3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll





Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT



We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.







Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
welke provincie woon je Floor?
Misschien inderdaad gewoon maar een fuif (zo heette dat toch vroeger?) hier thuis met limonade, chips en veel te harde kolere muziek.
quote:poppedotje schreef op 24 augustus 2010 @ 22:51:

welke provincie woon je Floor?Gelderland.
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 24 augustus 2010 @ 22:53:

Misschien inderdaad gewoon maar een fuif (zo heette dat toch vroeger?) hier thuis met limonade, chips en veel te harde kolere muziek. denk dat ze dat helemaal te gek vinden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Eens met spuka!



Alle reacties Link kopieren
hee chooc!
Ze heeft de laatste tijd allerlei slaapfeestjes gehad en daar heb ik dus echt geen trek in. Dan kan ze ook niet meer dan 6 kinderen uitnodigen (we hebben er zelf immers al 4). Als ze een fuif geeft, mag ze van mij de hele klas uitnodigen, mits het hele setje om 23 uur weer ophoepelt.
Alle reacties Link kopieren
ik ga slapen



truste
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
slaapfeessie kan dus niet



Met die fuif is wel meteen je vloer goed ingewijd....
Alle reacties Link kopieren
Truste roos!



Ik ga toch ook maar. Griep en yoga samen was geen strak plan haha.. Wel een uitdaging die evenwichtsoefeningen



Truste ladies!



En floor, dat is dan misschien wel het leukste voor ze. Zorg je wel voor 'hippe' muziek?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook naar bed.



Truste!



FF, leuk voor dochter, minder leuk voor mama die extra vakantiedag :(
Alle reacties Link kopieren
is toch hartstikke leuk voor ze Floor!
Alle reacties Link kopieren
Floor: misshien heb je hier iets aan?



CD opnemen



Klimmen



langlaufen
Alle reacties Link kopieren
Trusten Roos en chooc!
Alle reacties Link kopieren
Truste Roos!



Haai Choco!
Alle reacties Link kopieren
Oww Le-Zen Pop....... Truste Chooc!
Alle reacties Link kopieren
trusten spuuk!
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Spuka!
Truste Roos.
Alle reacties Link kopieren
Ik lig wel in bed maar kan niet slapen...... Maanden ging het goed met slapen en opeens is het weer een drama.
Alle reacties Link kopieren
Sgaapie hoe komt het?
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 24 augustus 2010 @ 23:10:

Ik lig wel in bed maar kan niet slapen...... Maanden ging het goed met slapen en opeens is het weer een drama.







* Slaat Sgaaaaaaapie nok out met een sgeppie*



Enne welterusten allemaal



Die studio is leuk Pop. Daar ga ik morgen even achteraan bellen!

Thnx.
Luun!
Ohw... niet kunnen slapen is echt niet fijn Sgaap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven