3000+ deel 61
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:12
Alweer 60 topics samen vol gekletst.
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
dinsdag 24 augustus 2010 om 18:44
quote:chocolover schreef op 24 augustus 2010 @ 18:42:
Hoeft niet chris maar vind het wel netjes. Mensen schrijven daar best fijne dingen en/of geven adviezen.
Maar idd, ik reageer gewoon niet
En anders schrijf je gewoon alleen bedankt.
Ik ga overigens ook eens wat vaker op jouw topic kijken. Ik herken namelijk wel een aantal dingen die jij schrijft. Over je down voelen enzo, en therapie. Ik heb daar nog wel een vraag over. En wat medicijnen betreft een tip.
Hoeft niet chris maar vind het wel netjes. Mensen schrijven daar best fijne dingen en/of geven adviezen.
Maar idd, ik reageer gewoon niet
En anders schrijf je gewoon alleen bedankt.
Ik ga overigens ook eens wat vaker op jouw topic kijken. Ik herken namelijk wel een aantal dingen die jij schrijft. Over je down voelen enzo, en therapie. Ik heb daar nog wel een vraag over. En wat medicijnen betreft een tip.
dinsdag 24 augustus 2010 om 18:45
Ik ben er niet van overtuigd hoor meiden... ik heb CN op de boerderie, volledig met voor- en achternaam en foto.
Ik heb aan Angel gevraagd of ze die conclusie heeft getrokken op basis van IP-checks of op basis van haar manier van posten. Als het dat laatste is dan vind ik dat nog wel een discussie waard.
Ik heb aan Angel gevraagd of ze die conclusie heeft getrokken op basis van IP-checks of op basis van haar manier van posten. Als het dat laatste is dan vind ik dat nog wel een discussie waard.
dinsdag 24 augustus 2010 om 18:49
Voor ieb, mod op psyche
VivaAngel6, 2 weken geleden
CN, er zijn een paar topics hier op psyche waar je je misschien kunt aansluiten. Ik denk bijvoorbeeld aan ´goede dag, slechte dag´. Daar kun je van je af schrijven, zowel de positieve alsook de negatieve dingen.
Gewoon een topic voor jezelf openen mag uiteraard ook.
Veel geluk met je nieuwe woonplek.
VivaAngel6, 2 weken geleden
CN, er zijn een paar topics hier op psyche waar je je misschien kunt aansluiten. Ik denk bijvoorbeeld aan ´goede dag, slechte dag´. Daar kun je van je af schrijven, zowel de positieve alsook de negatieve dingen.
Gewoon een topic voor jezelf openen mag uiteraard ook.
Veel geluk met je nieuwe woonplek.
dinsdag 24 augustus 2010 om 18:50