T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Heb weer een klein dilemma betreffende info verstrekken aan Nemo over zijn vader. Zal ik maar gewoon steeds afwachten tot hij weer wat vraagt? Het thema op school is familie dus hij wordt er nu dagelijks mee geconfronteerd, merk dat hij weer met dingen loopt. Ik zou het schoolthema natuurlijk ook aan kunnen grijpen om er nu zelf mee aan de slag te gaan maar wil dat eigenlijk gewoon op beloop laten gaan.

Zal zo bij ophalen iig wel even aan de juf vragen hoe hij er in de klas mee omgaat, misschien heeft zij er wel idee over.
Haai!

Wij zijn weer thuis!

Leuke poster Travis! Ik zeg: doen!

Arme Mier en Travis en Doperwtje en Inad om vlekjes en vlekjes en prik en buren.

Trav, ik denk dat door schoolthema het thuis vanzelf ook gespreksonderwerp wordt. Dus opn die manier op zijn beloop laten, denk ik. Juf even aanspreken lijkt me een goeie. Dan weet je hoe hij ermee omgaat en weet juf ook hoe de vork ik de stel zit. Succes maar weer, blijft toch lastig allemaal!

Heeft Nemo de naam vandaag mee naar school genomen?
WTF??????????????????????????????????????????? ???
Echt????
Ja!
Ooohh wat leuk!!!! Ik dacht al wel dat er iets was maar niet dat het zo iets leuks was!! Van erwt had ik het ook al gegokt toen Van harte!! Hoe ver ben je vertel vertel!!!
Hoe kan je dat nou weten? De test is nog nat man!
Een lekker taartje dan maar erbij!

Hebbie net voor het eerst strepies gepiest???
Potversnotjes ik vind het echt leuk!!!
Vanmorgen getest, ja. Leuk he?
Ik kan het zelf nog niet helemaal geloven.
OOOOOOOOOOOOOOOOO

Geweldig!!!

Wat leuk, Kezz!! Ik zit hier te lachen en Mier kijkt me aan van wat is er mam? AAAAAAA, even virtueel gillen hoor. Wat gaaf!!

Ik zit hier ook met een enorme smile op mijn gezicht!
Trav, potjesplaatje ook lief!

Ik zou lekker nog even wachten tot hij zelf weer komt. Briefje met naam is nog heel recent toch? Hij komt er vast wel mee indien nodig.

Lastig thema trouwens. Vast wel meer kinderen waarvoor t allemaal niet zo vanzelfsprekend is. Bij Chica in de klas bijvoorbeeld een zoontje van single moeder en een waarvan de ouders nu aan t scheiden zijn en zo.
Jeeeujj en nieuwe theehuisbeeeeeeeb is on da way!!!

quote:Kezz schreef op 26 augustus 2010 @ 15:05:

Ik zit hier ook met een enorme smile op mijn gezicht!

Ik vind je lief

Ohh en dit biedt natuurlijk perspectieven voor Erwt. The hand the hand the haaaaaaaaahaaand
quote:Inadje schreef op 26 augustus 2010 @ 15:05:

Trav, potjesplaatje ook lief!

Ik zou lekker nog even wachten tot hij zelf weer komt. Briefje met naam is nog heel recent toch? Hij komt er vast wel mee indien nodig.

Lastig thema trouwens. Vast wel meer kinderen waarvoor t allemaal niet zo vanzelfsprekend is. Bij Chica in de klas bijvoorbeeld een zoontje van single moeder en een waarvan de ouders nu aan t scheiden zijn en zo.Uhh nee hier zijn alle papa's en mama's getrouwd en hebben de kinderen minimaal 1 broer of zus Hij is echt alleen dus.
Ieuw, wat een enge theepot!
quote:Inadje schreef op 26 augustus 2010 @ 15:06:

[...]

Ik vind je lief

Ohh en dit biedt natuurlijk perspectieven voor Erwt. The hand the hand the haaaaaaaaahaaand

Neeheeeeeeee!

* wist gauw adres uit Putje *
Maareh..... jij bent toch ook nog niet klaar met werpen? The Hand belandt straks toch weer bij jou!
Oh fuck

*heroverweegt kinderwens*

Maareh, Xan en Erwt gaan ook nog wel weer overstag en volgens mij is Star ook nog niet klaar, dus als ik dan snel ben

Wil je een pufmaatje?

Oh, das niet leuk Vish. kun je niet effe stoken in een goed huwelijk?

en

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven