3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll





Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT



We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.







Happy new topic!
Klinkt goed SuperIBI!! En ik vind je onderschrift ook heeel mooi!



En ja... pissig vanwege vannacht... want nu ben ik verrot en chagrijnig omdat ik niet genoeg geslapen heb. Ze kwam langs, dat vond ik wel stoer, en ik heb haar - weer - verteld dat ze ons echt niet wakker moet bellen als ze zo graag wil zuipen.

A. we schrikken ons te pletter want mn schoonmoeder is ook al 86 jaar jong en aan het kwakkelen

B. ik wil gewoon slapen!!



Nu gezegd dat ze de volgende keer (die komt er niet zegt ze) ons op een onwijs chique en duur etentje moet trakteren als ze het weer flikt!



En tegen haar vriend gezegd dat ie haar de volgende keer (die komt er nieehieeet zegt ze) gewoon bij een politiebureau af moet leveren en daar lekker in een celletje moet laten ontnuchteren. Dat vond ie wel een strak plan
Alle reacties Link kopieren
quote:josje37 schreef op 24 augustus 2010 @ 21:41:

IBI, je mag trots zijn op wat je allemaal nog doet, naast de ziekte van HIH. Met recht: ikbenikenbenertrots op!! Eensch!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dank jullie wel! Ben altijd erg bang geweest om te gaan werken. Bang voor de verwachtingen die mensen dan hebben en angst om die niet waar te kunnen maken maar ik ben hier gewoon zo op mijn plek dat ik haast niet meer bang ben. Onzeker nog wel maar dat is iedereen wel eens.
Ghè... goed bezig Bi. Vooral dat dure etentje is een goede troef.

quote:FlorisFlorijn schreef op 24 augustus 2010 @ 21:44:

Ghè... goed bezig Bi. Vooral dat dure etentje is een goede troef.

Ja toch? Dan kan ik me de volgende keer (DIE KOMT ER NIEEEHIEEET!!! zegt ze) tenminste nog ergens op verheugen in plaats van me alleen maar bloedpissig te liggen maken.
Alle reacties Link kopieren
Bi! Dat zal ze leren!!
Alle reacties Link kopieren
Friez Ja die is al veel leuker! dank je!
Leuk AR... wel weer even wennen, maar ik vind m echt leuk!!
Alle reacties Link kopieren
quote:AnneRoos74 schreef op 24 augustus 2010 @ 21:48:

Friez Ja die is al veel leuker! dank je!



Oh dacht dat je die te zoet vond .



Maar even wennen, maar vind hem wel mooi!
Alle reacties Link kopieren
Gezellig Anne
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de eerste die gaat slapen vanavond? Weltrusten allemaal
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je van badeendjes??



Heb nog een stoere
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Lekker koese Jos!
Alle reacties Link kopieren
IBI Ik ben het eens met de andere hier. Jij mag trots zijn op jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook naar bed. Fijne avond nog en alvast welterusten.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik vind die doodskopjes niets..
Alle reacties Link kopieren
Lekker koese Graafje!
Josje en Gravinnetje... slaap lekker



Hoe ging het met Gravin-minietje vandaag op school trouwens?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Schoon! ik meur nu naar mango, meloen, kokos en bloemetjes!
Klinkt lekker Pop!
Alle reacties Link kopieren
Ibi: je kan met recht trots zijn op jezelf, ik heb echt bewondering voor je!
Ibi... ik heb net als iedereen hier ook bewondering voor je, heel veel bewondering zelfs!!

Maar ik wil je wel graag het volgende meegeven: Doordat iedereen je zo sterk vindt, krijg je misschien ook het gevoel dat je altijd sterk MOET zijn.... en dat hoeft dus niet meis.... hier niet!!



Dat wilde ik even zeggen



quote:poppedotje schreef op 24 augustus 2010 @ 21:57:

Ibi: je kan met recht trots zijn op jezelf, ik heb echt bewondering voor je!
Ik weet het Bi maar wel lief dat je me even helpt herinneren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven