goede raad nodig

27-08-2010 19:18 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve meiden,

Ik heb een half jaar van een jongen niets gehoord, had met hem gekust en was super gezellig (we waren beiden best verliefd) maar daarna een stilte, was er best kapot van en wist me geen raad. En nu eigenlijk nog steeds niet, krijg ik ineens een mailtje dat hij met me wil afspreken. Ik snap er niets van hoe kan ik dit soort dingen aanpakken??
Wil jij met hem afspreken?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Lekker negeren. Of wil je weer een half jaar in de wacht gezet worden?
Gewoon negeren. Als hij een half jaar nodig heeft om te bedenken dat hij met je af wil spreken, zou het voor mij niet meer hoeven eerlijk gezegd.
Als je gekwetst was, waarom heb je hem daar dan niet op aangesproken? En hoe weet je dat hij ook verliefd op jou was, heeft hij dat uitgesproken?
Hoe weet je dat jullie beiden toen best verliefd waren?

Heeft hij dat gezegd?

Heb jij geprobeerd contact met hem op te nemen in dat half jaar?

Komt hij in zijn mail van nu nog terug op jullie 'radiostilte'? Geeft hij een verklaring?

Wil jij met hem afspreken?

Zo maar wat vragen die bij me opkomen.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Ja, je hebt toen zelf ook niets gedaan. Als je er zin in hebt, afspreken en kijken of het leuk is. Misschien dacht hij wel dat jij hem niet meer zag zitten?! Een date is ook niet meteen trouwen, kan geen kwaad toch?
@ enn

Ja en nee, ik weet dat ik hem gewoon leuk vind hij is gewoon interessant maar aan de andere kant is het misschien niet handig omdat ik dan weer te verliefd ga worden. Beetje moeilijk, hij is namelijk er aangenaam gezelschap.
Als je gelijk head over heals gaat en aan serieuzere zaken denkt en hij niet is het wellicht niet handig om hem weer te zien.

Als je kan denken: misschien een leuke avond...

Waarom niet?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
misschien was het niet verliefd maar meer bevlogen. En er kwam een ex van hem terug uit een ver land, en hij wist niet wat hij wilde. Toen heb ik gezegd dat ik geen tweede keus wilde zijn.

En daarna wilde hij nog wel eens wat doen samen maar dat is nooit afgesproken.
quote:bellael schreef op 27 augustus 2010 @ 19:18:

Ik heb een half jaar van een jongen niets gehoord, had met hem gekust en was super gezellig (we waren beiden best verliefd) maar daarna een stilte, was er best kapot van en wist me geen raad.Dat is toch niet logisch? Waarom denk je dat hij ook verliefd was op jou?
@enn

dat is wel goede instelling

dankjewel

ik ga het proberen
Misschien handig als je dat meteen in je eerste bericht had gezet.

Maar in principe, heeft hij op dat moment dus voor die ex gekozen die uit het buitenland kwam, aangezien jij een half jaar niks meer van heb hebt gehoord. En nu stuurt hij een mailtje. Waar is zijn 'ex' dan?
misschien was verliefd niet het juiste woord hij vertelde me dat hij niet gedacht had me zo leuk te vinden. heb ik het verkeerd geïnterpreteerd.
@zonneschijn10

Hij heeft mij een mailtje gestuurd.

Geen idee waar die ex is daar durf ik niet naar te vragen.Vind ik niet zo gepast.
quote:bellael schreef op 27 augustus 2010 @ 19:31:

misschien was verliefd niet het juiste woord hij vertelde me dat hij niet gedacht had me zo leuk te vinden. heb ik het verkeerd geïnterpreteerd.Dan nog. Als je iemand heel leuk vindt dan hou je contact, toch?
quote:wuiles schreef op 27 augustus 2010 @ 19:34:

[...]

Dan nog. Als je iemand heel leuk vindt dan hou je contact, toch?Lijkt mij ook maar dat was dus niet het geval.
quote:bellael schreef op 27 augustus 2010 @ 19:36:

[...]

Lijkt mij ook maar dat was dus niet het geval.of was het dus niet het geval dat hij je leuk vond... of zeg ik zou wat geks...?
Ik zet al mijn fiches in dat hij de afgelopen maanden opnieuw met zijn ex heeft lopen rommelen (die blijkbaar nog te veel in zijn hoofd zat op echt open te staan voor jou), en dat dat nu definitief voorbij is.

En nu wil hij eens kijken of jij inderdaad zo leuk bent al hij toen al dacht.

Lijkt me op zich niet per definitie verkeerd,

maar ik zou dus wél even vragen hoe het nu met die ex is.
quote:bellael schreef op 27 augustus 2010 @ 19:36:

[...]

Lijkt mij ook maar dat was dus niet het geval.Hij vond jou dus niet leuk genoeg om contact te blijven houden. Welke conclusies trek je daaruit?
quote:Broedkippetje schreef op 27 augustus 2010 @ 19:39:

Ik zet al mijn fiches in dat hij de afgelopen maanden opnieuw met zijn ex heeft lopen rommelen (die blijkbaar nog te veel in zijn hoofd zat op echt open te staan voor jou), en dat dat nu definitief voorbij is.

En nu wil hij eens kijken of jij inderdaad zo leuk bent al hij toen al dacht.

Lijkt me op zich niet per definitie verkeerd,

maar ik zou dus wél even vragen hoe het nu met die ex is.Deze gedachtegang heb ik ook precies gehad. Ik ben niet zo'n bikkel om daar naar te gaan vragen. Wil het best doen, echt, maar ik weet niet, hoe ik dat nu gewoon vriendelijk kan gaan doen. Ik hou het liever gezellig. (maar dat is misschien een eigenschap van mij die op sommige momenten niet geheel handig is)
als je hierop in gaat ben je tweede keus voor hem. Iets wat jij dus niet wilt. Duidelijk toch ? Laat hem lekker gaan, hij is nu gewoon te laat
quote:wuiles schreef op 27 augustus 2010 @ 19:41:

[...]

Hij vond jou dus niet leuk genoeg om contact te blijven houden. Welke conclusies trek je daaruit?Ik was ook niet perse vriendelijk toen hij over zijn ex begon (vertelde hem dat ik geen tweede keus wilde zijn). Misschien heb ik hem daarmee afgeketst.
Ach, tweede keus, tweede keus...

Het gebeurt volgens mij vaak zat dat mensen elkaar op een verkeerd moment tegenkomen (bijvoorbeeld omdat de één nog emotioneel verwikkeld is met een derde) en later alsnog een prima relatie krijgen.

In feite is iedereen ná je eerste relatie een soort van 'tweede keus'.

Ik zou over dat aspect niet al te erg in zitten.

Jullie hebben slechts gezoend, met dat andere meisje had hij geschiedenis, die hij nog moest afsluiten

(Speculeer ik dan maar. Voor hetzelfde geld heeft hij de afgelopen maanden in het gevang gezeten).
Wat wil jij? En waarom wil hij nu opeens wel met je afspreken?

Ik zou mezelf hier denk ik niet lekker bij voelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven