eigen schuld dikke bult maar please help me ff

24-08-2010 16:57 35 berichten
Zal ff kort proberen de situatie uit te leggen.

Ik heb een heftige depressie en ben sinds een maand of 2 aan nieuwe medicijnen. Net iets zwaarder dan gewone AD en een hoge dosis.

Werkt blijkbaar enorm ben ik vandaag achter gekomen.

En hoe ik daar achter ben gekomen is mijn eigen stomme schuld!!

Ik had afgelopen donderdag een herhalingsrecept gevraagt en vrijdag kon ik dat dus ophalen. Maar totaal vergeten.

Stom want had maar t/m zaterdag.

Goed 1 dag geen pil dat overleef ik wel.

En dat was ook zo.

Maandag het op 3 plekken genoteerd maar het toch vergeten!! Kwam ik pas om 19:00 achter dus ook niks meer aan te doen.

Nou dat merk ik.....

Echt wat een nacht en dag.

Vannacht enorme nachtmerries!! Echt extreem, ik verwacht dat ik flink heb gegilt vannacht.

En vandaagf.......pffffffffff behalve moe echt zo depressief als wat.

En het word steeds erger. huilen om alles en om niks, alle emoties komen extreem naar boven .

Probeer er zo goed mogelijk voor zoon te zijn (6 jaar) maar pfffffff trek het echt niet meer.

Hij is lekker buiten aan het spelen dus heeft er weinig last van nu.

Ik heb vanmorgen dus de medicijnen gehaald maar in overleg vanmorgen niks genomen omdat ik ze normaal ook sávonds inneem.

En het sávonds innemen is omdat ik er behoorlijk duf, traag en duizelig en in combi et kind leek ons dat niet handig.

Maar jezus ik heb een mantra die ik de hele dag al tegen me zelf zeg........het komt goed het komt goed het komt goed.

Maar het voetl niet goed!!!

Ben angstig, misselijk, huil steeds, en negatieve gedachten.

vooral het laatste ombuigen lukt me niet meer nu.

Ik weet dat het morgen beter is dan nu. Maar hoe kom ik van nu naar morgen??

Is het beter als zoon een nachtje naar vader gaat??

ik wil van me afpraten . Me ff een klein meisje voelen die mag huilen en een troostende arm om zich heen krijgt.

Helaas nu ff niemand in de buurt die mij dat kan bieden.Allemaal druk met kinderen/school/clubjes/eten

Logisch hoor, begrijp me niet verkeerd.

En komt dit erg zielig over?? Vast....Ben ik normaal ook niet, maar vandaag ff wel.
Alle reacties Link kopieren
Benmama is het dus. Hopelijk voel jij je nu alweer een stuk beter!
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
misschien dat dit help, ben ook nogal slonzig.

Ben een keer in begin periode, terwijl ik net een paar dagen beter was gaan voelen, ook een pilletje vergeten. Moest nog wat dingen doen en uiteindelijk om een uur of 3 's middags wer ingenomen.

Maja voelde toch niet zo fijn dus nam ik daarna maar de moeite om de bijsluiter te lezen, waarin met vetgedrukte letters stond nooit een vergeten dosis inhalen. Ben wel een paar daagjes flink van mn appro geweest, denk dat het ruim een week heeft geduurd voordat ik weer op oude niveau zat qua state of mind.

Je bent dus niet de enige en geloof me het is ook niet de laatste keer dat ik een pilletje vergeet. Gelukkig heb ik nu weinig last van als het gebeurd....

Er zit vermoedelijk weinig anders op dan je tijd uitzitten.

good luck.
Fijn om te horen Benmamma.
Poisenivy, een vergeten dosis wel of niet inhalen is hier niet van toepassing geweest. Ze had al een paar dagen niks gehad.

Maar je hebt wel gelijk dat je die dosis beter kan laten voor wat het is. Je kunt beter iets eerder de volgende dosis nemen dan alsnog snel de vergeten innemen en op het volgende juiste tijdstip de nieuwe dosis. Dan krijg je teveel ineens binnen.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Och TO, wat zul jij je rot gevoeld hebben zeg! Gelukkig heb je je pillen nu en lijkt het wat beter te gaan.

Wat dat aan gaat is AD ook heftig spul wat vaak onderschat wordt. Goed ook dat je stappen hebt ondernomen over wat nu te doen.

Heb ze zelf ook 2 jaar geslikt, en ben toen zelf gestopt. Niet slim, maar ik was al zo ver genezen dat ik er gelukkig geen last van heb gehad. Doe ik ook niet nog eens dus >.<

Veel sterkte!
quote:benmamma schreef op 24 augustus 2010 @ 20:44:

Ex belde nog ff, Zoon was weer helemaal vrolijk en lekker met zijn broertje aan het spelen!!

Zoals hij vandaag en wel vaker reageerd ., dat is de man waar ik ooit van heb gehouden!

Ben blij dat we zo met elkaar omgaan!!!

Wat mooi om dit te lezen.

For bitter or worse for the children.

Hopelijk gaat het beter met je
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
thanks lieve reageerders!!!!

Heb een goede nacht gehad!!!

Voel mij nu ook een stuk beter!! Nog niet helemaal de oude maar gaat wel veel beter,!!

Dit trek ik wel!!

Vanmiddag wat leuks doen met zoon!!!

@ Enn, ja precies, scheiden is niet leuk, voor niemand maar de kinderen hebben er recht op er zo weinig mogelijk van te merken!!! En bij ons gaat dat erg goed.
Hup naar de huisarts en samen een psychiater zoeken die je meteen kan helpen. Er is wel altijd een psychiater die je kan helpen. En zoon zou ik inderdaad naar zijn vader sturen tot het een beetje beter gaat. Niet enkel de medicatie heeft dit in de hand maar jij ook. Dus neem de medicatie die de psychiater zegt en probeer je zelf streng toe te spreken, en tegen je zelf te zeggen dat je je de depressie aanpraat. Helpt ook bij mij.
quote:Witchke55 schreef op 25 augustus 2010 @ 09:22:

Hup naar de huisarts en samen een psychiater zoeken die je meteen kan helpen. Er is wel altijd een psychiater die je kan helpen. En zoon zou ik inderdaad naar zijn vader sturen tot het een beetje beter gaat. Niet enkel de medicatie heeft dit in de hand maar jij ook. Dus neem de medicatie die de psychiater zegt en probeer je zelf streng toe te spreken, en tegen je zelf te zeggen dat je je de depressie aanpraat. Helpt ook bij mij.

Stond er allemaal nog niet omdat ik dat voor gisteren niet relevant vond maar ik krijg hulp.

Nou ja bijna inmiddels.

Heb onderzoeken enz gehad, intakes, en vrijdag en volgende week de laatste en dan kan ik beginnen met dagbehandeling.

Dus ik neem de medicijnen ABSOLUUT niet als enige hulp middel.

Ga de komende anderhalf jaar keihard aan de slag met mezelf!!!

Maar heeft uiteindelijk ruim een half jaar geduurd voor er hulp is.

Ligt niet aan mijn niet willen maar aan wachtlijsten enzo.

Is ook een topic over die ik eerder heb gestart.....

Hoe overleef ik de wachtlijst.

Maar bedankt voor je reactie, vanuit alleen de openingspost klopt je reactie helemaal!!!
Die wachtlijsten zijn inderdaad vaak de bottle neck in behandelingen, bekend verschijnsel, ja.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven