T-huis
donderdag 26 augustus 2010 om 14:48
Heb weer een klein dilemma betreffende info verstrekken aan Nemo over zijn vader. Zal ik maar gewoon steeds afwachten tot hij weer wat vraagt? Het thema op school is familie dus hij wordt er nu dagelijks mee geconfronteerd, merk dat hij weer met dingen loopt. Ik zou het schoolthema natuurlijk ook aan kunnen grijpen om er nu zelf mee aan de slag te gaan maar wil dat eigenlijk gewoon op beloop laten gaan.
Zal zo bij ophalen iig wel even aan de juf vragen hoe hij er in de klas mee omgaat, misschien heeft zij er wel idee over.
Zal zo bij ophalen iig wel even aan de juf vragen hoe hij er in de klas mee omgaat, misschien heeft zij er wel idee over.
donderdag 26 augustus 2010 om 14:53
Trav, ik denk dat door schoolthema het thuis vanzelf ook gespreksonderwerp wordt. Dus opn die manier op zijn beloop laten, denk ik. Juf even aanspreken lijkt me een goeie. Dan weet je hoe hij ermee omgaat en weet juf ook hoe de vork ik de stel zit. Succes maar weer, blijft toch lastig allemaal!
Heeft Nemo de naam vandaag mee naar school genomen?
Heeft Nemo de naam vandaag mee naar school genomen?
donderdag 26 augustus 2010 om 15:05
Trav, potjesplaatje ook lief!
Ik zou lekker nog even wachten tot hij zelf weer komt. Briefje met naam is nog heel recent toch? Hij komt er vast wel mee indien nodig.
Lastig thema trouwens. Vast wel meer kinderen waarvoor t allemaal niet zo vanzelfsprekend is. Bij Chica in de klas bijvoorbeeld een zoontje van single moeder en een waarvan de ouders nu aan t scheiden zijn en zo.
Ik zou lekker nog even wachten tot hij zelf weer komt. Briefje met naam is nog heel recent toch? Hij komt er vast wel mee indien nodig.
Lastig thema trouwens. Vast wel meer kinderen waarvoor t allemaal niet zo vanzelfsprekend is. Bij Chica in de klas bijvoorbeeld een zoontje van single moeder en een waarvan de ouders nu aan t scheiden zijn en zo.
donderdag 26 augustus 2010 om 15:07
quote:Inadje schreef op 26 augustus 2010 @ 15:05:
Lastig thema trouwens. Vast wel meer kinderen waarvoor t allemaal niet zo vanzelfsprekend is. Bij Chica in de klas bijvoorbeeld een zoontje van single moeder en een waarvan de ouders nu aan t scheiden zijn en zo.Uhh nee hier zijn alle papa's en mama's getrouwd en hebben de kinderen minimaal 1 broer of zus Hij is echt alleen dus.
Lastig thema trouwens. Vast wel meer kinderen waarvoor t allemaal niet zo vanzelfsprekend is. Bij Chica in de klas bijvoorbeeld een zoontje van single moeder en een waarvan de ouders nu aan t scheiden zijn en zo.Uhh nee hier zijn alle papa's en mama's getrouwd en hebben de kinderen minimaal 1 broer of zus Hij is echt alleen dus.
donderdag 26 augustus 2010 om 15:11