Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:bambino schreef op 26 augustus 2010 @ 09:13:

[...]

Ik had geen zin om het weer aan te passen, en ik gun jullie wel een leuk lachmoment Dat vind ik heel fideel van je
Oh gezellig, een vuile wasrel. Ik ben (hier) weg

Als ik ooit een topic open, word ik gelynced, door mijn taalfouten ,
Nee hoor Bam, dan helpen wij je!
quote:Maleficent schreef op 26 augustus 2010 @ 09:07:

Star, medicatie moet nog verder omhoog aanstaande maandag. Volgens mij wilde hij wel naar school. Het moet ook wel, want ondanks zetpillen toch nog te misselijk. Daar voel ik me echt wel naar onder , maar zijn juf is verpleegkundige dus hij is daar wel in goede handen.Kan hij nog een dutje doen op school?
Whahahahaha Ilske weer.
quote:Star schreef op 26 augustus 2010 @ 09:21:

[...]

Kan hij nog een dutje doen op school?Nou, hij is daar ineens vanaf. Gisteren was hij om 1 uur thuis en was hij helemaal fit en op. Hij had de aanval om 6:15 en we hebben stesolid gegeven, toen viel hij na de aanval in slaap en hebben we hem tot 8 uur laten slapen. Hij was verder ook wel heel vrolijk net. Hij vindt alleen deze aanvallen heel naar, maar ik heb het idee dat hij een veel hoger bewustzijn heeft dan hij vroeger had, en dat hij het dus veel bewuster meemaakt en bang wordt.
Wat heeft je wasmachine ermee gedaan dan Star? Ik heb de laatste tijd elke keer gaatjes onderaan m'n shirts. Schijnt door je riem te komen, maar bij de shirts die ik op de hand was heb ik het niet. Aan de andere kant hebben alleen mijn shirts het. Raar.

Mal, als het niet gaat met Jonathan bellen ze wel toch? Ik kan me voorstellen dat het rot voelt, maar hij ging niet met tegenzin toch?

Bam, 24 uur staan, jij liever dan ik. Wel een leuke markt dus?

Bah, wat een prutweer. Het lijkt wel herfst.
Hoger bewustzijn klinkt goed, alleen naar dat hij dan ook bang wordt van de aanvallen. Arm ventje
Hij is ook helemaal niet te houden, want hij wil staan en lopen, maar dat kan hij natuurlijk niet, want dan valt hij om.
Dat is wel fijn dat het slapen over is, zou je denken dat hij toch meer energie heeft?

Er zitten idd gaatjes in Mamax, maar draag geen riemen bij jurken, dus gaat helaas niet op. Zal wel een mysterie blijven
Er is ooit een topic over geopend hier. Ik heb nu een hemdje aan van dubbele stof, onderste laag heeft het niet, bovenste laag wel. Ik was hem binnenstebuiten in een waszak en draag hem met een riem. Rara, hoe kan dat?
Vaag.
Zeg Suus voor je weer serieus reageert :

Klik
Whahahahahahahahaha sjonge jonge, die denkt echt dat Viva Google is Mal.
En de mensen die niet leuk reageren zijn allemaal zielige sociaal zwakke mensen. Het is maar dat je het weer Star.
quote:Maleficent schreef op 26 augustus 2010 @ 09:41:

Zeg Suus voor je weer serieus reageert :

Klik

Die had ik ook net gevonden! Misschien het lijstje van Paque plakken en aanvullen

Star, wonderlijk hè. Als het niet zo irritant was, was het bijna intrigerend.
quote:mamax schreef op 26 augustus 2010 @ 09:34:

Er is ooit een topic over geopend hier. Ik heb nu een hemdje aan van dubbele stof, onderste laag heeft het niet, bovenste laag wel. Ik was hem binnenstebuiten in een waszak en draag hem met een riem. Rara, hoe kan dat?Ik zeg: Het is een topic openen waard
Heel irritant inderdaad, want ga echt niet alles op de hand wassen.

Maar goed, Ilske is dus Keuteltje.
Mamax, de wasmachine heeft gewoon een hekel aan jou.

Je zet hem te vaak aan het werk, en dat doen de anderen in het huishouden niet.

Klaar, raadsel opgelost!

Wow, jij gaat door voor de wasmachine Mal! Bijna nieuw, paar kleine kuurtjes. Als extraatje doe ik er ook nog een wasboxlocker ding bij
Wasboxlocker, wow, da's wel drie keer woordwaarde.

En breek mijn bek erover
Komt door die x erin, Star. Washocker was het, was het even kwijt.
Ach arme J, hoplijk slaat een hogere dosering aan. Hoe voel jij je nu qua misselijkheid?

Mamax, guess? Hier oom altijd gaatjes in het shirt. Zo irritant. Komt idd door je riem, maar zonder riem krijg ik het ook, vaag. Mss knopen van je broek?

Star, wat irritant die jurk!! Echt balen zulke dingen .

Het is een uitdaging hoor, de kinderen naar school brengen. Man brengt L op ma en wo, de andere dagen gaat B naar de psz en breng ik ze. Di had ik A laten slapen, maar vanmorgen werd ze 8.25 wakker. Handig . Snel een slok gegeven, iedereen in de auto gegooid, L dus toch net op de valreep op school (terwijl we zo lekker op tijd waren voordat A nog wilde drinken), toen B naar de psz.

Thuis A in de tummy gedaan en nog flink gevoed want er zat maar een klein laagje in, ook zo sneu.

Maargoed, het is gelukt .

Wilde nu nog bergen fruit op de markt kopen, maar ik spoel bijna weg hier op straat met die enorme regenbui, dus hang ik nu maar wat voor koffietijd
Mal, Star, ik ken de topics van Ilske. Maar eigenlijk vind ik haar wel leuk. En ik heb diep respect voor haar kalmte. Ze wordt, om het even welk topic ze opent, afgezeken en ze is de discussie nog nooit aangegaan. Ik was allang volledig door het lint gegaan

En dat heur koter in stuit ligt is natuurlijk echt sneu voor haar.

Ik lig naast kleine dushi. Zo schattig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven