Inloggen bij Ben?
dinsdag 24 augustus 2010 om 17:41
Sinds vandaag bel ik met Ben. Het overzetten met nummerbehoud is prima gegaan en nu wil ik graag mijn voicemail gaan inspreken/aanzetten.
Op de website begrijp ik dat ik dat online moet doen en dat ik kan inloggen. Geen idee wat mijn inlogcode was, maar heb gewoon 'wachtwoord vergeten' aangeklikt en kreeg inderdaad een wachtwoord per mail toegestuurd. Leek simpel dus, maar helaas. Als ik inlog (met telefoonnummer en dat wachtwoord), kom ik opnieuw in dat inlogscherm. En opnieuw. En opnieuw. En opnieuw. Uit frustratie heb ik inmiddels ongeveer 35 keer op inloggen geklikt, maar helaas trapt Ben daar niet in.
Als ik de virtuele Ben om hulp vraagt, zegt Ben:
Wat vervelend dat er iets fout gaat met het inloggen. Dit kan verschillende oorzaken hebben: denk eraan dat je wachtwoord hoofdlettergevoelig is en dat je moet inloggen met je telefoonnummer, bijvoorbeeld 0612345678. Een nieuw wachtwoord vraag je aan op [deze pagina]. Als dit geen oplossing voor je probleem is, kun je het beste bellen met de klantenservice van Ben op 0900-040 1405 (van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 17:00 uur, ¤ 0,35 per gesprek).
Leuk dat Ben met me meeleeft, maar:
1. ik heb het wachtwoord gecopypaste van de mail, dus daar kan het niet aan liggen
2. het telefoonnummer heb ik ook goed ingevoerd.
3. een nieuw wachtwoord heb ik inmiddels 3 keer aangevraagd
4. het is nu ná 17.00 en ongeduldig als ik ben, wil ik NU een voicemail
5. ik vind het belachelijk om 35 cent te betalen voor service die ik al zou moeten hebben.
Dat dus. Iemand tips om in te loggen?
Op de website begrijp ik dat ik dat online moet doen en dat ik kan inloggen. Geen idee wat mijn inlogcode was, maar heb gewoon 'wachtwoord vergeten' aangeklikt en kreeg inderdaad een wachtwoord per mail toegestuurd. Leek simpel dus, maar helaas. Als ik inlog (met telefoonnummer en dat wachtwoord), kom ik opnieuw in dat inlogscherm. En opnieuw. En opnieuw. En opnieuw. Uit frustratie heb ik inmiddels ongeveer 35 keer op inloggen geklikt, maar helaas trapt Ben daar niet in.
Als ik de virtuele Ben om hulp vraagt, zegt Ben:
Wat vervelend dat er iets fout gaat met het inloggen. Dit kan verschillende oorzaken hebben: denk eraan dat je wachtwoord hoofdlettergevoelig is en dat je moet inloggen met je telefoonnummer, bijvoorbeeld 0612345678. Een nieuw wachtwoord vraag je aan op [deze pagina]. Als dit geen oplossing voor je probleem is, kun je het beste bellen met de klantenservice van Ben op 0900-040 1405 (van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 17:00 uur, ¤ 0,35 per gesprek).
Leuk dat Ben met me meeleeft, maar:
1. ik heb het wachtwoord gecopypaste van de mail, dus daar kan het niet aan liggen
2. het telefoonnummer heb ik ook goed ingevoerd.
3. een nieuw wachtwoord heb ik inmiddels 3 keer aangevraagd
4. het is nu ná 17.00 en ongeduldig als ik ben, wil ik NU een voicemail
5. ik vind het belachelijk om 35 cent te betalen voor service die ik al zou moeten hebben.
Dat dus. Iemand tips om in te loggen?
dinsdag 24 augustus 2010 om 18:05
Ik heb het zelf ook even geprobeerd, en mij lukt het wel om in te loggen. Is dus geen algemeen probleem van de website. Ik heb het ook wel eens gehad dat het maar niet lukte, maar toen was ik inderdaad een hoofdletter vergeten. Dat is het bij jou dus niet als je het wachtwoord kopieert uit de mail. Ik zou dan ook eigenlijk het probleem niet weten, sorry, kan je helaas niet echt helpen... Je typt je telefoonnummer neem ik aan ook zonder streepje tussen 06 en de rest van het nummer?
En anders morgen inderdaad toch gewoon even de klantenservice bellen
En anders morgen inderdaad toch gewoon even de klantenservice bellen
dinsdag 24 augustus 2010 om 18:07
dinsdag 24 augustus 2010 om 18:10
quote:Erwt schreef op 24 augustus 2010 @ 18:06:
Ja, telefoonnummer zonder streepje inderdaad. Grmpfff....
Dank voor 't proberen in ieder geval Elisa
Ben jij tevreden over Ben trouwens?
Ik heb pas sinds een paar maanden een Ben abonnement, maar ik ben tot nu toe wel tevreden. Altijd goed bereik gehad, en toen er in het begin een probleem met mijn voicemail was (bleef uitgeschakeld staan door een fout in hun systeem) werd dat snel opgelost.
Succes met je voicemail!
Ja, telefoonnummer zonder streepje inderdaad. Grmpfff....
Dank voor 't proberen in ieder geval Elisa
Ben jij tevreden over Ben trouwens?
Ik heb pas sinds een paar maanden een Ben abonnement, maar ik ben tot nu toe wel tevreden. Altijd goed bereik gehad, en toen er in het begin een probleem met mijn voicemail was (bleef uitgeschakeld staan door een fout in hun systeem) werd dat snel opgelost.
Succes met je voicemail!
dinsdag 24 augustus 2010 om 18:47
woensdag 25 augustus 2010 om 13:36
Okee, inmiddels ben ik ingelogd! Jaja... bleek aan mijn computer te liggen (dat probleempje probeert Xan nu op te lossen ).
Nu het volgende:
Kan ik bij Ben wel een eigen voicemail inspreken?! Vooralsnog zie ik alleen op de website (als ik dus eindelijk ingelogd ben) mogelijkheden om mijn voicemail aan of uit te zetten, maar ik vraag me af of ik geen eigen persoonlijke voicemail kan inspreken?
Verder heb ik nu al een aantal keren 'alleen noodoproep' op mijn telefoon gesignaleerd. Met andere woorden, het bereik is niet bijster goed. Iemand hier ervaring mee (regio Veluwe)?
Jullie zien: vooralsnog ben ik nog niet zo tevreden
Nu het volgende:
Kan ik bij Ben wel een eigen voicemail inspreken?! Vooralsnog zie ik alleen op de website (als ik dus eindelijk ingelogd ben) mogelijkheden om mijn voicemail aan of uit te zetten, maar ik vraag me af of ik geen eigen persoonlijke voicemail kan inspreken?
Verder heb ik nu al een aantal keren 'alleen noodoproep' op mijn telefoon gesignaleerd. Met andere woorden, het bereik is niet bijster goed. Iemand hier ervaring mee (regio Veluwe)?
Jullie zien: vooralsnog ben ik nog niet zo tevreden
woensdag 25 augustus 2010 om 17:40
Fijn dat het inloggen gelukt is!
Je moet wel je eigen voicemail in kunnen spreken. Volgens mij kreeg ik de eerste keer dat ik naar mijn voicemail belde de mogelijkheid om een eigen bericht in te spreken. En als je daar nu niet voor koos (wat ik deed) kon je dat later ook nog doen via het menu (als ik het me goed herinner). Ik heb dat zelf nog altijd niet gedaan, dus ik weet niet zeker of ik dat goed heb.
Ik woon niet in de regio veluwe, maar ben er wel een paar keer geweest voor werk in de afgelopen maanden, en toen was mijn bereik prima.
Je moet wel je eigen voicemail in kunnen spreken. Volgens mij kreeg ik de eerste keer dat ik naar mijn voicemail belde de mogelijkheid om een eigen bericht in te spreken. En als je daar nu niet voor koos (wat ik deed) kon je dat later ook nog doen via het menu (als ik het me goed herinner). Ik heb dat zelf nog altijd niet gedaan, dus ik weet niet zeker of ik dat goed heb.
Ik woon niet in de regio veluwe, maar ben er wel een paar keer geweest voor werk in de afgelopen maanden, en toen was mijn bereik prima.