3000+ deel 62
dinsdag 24 augustus 2010 om 19:27
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
dinsdag 24 augustus 2010 om 21:13
Burp, chinese crackers op en blikje cola light ook.....
Friezinnetje, ik heb alleen boeken in mijn kasten geen kunstige tarzans..... Niet handig ook, moet ik naar zolder voor mijn tarzan.
Mijn kasten zijn ook een zooitje. Mijn moeder is mijn hele collectie aan het lezen, evenals mijn collega, nicht en broer..... En daarnaast staan er nog wat ingepakte dozen met oude boeken (moeten nog uitgepakt worden, ben pas 2 jaar verhuisd). En nee, ik ga niet naar de bibliotheek. Ieder boek dat ik koop heb ik bewust uitgezocht en gekozen. Als ik het heb gelezen is het een stukje van mezelf geworden en ik breng toch ook mijn kleine teen niet terug omdat ik hem eigenlijk niet gebruik en na 38 jaar wel weet hoe die er uit ziet.
Een nog grotere liefde is muziek. Muziek kruipt in me en laat me nooit meer los. De tranen kunnen me spontaan langs de wangen lopen van ontroering of emotie. Helaas ben ik zelf zo amuzikaal als maar zijn kan en moet ik altijd meebleren als ik alleen ben want anderen kunnen het niet verdragen......
Friezinnetje, ik heb alleen boeken in mijn kasten geen kunstige tarzans..... Niet handig ook, moet ik naar zolder voor mijn tarzan.
Mijn kasten zijn ook een zooitje. Mijn moeder is mijn hele collectie aan het lezen, evenals mijn collega, nicht en broer..... En daarnaast staan er nog wat ingepakte dozen met oude boeken (moeten nog uitgepakt worden, ben pas 2 jaar verhuisd). En nee, ik ga niet naar de bibliotheek. Ieder boek dat ik koop heb ik bewust uitgezocht en gekozen. Als ik het heb gelezen is het een stukje van mezelf geworden en ik breng toch ook mijn kleine teen niet terug omdat ik hem eigenlijk niet gebruik en na 38 jaar wel weet hoe die er uit ziet.
Een nog grotere liefde is muziek. Muziek kruipt in me en laat me nooit meer los. De tranen kunnen me spontaan langs de wangen lopen van ontroering of emotie. Helaas ben ik zelf zo amuzikaal als maar zijn kan en moet ik altijd meebleren als ik alleen ben want anderen kunnen het niet verdragen......
dinsdag 24 augustus 2010 om 21:14
quote:Gravinnetje schreef op 24 augustus 2010 @ 21:13:
Burp, chinese crackers op en blikje cola light ook.....
Friezinnetje, ik heb alleen boeken in mijn kasten geen kunstige tarzans..... Niet handig ook, moet ik naar zolder voor mijn tarzan.
Mijn kasten zijn ook een zooitje. Mijn moeder is mijn hele collectie aan het lezen, evenals mijn collega, nicht en broer..... En daarnaast staan er nog wat ingepakte dozen met oude boeken (moeten nog uitgepakt worden, ben pas 2 jaar verhuisd). En nee, ik ga niet naar de bibliotheek. Ieder boek dat ik koop heb ik bewust uitgezocht en gekozen. Als ik het heb gelezen is het een stukje van mezelf geworden en ik breng toch ook mijn kleine teen niet terug omdat ik hem eigenlijk niet gebruik en na 38 jaar wel weet hoe die er uit ziet.
Een nog grotere liefde is muziek. Muziek kruipt in me en laat me nooit meer los. De tranen kunnen me spontaan langs de wangen lopen van ontroering of emotie. Helaas ben ik zelf zo amuzikaal als maar zijn kan en moet ik altijd meebleren als ik alleen ben want anderen kunnen het niet verdragen......Duh had mijn posting kunnen zijn .. alleen zonder die crackers
Burp, chinese crackers op en blikje cola light ook.....
Friezinnetje, ik heb alleen boeken in mijn kasten geen kunstige tarzans..... Niet handig ook, moet ik naar zolder voor mijn tarzan.
Mijn kasten zijn ook een zooitje. Mijn moeder is mijn hele collectie aan het lezen, evenals mijn collega, nicht en broer..... En daarnaast staan er nog wat ingepakte dozen met oude boeken (moeten nog uitgepakt worden, ben pas 2 jaar verhuisd). En nee, ik ga niet naar de bibliotheek. Ieder boek dat ik koop heb ik bewust uitgezocht en gekozen. Als ik het heb gelezen is het een stukje van mezelf geworden en ik breng toch ook mijn kleine teen niet terug omdat ik hem eigenlijk niet gebruik en na 38 jaar wel weet hoe die er uit ziet.
Een nog grotere liefde is muziek. Muziek kruipt in me en laat me nooit meer los. De tranen kunnen me spontaan langs de wangen lopen van ontroering of emotie. Helaas ben ik zelf zo amuzikaal als maar zijn kan en moet ik altijd meebleren als ik alleen ben want anderen kunnen het niet verdragen......Duh had mijn posting kunnen zijn .. alleen zonder die crackers
dinsdag 24 augustus 2010 om 21:18