Vervelende telefoontjes

27-08-2010 22:21 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
nee, "iedereens naam is haas", aha Roos jij weer?! misschien toch draaischijftelefoon kopen, kun je minder snel foutjes maken.
076 Breda, Prinsenbeek, Terheijden, Wagenberg, Teteringen, Ulvenhout, Galder, Strijbeek, Etten-Leur, Zundert, Wernhout, Achtmaal, Rijsbergen
.
Daar word ik duizelig van.
Omgekeerdzoeken.nl?

Geef het nr even. Haal je het over 10 min weer weg .

KPN kan de beller een waarschuwing geven maar niets doen verder. Nouja waarschuwing... Ze sturen een brief met de vraag of hij niet jou meer wilt bellen.

Zij zullen je adviseren je nr te wijzigen.
Trouwens, had er vanavond al niet iemand een topic geopend waarvan de telefoonrekening steeds zo hoog was ?

Ik zie zomaar ineens wat verbanden..
.
.
quote:Hermes schreef op 27 augustus 2010 @ 22:36:

Oh en wat ook wil helpen: men legge een sportfluitje naast de telefoon, etterbak belt, doe sportfluitje in mond, neem telefoon op en blaas zo hard en zo lang mogelijk op fluitje en leg telefoon weer neer

sportfluitje?

Neem dan deze:

Jammer dat de sexadvertenties niet meer gratis zijn op MP of zo, anders had je ervoor kunnen zorgen dat deze geilaard de aandacht krijgt die hij blijkbaar te kort komt...

Aangifte doen bij je provider (formulieren zijn vaak te downloaden van de site), de eerste keer waarschuwen zij hem (of haar), gaat hij door dan krijg je het adres en waarmee je aangifte kunt doen.
Eerst maar eens melding bij de provider maken en evt. ook melden bij de politie. Ik zou er niet van gecharmeerd zijn iig.
Ik zie de vuvuzela weet uit het vet komen.

Nee telnr hier neerzetten mag niet
's nachts bellen is echt kut ja. Lig je met hartkloppingen in bed
Ik had ooit last van 'telefoonterreur' van de politie zelf. Verschillende keren werd ik midden in de nacht wakker gebeld door het plaatselijke politiebureau door agenten die 'Achmed' wilden spreken. Kennelijk was Achmed niet zo'n lieverdje en had hij mijn nummer verzonnen toen hij een telefoonnummer op moest geven ofzo.
Ik heb dat ook wel gehad. Ik nam wel gewoon op en als ik na "hallo" geen antwoord kreeg bleef ik hem gewoon vasthouden zonder iets te zeggen, totdat hij het hoorn weer neerlegde.

Dat geeft geen enkele voldoening en dan hield het vanzelf op.
is het 076-5....

of

076-8...

wanneer het om laatste is gaat het om een vrij nieuw uitgegeven nummer, misschien gewoon iets misgegaan daar (ga even uit van het goede in de mens)
quote:SuperCow schreef op 27 augustus 2010 @ 23:00:

sportfluitje?

Neem dan deze:

[afbeelding]

Da's voor gevorderden wel zelf oordopjes indoen TO

Ook bij de vuvuzela: oordopjes indoen.
.
Als je bij KPN of Hi bent kan je het beste nu al de data en tijdstippen verzamelen.

Ik heb dit ook gehad met een privé nummer. Toen contact opgenomen met KPN/Hi. Vervolgens moest ik alle data + tijdstippen noteren. Als ik er 10 of meer verzameld had, konden ze pas iets doen. Dus ik netjes alles opgeschreven met tijd e.d. en dit ge-emaild (overlastmobiel@kpn.com). Helaas kreeg ik toen bericht terug dat ik wel de telefoontjes had moeten opnemen, want pas dan wordt het bij hen geregistreerd. Logisch achteraf, maar ik had niet opgenomen dus kwam helaas niet verder.

Daarna heb ik me ingeschreven bij het bel-me-niet-register en nergens meer last van gehad. Maar dat laatste is bij jou waarschijnlijk niet nodig omdat je dus door een persoon gebeld wordt...
.
quote:Geeltje_ schreef op 27 augustus 2010 @ 23:34:

Ik laat m ook gewoon hangen hoor . Maar dat lijkt m vooralsnog niet te vervelen ...

Uit je verhaal (ophangen bij vriend) lijkt het me dat de beller zijn kick krijgt als jij opneemt. Dus dit nummer niet meer opnemen, melden bij KPN, eventueel sportfluitje of zo gebruiken als je wel wilt opnemen of screenen met een antwoordapparaat.

Sterkte!
.
Antwoordapparaat slaat aan, als je de beller kent, neem je alsnog op, kan handig zijn.
ik zie in de telefoongids enkel 076-7 bij taxicentrales, je kunt ff kijken of die nummers misschien overeen komen, kleine kans natuurlijk, maar heb zelf nog nooit een nummer 076-7 gehoord, en woon al even in breda.

Anders maandag even gemeente Breda bellen, vragen of ze antwoord kunnen geven op de vraag aan wie ze de nummers 076-7 hebben uitgereikt, misschien een bepaalde groep o.i.d.?

dit is misschien iets? geen flauw idee

http://forum.fok.nl/topic/741901
ik kan t maar niet loslaten, ga nu slapen, maar eerst nog even deze:

http://www.telefoondetective.nl/telefoonnummers/076-7/

alle nummers die met 076-7 beginnen, bij niet alle nummers staat info, maar bij sommige wel, ik hoop dat die etter(of etster natuurlijk) ertussen zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven