3000+ deel 62
dinsdag 24 augustus 2010 om 19:27
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
dinsdag 24 augustus 2010 om 20:48
Zo meiden jullie hadden mijn gezicht niet willen zien toen ik op mijn mobiel de mededeling kreeg dat ik niet gemachtigd was om te posten op onze 3000! Snapte er niks van! Ik angstvallig kijken op het modtopic waarbij de enige aanwijzing het mysterieuse zinnetje was: hij mag dicht.
Hmm het zal toch niet..... en jawel hoor:
HAPPY NEW TOPIC!!!
Hmm het zal toch niet..... en jawel hoor:
HAPPY NEW TOPIC!!!
dinsdag 24 augustus 2010 om 20:55
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 24 augustus 2010 @ 20:53:
wilde ik lekker aan gaan vallen op een zak met chocola (mars, snicker, bounty enz) hebben ze ineens op elk chocolatje het aantal cal. gezet en nu wil ik niet meer waarom doen ze dit?In de keuken allemaal uitpakken en zonder verpakking op een schaaltje gooien IBI
wilde ik lekker aan gaan vallen op een zak met chocola (mars, snicker, bounty enz) hebben ze ineens op elk chocolatje het aantal cal. gezet en nu wil ik niet meer waarom doen ze dit?In de keuken allemaal uitpakken en zonder verpakking op een schaaltje gooien IBI