3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll





Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT



We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.







Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:josje37 schreef op 24 augustus 2010 @ 20:14:

Zijn het mafketels of bannelingen Grobbebollen zijn het.
Alle reacties Link kopieren
Mijn handen jeuken om deze ook vol te maken vanavond, maar ik hou me in... ik hou me in
Alle reacties Link kopieren
Dat is je geraaien ook, No!
Alle reacties Link kopieren
Niet liegen Ikea Spook
Alle reacties Link kopieren
Zo... heb me samen met appelhond geinstalleerd op bed om een film te kijken. vriend heeft tv beneden in beslag
Alle reacties Link kopieren
ok.... ik hou me voorlopig in @Sgdingus
Alle reacties Link kopieren
hij is zich heel lief aan het wassen.



het is zo n schatje!
Alle reacties Link kopieren
mijn kleine monstertje kroop vanmorgen in de mouw van mijn badjas, waar ik dus nog in zat he
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mezelf even opknappen vanavond



* pincet..... check!

* spiegeltje..... check!

* reinigingslotion....check!

* reinigend-kalmerend-verzachtend masker met meloen geur..... check!

* nagelvijl....... check!

* eeltvijl...... check!

* nagellak.......check!

* mango douchegel.... check!

* scrubhandschoen.... check!

* scheermes......check!



Ik ruik straks naar een tropische fruitsalade!



Denk niet dat jullie me straks nog herkennen.......
Alle reacties Link kopieren
Pop
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
au!...................au!........................au!......................au!...................au!..

..................au!........................au...................au!





*bezig om van 1 wenkbrauw 2 wenkbrauwen te maken*
Alle reacties Link kopieren
Pop
Alle reacties Link kopieren
Pop, doe 's effe een foto van voor en van na. Zoek de tien verschillen
Huh? Een nieuw topic? Nu al?
Alle reacties Link kopieren
Jah Floor.. we zitten tussen de mafketels



*3000... het gesticht*
Alle reacties Link kopieren
Pop
Alle reacties Link kopieren
Appel geniet van je film en je appelhond
Alle reacties Link kopieren
Kijk meiden zo kan het ook hoor
Alle reacties Link kopieren
Maar goed.. vriendinnetje kan morgen niet... mmmm jammer



Wat zal ik eens gaan doen morgen.. van het zeur en rel topic en ander geneuzel hier word ik niet blij
Alle reacties Link kopieren
Nou snap er helemaal niks meer van hiero! En dan bedoel ik niet op 3000 (alhoewel ik daar sommigen ook niet snap), maar ook met hèt andere verhaal.
Alle reacties Link kopieren
mijn boekenkast opnieuw inrichten en de laatste dozen met boeken uitpluizen uit de berging!
Alle reacties Link kopieren
Graaf hoeveel billy's en Benno's heb jij dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:josje37 schreef op 24 augustus 2010 @ 20:35:

Pop, doe 's effe een foto van voor en van na. Zoek de tien verschillen





Dit is voor:



k Ben er weer!!!



Pop.... jij bent gek!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven