx ik ga even kijken
Ok dank!
Chris; nee, ook hier geen links En ja hoor, dat mag via het toverstafje We kunnen zoiets nl met een paar klikken checken dus bij twijfels mag dat altijd aangegeven worden (graag zelfs, wat mij betreft! ).
Angel, een vraaagje... is CN geband omdat haar IP-adres hetzelfde is als bij al die andere stalker-nicks? Of op basis van vermoeden door haar manier van posten?
wat een toestand zeg..

thnx 5
Twijfel je aan cn bi? Of dat juist was?
Ja IBI ik twijfel, omdat ik haar op de boerderie heb met voor- en achternaam en foto. Maar ik wacht het antwoord van 5 even af.
quote:Bianca40 schreef op 24 augustus 2010 @ 18:41:

Angel, een vraaagje... is CN geband omdat haar IP-adres hetzelfde is als bij al die andere stalker-nicks? Of op basis van vermoeden door haar manier van posten?Dat, en nog wat andere overeenkomsten.
Dus er is wel degelijk sprake van een overeenkomend IP adres bij al die nicks?
Ja, dat zeg ik toch
Five.. je hebt mail
Slot mag erop 5
Done Spuka!
Five:

Zou je alsjeblieft dit plaatje willen plakken in de OP van 3000+ deel 62?

Choco kreeg het niet voor elkaar, die forumt mobiel!

Alvast duizendmaal dank!

(ook nog bedankt voor het speur en banwerk vandaag)
*on my way*
Als dank een lekkere taart Five!

Mooi! (En vast ook lekker )

5 kun jij niet onze privé Engel worden als 6 weer terug is van vakantie? Wij lappen wel met z'n allen! Tjonge.... je hebt er een dagtaak aan!

quote:FrreaK schreef op 24 augustus 2010 @ 21:27:

Tjonge open ik hier nou het topic voor?
quote:FlorisFlorijn schreef op 24 augustus 2010 @ 21:13:

5 kun jij niet onze privé Engel worden als 6 weer terug is van vakantie? Wij lappen wel met z'n allen! Tjonge.... je hebt er een dagtaak aan!

quote:FlorisFlorijn schreef op 24 augustus 2010 @ 21:13:

Ik stem voor!
Ik stem ook voor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven