Maillot

26-08-2010 13:48 21 berichten
Waar kan ik leuke maillots vinden voor onze dochter. Maatje 92/98 waar ik niet de hoofdprijs voor hoef te betalen.
Waar kan ik leuke maillots vinden voor onze dochter. Maatje 92/98 waar ik niet de hoofdprijs voor hoef te betalen.
Wibra, Zeeman, H&M.
Alle reacties Link kopieren
Hema
Zeeman, Hema? Hoe leuk is leuk? En wat is duur? Olliewood.nl heeft ook wel eens aanbiedingen
Markt
borderwalk, dat is een goeie. Had ik niet aan gedacht.
Jola, hema, wibra, zeeman, villa happ.

En nog een tip: koop geen maillots, maar leggings. Die zakken veel minder af en kunnen langer aan (hoog water is niet erg )

Ook is er veel meer keus in leggings.
Ik weet niet wat jij leuk vind en betaalbaar, maar die van de hema, zeeman, h&m, p&c vond ik op die leeftijd prima.
prima voor mijn kind dan he, staat nu zo raar omgeschreven. hihi
heb al gereageerd op je andere topic
Op de markt.
Hema
Wibra
Ik koop ze op de markt. Alle kleuren van de regenboog en ze kosten iets van 7 euro per stuk.
Marktplaats, daar koop je voor een schijntje hele partijen leuke maillots.
The time is now
Action!

Soms hebben ze bij de Kruidvat en Trekpleister ook hele leuke, en anders eens kijken bij de Wibra of de Zeeman
Hoi I love viva ;) ik zat even bij www.olliewood.nl te kijken en daar hebben ze nog heel wat maten en soorten voor een hele leuke prijs nou succes!!!
quote:Olliewood schreef op 26 augustus 2010 @ 15:49:

Hoi I love viva ;) ik zat even bij www.olliewood.nl te kijken en daar hebben ze nog heel wat maten en soorten voor een hele leuke prijs nou succes!!!Goh waarom ben ik nu niet verbaasd dat jij als eerste berichtje olliewood aanprijst?!
quote:Olliewood schreef op 26 augustus 2010 @ 15:49:

Hoi I love viva ;) ik zat even bij www.olliewood.nl te kijken en daar hebben ze nog heel wat maten en soorten voor een hele leuke prijs nou succes!!!Wij van WC Eend adviseren....
quote:Guinevieve schreef op 26 augustus 2010 @ 15:55:

[...]

Wij van WC Eend adviseren....... om iets leuks uit te zoeken op Olliewood en het dan op een andere outletsite goedkoper te kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven