Rammelende eierstokken DEEL 2
donderdag 8 april 2010 om 09:46
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?
Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!
Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten
xx
NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!
Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten
xx
NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
woensdag 25 augustus 2010 om 08:56
Janine, net nog wat meer gelezen over TTS, jeetje, ik hoop echt wel dat het allemaal goed zal gaan. Gelukkig sta je goed onder controle, zodat er (mocht het nodig zijn) ook op tijd iets gedaan zou kunnen worden. Maar ik zal blijven duimen dat dat niet nodig is!
@Boefje, wat is de babykamer prachtig! Hele mooi wiegje, en alles past zo goed bij elkaar! Heel knus...
@Boefje, wat is de babykamer prachtig! Hele mooi wiegje, en alles past zo goed bij elkaar! Heel knus...
woensdag 25 augustus 2010 om 09:17
Hallo allemaal.
Janine; alweer een beetje bekomen van de schrik?
Ik vind het heel lekker dat op mijn werk bijna iedereen weer aanwezig is. Heb weer veel meer vragen, telefoontjes, regeldingen tussendoor en dat werkt voor mij het beste!
Op kinderfront verder geen nieuws. Dit weekend hebben we een familiedag en een nichtje van mij is hoogzwanger en een ander nichtje heeft 2 kleine koters. Alle aandacht zal daar wel naartoe gaan Met van die tantes (ik zie ze maar 1 keer per jaar....hooguit) die elk jaar weer vragen of ik niet al met kinderen krijgen bezig ben....pffft....daar zit ik echt niet op te wachten.
Maar meestal is het toch wel gezellig als we er zijn. Mijn broer en zus zijn dit jaar onder het familiegebeuren uitgekomen.....ik ben vorig jaar al niet meegeweest, dus voelde me wel verplicht mee te gaan Assieman heb ik vrij gegeven. haha
Is duidelijk dat dit niet mijn favoriete familie is. Maar als je er zonder teveel verwachtingen naartoe gaat, is het meestal juist erg gezellig.
Janine; alweer een beetje bekomen van de schrik?
Ik vind het heel lekker dat op mijn werk bijna iedereen weer aanwezig is. Heb weer veel meer vragen, telefoontjes, regeldingen tussendoor en dat werkt voor mij het beste!
Op kinderfront verder geen nieuws. Dit weekend hebben we een familiedag en een nichtje van mij is hoogzwanger en een ander nichtje heeft 2 kleine koters. Alle aandacht zal daar wel naartoe gaan Met van die tantes (ik zie ze maar 1 keer per jaar....hooguit) die elk jaar weer vragen of ik niet al met kinderen krijgen bezig ben....pffft....daar zit ik echt niet op te wachten.
Maar meestal is het toch wel gezellig als we er zijn. Mijn broer en zus zijn dit jaar onder het familiegebeuren uitgekomen.....ik ben vorig jaar al niet meegeweest, dus voelde me wel verplicht mee te gaan Assieman heb ik vrij gegeven. haha
Is duidelijk dat dit niet mijn favoriete familie is. Maar als je er zonder teveel verwachtingen naartoe gaat, is het meestal juist erg gezellig.
woensdag 25 augustus 2010 om 09:30
woensdag 25 augustus 2010 om 09:56
Grappig he.....zo'n verplichte familiedag. Ik heb ze nu al 2 jaar niet gezien, dus moest van mezelf wel weer gaan.
We zien er bij ons thuis altijd allemaal tegenop, maar tot nu toe was het dan wel gezellig. Het is een familie die een beetje omhooggevallen doet, terwijl het echt nergens op slaat....het zijn niet de slimsten, maar ze vinden zichzelf fantastisch.
Wij zijn vroeger verhuisd naar een andere regio van NL en toen is de band helemaal minder geworden.....in combinatie dat school ons makkelijk afging en we gingen studeren (komt verder niet voor in die familie) dus waren we studiepikken/buitenbeentjes.....tja....daar zijn we inmiddels wel overheen gegroeid, dus kan het weer gezellig zijn
Ik zal verslag uitbrengen hoe het was! haha
We zien er bij ons thuis altijd allemaal tegenop, maar tot nu toe was het dan wel gezellig. Het is een familie die een beetje omhooggevallen doet, terwijl het echt nergens op slaat....het zijn niet de slimsten, maar ze vinden zichzelf fantastisch.
Wij zijn vroeger verhuisd naar een andere regio van NL en toen is de band helemaal minder geworden.....in combinatie dat school ons makkelijk afging en we gingen studeren (komt verder niet voor in die familie) dus waren we studiepikken/buitenbeentjes.....tja....daar zijn we inmiddels wel overheen gegroeid, dus kan het weer gezellig zijn
Ik zal verslag uitbrengen hoe het was! haha
woensdag 25 augustus 2010 om 10:01
Even kort ego berichtje...
Ik denk dat ik een test ga kopen vandaag... Ben nu al 2 dagen zo misselijk met gistermiddag als toppunt dat ik toch maar ns wil weten hoe of wat... Aan de ene kant hoop ik natuurlijk dat het misschien wel in 1x raak is, aan de andere kant hoop ik van niet want Romoman zou zich echt een ongeluk schrikken en ik wil eigenlijk liever dat we er op een gegeven moment echt samen voor gaan... Lastig dus! Ik hou jullie op de hoogte
Ik denk dat ik een test ga kopen vandaag... Ben nu al 2 dagen zo misselijk met gistermiddag als toppunt dat ik toch maar ns wil weten hoe of wat... Aan de ene kant hoop ik natuurlijk dat het misschien wel in 1x raak is, aan de andere kant hoop ik van niet want Romoman zou zich echt een ongeluk schrikken en ik wil eigenlijk liever dat we er op een gegeven moment echt samen voor gaan... Lastig dus! Ik hou jullie op de hoogte
woensdag 25 augustus 2010 om 10:08
NOD is precies vandaag... dus nee dat niet, misschien daarom wel te vroeg... maar verder geen enkel teken dat er iets aan zit te komen, behalve enorm misselijk... Van het weekend wel heel erg veel buikpijn gehad dus dacht toen al dat het er wel aankwam, maar tot nu toe nog niets... Ik ga die testen in elk geval kopen denk ik, maar ik durf eigenlijk niet zo goed haha...
woensdag 25 augustus 2010 om 10:12
Oh Romorantin: Spannend!!!! Haal snel die test en laat ons weten of het raak is.
En idd.....romoman heeft nog voldoende tijd om eraan te wennen Volgens mij is het altijd even schrikken. Het romantische idee van samen naar de test staren en elkaar huilend in de armen vallen als het raak is.....volgens mij komt dat niet echt vaak voor
En idd.....romoman heeft nog voldoende tijd om eraan te wennen Volgens mij is het altijd even schrikken. Het romantische idee van samen naar de test staren en elkaar huilend in de armen vallen als het raak is.....volgens mij komt dat niet echt vaak voor
woensdag 25 augustus 2010 om 10:13
Beide.. haha dat klinkt stom, maar ik zou echt wel teleurgesteld zijn denk ik als het niet zo is.. en als het wel zo is... ben ik wel bang voor de reactie van Romoman... misschien is hij wel heel enthousiast hoor, maar hij zal echt schrikken en ik ben bang dat hij dan allerlei praktische bezwaren op gaat sommen... hoewel misschien ook wel niet... Ik moet t maar gewoon doen dan weet ik het tenminste
! Ik laat het in elk geval weten! Hoe ver van te voren heb jij positief getest?
woensdag 25 augustus 2010 om 10:14
Aaaah Romo DOEN! Ga die test halen, anders zit je jezelf alleen maar gek te maken en ons ook. Spannend! Probeer je gedachten maar niet te veel op hol te laten slaan. First things first!
Pipoman belde mij net. Ik zat hem de afgelopen dagen op te jagen dat hij contact op moest nemen met een notaris ivm huwelijkse voorwaarden. Het huis waar we in wonen is van hem en er zit eigen geld in, dus ik kon me voorstellen dat hij dat 'veilig' wilde stellen. Nu zei hij net dat hij toch in gemeenschap van goederen wil trouwen. Ben ik echt blij mee, spreekt toch wel veel vertrouwen en serieusheid uit.
@Janine: hoe gaat het nu? Gister veel met schildpad gepraat?
Pipoman belde mij net. Ik zat hem de afgelopen dagen op te jagen dat hij contact op moest nemen met een notaris ivm huwelijkse voorwaarden. Het huis waar we in wonen is van hem en er zit eigen geld in, dus ik kon me voorstellen dat hij dat 'veilig' wilde stellen. Nu zei hij net dat hij toch in gemeenschap van goederen wil trouwen. Ben ik echt blij mee, spreekt toch wel veel vertrouwen en serieusheid uit.
@Janine: hoe gaat het nu? Gister veel met schildpad gepraat?
woensdag 25 augustus 2010 om 10:17
Ehm, volgens mij testte ik drie dagen van tevoren al duidelijk positief. De eerste maand (toen ik uiteindelijk niet zwanger was, of het iig niet doorgezet heeft) had ik een heel licht streepje, echt nauwelijks zichtbaar. Daarna werd ik gewoon ongesteld, dus ik denk dat er misschien wel iets gebeurd is in mijn lichaam, maar niet goed zat. Een maand later had ik zo'n test met zwanger of niet zwanger in beeld. Het kwam al meteen in beeld, dus was erg duidelijk. Na de eerste maand was vriend ook even geschrokken, zo van: wat, nu al? Maar bij de tweede maand was hij echt super blij.
woensdag 25 augustus 2010 om 10:41
@VK meisje: vind het ook verstandig om dingen vast te leggen maar je komt pas echt in de 'problemen' als er sprake is van een eigen zaak. Bij ons niet het geval en mocht dat ooit wel zo zijn dan kunnen we alsnog naar de notaris.
Iemand een idee welke testen goedkoop en goed zijn? Ik wilde er alvast maar een aantal gaan bestellen op internet
Iemand een idee welke testen goedkoop en goed zijn? Ik wilde er alvast maar een aantal gaan bestellen op internet
woensdag 25 augustus 2010 om 10:45
woensdag 25 augustus 2010 om 11:25
Aargh! Romo, wat spannend! Hou ons op de hoogte, ik ben nu al zenuwachtig voor jou!
@ Pipo, wij hebben ook alles van alle kanten bekeken, want Pauley-man heeft een huis gekocht met een schenking van zijn ouders, en toch zijn we in gemeenschap van goederen getrouwd. Recht op die schenking heb ik niet, zal ik ook nooit krijgen. Bij jullie is het vast zo dat als je laat vastleggen dat zijn eigen geld in de woning zit, dat jij daar bij scheiding nooit recht op zal hebben. Maar toch, wij hebben wel een gesprek gehad met de notaris, gewoon om dergelijke dingen te bespreken en duidelijk te krijgen. Kom je niet voor verrassingen te staan, en het kost bijna niets.
En ik geloof dat ik het nooit af zal kunnen met maar 1 test. Ik ben wel van plan om te beginnen met de kruidvat-testen, maar die zijn wel een beetje onhandig. In plaats van op een stokje plassen moet je urine opvangen en met bijgeleverd pipetje exact 4 druppels op het ding doen. Maar goed, als het positief is zal ik er vast nog 5 halen van andere merken, gewoon voor de zekerheid!
Oeioei, nog (hopelijk) maar anderhalve maand en dan gaan we ervoor! Tot die tijd hoop ik maar dat mijn cyclus op gang komt...
@ Pipo, wij hebben ook alles van alle kanten bekeken, want Pauley-man heeft een huis gekocht met een schenking van zijn ouders, en toch zijn we in gemeenschap van goederen getrouwd. Recht op die schenking heb ik niet, zal ik ook nooit krijgen. Bij jullie is het vast zo dat als je laat vastleggen dat zijn eigen geld in de woning zit, dat jij daar bij scheiding nooit recht op zal hebben. Maar toch, wij hebben wel een gesprek gehad met de notaris, gewoon om dergelijke dingen te bespreken en duidelijk te krijgen. Kom je niet voor verrassingen te staan, en het kost bijna niets.
En ik geloof dat ik het nooit af zal kunnen met maar 1 test. Ik ben wel van plan om te beginnen met de kruidvat-testen, maar die zijn wel een beetje onhandig. In plaats van op een stokje plassen moet je urine opvangen en met bijgeleverd pipetje exact 4 druppels op het ding doen. Maar goed, als het positief is zal ik er vast nog 5 halen van andere merken, gewoon voor de zekerheid!
Oeioei, nog (hopelijk) maar anderhalve maand en dan gaan we ervoor! Tot die tijd hoop ik maar dat mijn cyclus op gang komt...
woensdag 25 augustus 2010 om 11:32
Zooo ik heb de testen! Kruidvat maar gekocht, want die zit hier in de buurt en idd eerst maar eens daarmee... als ik straks iets zie of vaag iets zie en ik wil nog extra bevestiging dan koop ik misschien nog wel een andere, maar eerst maar eens zo... Zijn idd 2 voor 5 euro en Pauley, ik ben idd nu al aan t bedenken hoe ik dat ga doen met dat pipetje ?? Ben niet zo handig aangelegd... Goed, nu eerst maar eens wachten tot ik echt nodig moet plassen... Brr vind het echt wel spannend!!!
@ Janine: ben ook heel benieuwd hoe het met je gaat!!
@ Pipo: Fijn dat hij dat wil, is idd wel een teken van vertrouwen!
@ Pauley: Ik ga voor je duimen!! Spannend, komt steeds dichterbij zo!!
@ Janine: ben ook heel benieuwd hoe het met je gaat!!
@ Pipo: Fijn dat hij dat wil, is idd wel een teken van vertrouwen!
@ Pauley: Ik ga voor je duimen!! Spannend, komt steeds dichterbij zo!!
woensdag 25 augustus 2010 om 11:40
Nee, hij weet helemaal van niets... Gister voorzichtig verteld dat ik zo misselijk was, maar daar reageerde hij nauwelijks op... Vond het alleen maar vervelend voor me... Dus ik heb zoiets van eerst testen en mocht het zo zijn dan heb k nog genoeg tijd om het te vertellen, als het dan niet zo zou zijn dan hoef ik t niet te vertellen en dat vind ik nu wel ff fijn
woensdag 25 augustus 2010 om 12:10
@ Romo, het makkelijkst is het om in een schoon glas te plassen, en dan wat op te zuigen. Schoon betekent ook geen afwasmiddel-resten, dus het best is om het nog even een keertje onder de hete kraan te houden. Ja, ik heb al veel van die testen gedaan, ik ben een beetje para wat dat betreft. Ik had een Mirena en een spastische darm, wat betekent dat ik niet meer ongesteld werd, maar wel om de haverklap zwangerschapsverschijnselen had (denk elke twee/drie maanden) en daarbij ook een opgezwollen buik. Nee, voor mij geen Mirena meer...
Succes met testen!
Succes met testen!