3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll





Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT



We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.







Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 24 augustus 2010 @ 23:15:

Die studio is leuk Pop. Daar ga ik morgen even achteraan bellen!

Thnx.Graag gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Haai Luun!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga naar bed, nog even horizontale bezigheidstherapie en daarna slapen, Truste!
Sjezusss..... het komt hier met bakken uit de lucht. Ik weet nu in ieder geval zeker dat mijn huis waterdicht is.
Truste Pop.
Alle reacties Link kopieren
Het is idd zwaar minder zal wel zijn omdat ik vakantie heb ofzo
Alle reacties Link kopieren


Haai en baai en heppie new topic!!

Egel was vandaag ontzettend druk met werk,kids en lief.

Maar ben zo blij met internet, "eigen" lappie en jullie weer terug dat ik toch nog even kom zwaaien.

Egel.
In de vakantie heb je meer tijd voor alles Sgaap, dus ook tijd voor minder slaap.



Wanneer ga je Europa in?
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!



En ik ga slapen, ben net thuis
Alle reacties Link kopieren
Floor mijn vakantie budget is in de verhuizinggasn zitten. Volgend jaar herkansen. Dan ook kans dat we bij jullie jn Frankrijk aanwippen
Ohw leuk Sgaap! Vind WerBer ook leuk als Sgaaplief aankomt. Mochten jullie binnenkort een keer op de 'helft' willen daten, weet dat jullie welkom zijn.
Alle reacties Link kopieren
Floor we komen zeker binnenkort eens gewoon langs:)
Alle reacties Link kopieren
WerBer hij blijft leuk. Ik zie iedere keer een bbq voor me als ik dat lees:))
Alle reacties Link kopieren
Ik lees dat je een lieve forumster bent.... Hoe doe je dat.......
Alle reacties Link kopieren
@ spuka ik hoop dat jij wel slaapt
Alle reacties Link kopieren
Zal ik eens een heel topic proberen vol te lullen
Alle reacties Link kopieren
Heb zo'n gruwelijkevpijn in mijn rug dat slapen toch niets wordt
Alle reacties Link kopieren
Leuk zo'n nieuwe Fysio en een jaar achterstallig onderhoud
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 25 augustus 2010 @ 00:52:

Ik lees dat je een lieve forumster bent.... Hoe doe je dat.......

Zo heel nu en dan komt mijn ware aard plotseling boven en ik doe nog wel zo mijn best om het te onderdrukken.





Je krijgt morgenvroeg applaus van me als het lukt Sgaap!
Alle reacties Link kopieren
En de rare man wil ook nog dat ik ga sporten....
Alle reacties Link kopieren
Ja floor je kunt er lang tegen vechten maar zo af en toe:¤
Alle reacties Link kopieren
Er is zelfs niets leuks te rellen op het forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven