Koffie is anders dan anders

25-08-2010 09:28 19 berichten
Goedemorgen iedereen, ik ben al jaren lid van de koffieclub van die lekkere meneer clooney eeeh ik bedoel van die lekkere koffie in die cupjes.

Ik hou van sterke koffie dus neem altijd de ristretto of de apreggio, gisteren heb ik een nieuwe zending ontvangen in een nieuwe verpakking.

Vanmorgen snakkend naar een vers sterk bakkie kreeg ik een teleurstelling, de koffie smaakte waterig en niet zoals altijd. Ik heb het op de zelfde wijze met de zelfde hoeveelheid water in hetzelfde apparaat als anders gezet.

Wie heeft dit ook gemerkt?
Alle reacties Link kopieren
Zwanger?!
Mijn voorraad is nog lang niet op dus ik kan je pas over een paar weken antwoord geven
pijnboompitjes gegeten?
Niet zwanger, mijn man heeft het net ook gedronken en hij is zover ik weet ook niet zanger hahaha.

En van de pijnboompitjes blijf ik voorlopig ook af want ik heb een paar cateringklusjes en dineetje de aankomende dagen. Dus heb mijn smaak hard nodig.

Het lijkt wel of ze er veeeeel minder koffie in hebben gedaan.
quote:monalisalove schreef op 25 augustus 2010 @ 09:37:

Niet zwanger, mijn man heeft het net ook gedronken en hij is zover ik weet ook niet zanger hahaha.Hij ging er dus niet van jodelen, begrijp ik...
quote:Tia Dalma schreef op 25 augustus 2010 @ 09:38:

[...]

Hij ging er dus niet van jodelen, begrijp ik... Nope, heb hem maar een sigaretje aangeboden bij z'n slootwater. .
Ik heb nog niets raars gemerkt...... Maar ik houd het in de gaten!
Hier ook niet. Mail Nespresso anders even, met het nummer van het doosje erbij.

Je apparaat moet niet nodig ontkalkt oid worden?
ik heb die twee smaken ook.. maar die vallen mij vies tegen, wil je er wel een paar sturen, om te kijken of die wel naar de oude smaken? dan weet je in ieder geval of het aan je apparaat ligt of aan de cups...
quote:nogeensdan schreef op 25 augustus 2010 @ 09:47:

Hier ook niet. Mail Nespresso anders even, met het nummer van het doosje erbij.

Je apparaat moet niet nodig ontkalkt oid worden?Nee ik hou alles goed bij met schoonmaken en zo. Vorige zending van juli is prima, maar die bagger die gister is binnengekomen :puke:
Ben je zwanger?
Ja lekker doe er maar een bitterballetje bij....
Ook niks raars, mijn zending is van drie weken terug en ik merk geen verschil

Even bellen met de club, misschien is er iets mis met het apparaat waardoor de gaatjes niet goed in de cup geprikt worden ofzo, of misschien geeft het apparaat teveel water

Mijn ervaring met ze is, dat ze altijd ontzettend snel en correct en klantvriendelijk te werk gaan
quote:jolief schreef op 25 augustus 2010 @ 09:51:

ik heb die twee smaken ook.. maar die vallen mij vies tegen, wil je er wel een paar sturen, om te kijken of die wel naar de oude smaken? dan weet je in ieder geval of het aan je apparaat ligt of aan de cups...Ik had nog een paar cups liggen ter vergelijking, het verschilt echt, maar bedankt voor je aanbod heel lief van je.
Gewoon even bellen ML, kom je er vast uit

Ik heb een tijdje geleden een doosje ristretto ( de twee die jij noemt zijn ook mijn favoriet) ontvangen en mijn Citiz deed het niet, wat ik ook probeerde, er kwam geen koffie uit

Bleek dat ik per abuis een verouderde cupversie ontvangen had ( met het blote oog niet zichtbaar) die niet geschikt was voor de Citiz, Nespresso was er binnen no time achter door het batchnummer wat ik opgaf

Kreeg als goedmaker een doos koekjes en een vervangende doos ristrettocups de volgende dag
Ik heb ze net even gebeld, wat een flapdrol aan de telefoon.

Van luisteren had ie nog nooooit gehoord, hij wilde het hele draaiboek en gebruiksaanwijzing met me doornemen.

Toen we uiteindelijk op het punt kwamen van de bestelling terugzenden ter onderzoek. Wilde hij alleen de aangebroken twee verpakkingen (van elke smaak een) terug. Nou de hele doos staat al klaar return to sender.

Kan natuurlijk ook George bellen of ie het ff komt ophalen, maarja heb nu geen koffie voor hem in huis
Suus, kan je nagaan hoe oud die verkeerde cups zijn, want die Citiz zijn er toch al een aantal jaar?

Maar idd wel goed opgelost, want die koekjes zijn dan wel weer heerlijk. Ik koop ze alleen nooit want vind ze errug duur.

Eet liever de hele schaal leeg bij de bijenkorf
Mijn zending is van twee weken terug en smaakt prima. Ik hou net als jij erg van ristretto en arpeggio, die drink ik het meest. Wat jammer dat je er niet helemaal uit bent gekomen Monalisalove! Ik had toch wel betere service verwacht van Nespresso, ik heb nooit problemen met ze gehad. Ze hebben zelfs mijn melkopschuimer vergoed maanden nadat de garantie was afgelopen.

Die koekjes zijn heerlijk inderdaad! Ik heb ze bij mijn vorige zending gratis gekregen omdat ik 'een gewaardeerde vaste klant ben.' Dat vind ik nou zo leuk, die extraatjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven