onderhandelen over prijs nieuwbouwwoning?

25-08-2010 13:12 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Het is niet gebruikelijk, maar er staan zoveel nieuwbouwwoningen te koop dat onderhandelen misschien wel kan.
nog nooit van gehoord, en bij ons nieuwbouwhuis was erg gewoon een vaste prijs.
Als projecten langer te koop staan, heb je wel onderhandelingsruimte hoor. Hoe langer te koop en hoe verder de bouw, hoe meer je kunt vragen. En qua afwerking en meerwerk, kun je ook nog heel wat regelen.
Nu zeker doen, in deze tijden.
Zeker proberen te onderhandelen! Wij hebben een nieuwbouwwoning gekocht (vorig jaar) en hebben er 25.000 EUR afgekregen. De moeite lijkt mij! :-)

De woningen waren al wel opgeleverd, als het nog gebouwd moet worden ligt het misschien anders.

Succes!
Altijd proberen! Je bent een dief van je eigen portemonnee als je geen poging waagt. Stel dat je er geen 25.000 maar "slechts" 5.000 vanaf krijgt? Daar moet ik best lang voor werken. Bovendien hoef je ook geen 30 jaar rente over die 5.000 euro te betalen, scheelt ook honderden euro's.
-
Dat was zeker leuk! Ze hadden een speciale actie: Bied je eigen VON-prijs. Keerzijde is wel dat we het appartement waar we eerst woonden met 25.000 EUR verlies hebben verkocht! Das dan weer minder....
Maar Lones, onderhandelen kan altijd, overal. Ik heb toen ik een wasmachine en combimagnetron ergens kocht een stofzuiger kado gekregen. Omdat ik er om vroeg. Vragen staat vrij.

Ik ben wel eens met een vriend wezen winkelen, en samen wilden we wel 5 paar schoenen bij een schoenwinkel met uitverkoop.

Was samen 240 euro, we hebben ze voor 200 meegekregen.

Nee, als je het niet vraagt, krijg je niks. Maar het zal je verbazen wat je krijgt als je wel vraagt.
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven