T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

quote:Travis schreef op 26 augustus 2010 @ 18:26:

Weet je wat echt grappig is.

Poep poep voor poep elk poep woord poep zeggen. Echt ik lig slap hier. NOTJe moet er een synoniemenspelletje van maken. "Wat voor woorden ken je nog meer die 'poep' betekenen?" En dan heb je een kwartiertje schijt, stront, diarree, shit, bruine brei. darmrotsel, enzo, maar daana ben je er wel vanaf. (geen garanties!)
Wat schattig reactie van jongens
Ah lief, die Tony en Vitootje. Benieuwd of t weer een jongetje wordt trouwens

Trav gaat bij de Mac werken?

en, Erwt trapt echt niet in dat omslachtig verhaal natuurlijk
Kess, wat lief

En nee, natuurlijk trap ik daar niet in. Hoe eerder The Hand uit dit huis verdwijnt, hoe beter
Tuurlijk wordt het weer een jongetje. Daar zijn we goed in!

Ah, binnenkort dus kortingsbonnen voor de Mac verkrijgbaar via Trav? Hartstikke goed. Ik ben blij met dat soort vrienden.
Jongetjes zijn leuk, weet ik inmiddels

Ja, Trav wordt ons aller allerbeste vriendin

Ik zou vandaag eigenlijk een naamgenoot van Mier ontmoeten, die een vriend van een vriend van mij uit Spanje is, maar door ziek Miertje kan dat niet. Ik zou naar A'dam gaan. Zusje zou er ook bij zijn, we gaan em helpen "integreren" hier en die komt nu misschien hier heen. Wel gezellig want na een dag thuis in huis vanwege rotweer heb ik het wel weer gezien
Wat leuk dat de jongens het al zo mee gaan beleven! En lief!! Vandaag weet dus iedereen het? Oh nee het is nog vakantie bij jullie zeker.

Sorry dames, geen Macbonnen hoor

Ga zo mijn superduper brief aanpassen en versturen naar de baan die ik écht wil hebben. Die van maandag kan op zich ook wel leuk zijn denk ik, is bij een familiebedrijfje maar ze hebben geen familieleden meer om in te zetten

Ben een beetje misselijk, zag net een babypop drijven maar het leek net een echte baby.
Kezz, (ik breek even in) gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat leuk!!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
Heej! Mal en Kezz zijn pufmaatjes!
Ja maar, ja maar, ik mag al een maand eerder puffen
Ohja

Hoest verder Mal? Nog erg misselijk? En wanneer ben je nu precies uitgerekend?
Ja, tóch een pufmaatje! Leuk Mal! Als jij je kind nou twee weken ophoudt (en dat is toch een beetje een Good Luck traditie, begreep ik), dan zorg ik ervoor dat die van mij een beetje eerder klaar is. Dan kunnen we elkaars hand vasthouden tijdens het puffen. Afgesproken?

Familiebedrijf zonder familie Pas maar op dat je straks niet ingelijfd wordt als verloren dochter. Alhoewel, de erfenis die er dan bijhoort in de toekomst is misschien toch wel aanlokkelijk om je in te slijmen! Hoe dan ook: succes met allebei de opties. Mag je bij beide op gesprek komen?

Hier nog vakantie inderdaad. Maandag weer naar school.
Ik heb nu zetpillen tegen de misselijkheid en heb het idee dat het wel wat begint te werken nu. Het is nog niet top, maar ik kan tenminste een beetje bewegen nu

Als alles goed gaat, 7 april. En als ik dan weer 2 weken te laat ben, heeft mijn oudste zus een leuk verjaarskadootje
* noteert 21 april als bevaldatum voor beide *
Nou, open het apriltopic dan maar, Mal!
quote:Kezz schreef op 27 augustus 2010 @ 09:52:

Ja, tóch een pufmaatje! Leuk Mal! Als jij je kind nou twee weken ophoudt (en dat is toch een beetje een Good Luck traditie, begreep ik), dan zorg ik ervoor dat die van mij een beetje eerder klaar is. Dan kunnen we elkaars hand vasthouden tijdens het puffen. Afgesproken?

Star en ik waren een maand van elkaar uitgerekend, maar omdat Eetje later kwam en Mier eerder zat er uiteindelijk maar een week tussen. Dus dat moet makkelijk kunnen
Inderdaad, jullie zijn gewoon ons voorbeeld. Komt helemaal goed.
Wanneer ben jij uitgerekend Kezz?
Gezellig hoor! Ik zou inderdaad snél een maandtopic openen

Jullie hebben nu een slijmdraden-NOD-klussen-topic overgeslagen, dus ik zeg: alsnog een tabel met uitgerekende datums en kwaaltjes enzo
quote:Kezz schreef op 27 augustus 2010 @ 09:58:

Nou, open het apriltopic dan maar, Mal! En dan ook met een "leuke" titel want daar is Kezz dol op!!!
Er is al een apriltopic, maar ik kan dat allemaal niet bijhouden.

Ik zat al bij de Tetters en dat ging al zo snel.

Dus ik houd het maar bij GoodLuck, want ik ben niet zo goed in multitasken
Mal, zat jij niet ooit ook bij die plonkende tuinkabouters enzo?
quote:Erwt schreef op 27 augustus 2010 @ 10:58:

Mal, zat jij niet ooit ook bij die plonkende tuinkabouters enzo? Ja maar dat was vóór de rare topictitels
Ah, vond dat al niets voor jou

*moet trouwens nog steeds op zoek naar wasmanden in het duurdere segment*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven