Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
vrijdag 27 augustus 2010 om 15:25
Net 2 cartrice lakjes gekocht bij de kruidvat (schap stond nog helemaal vol, weinig nagellakkers hier in de buurt zeker
)
London's weather forecast en een taupekleurige nr 200, weet de naam even niet meer....nu al zin om op te doen!!
Verder volg ik dit topic nog steeds graag
Ook leuk om te zien/inspiratie op te doen:
de hyves van opi en china glaze! vooral veel nail art.

London's weather forecast en een taupekleurige nr 200, weet de naam even niet meer....nu al zin om op te doen!!
Verder volg ik dit topic nog steeds graag
Ook leuk om te zien/inspiratie op te doen:
de hyves van opi en china glaze! vooral veel nail art.
vrijdag 27 augustus 2010 om 17:57
Pfff...wat gaan jullie snel! Ben je onverwacht een paar dagen weg, moet je hele boekwerken bijlezen
Elle, hier de foto's van de Russian Navy Matte. De kwaliteit van de foto's is niet super, maar hopelijk krijg je een indruk. (Let niet op de lak-kwaliteiten, het was even snel snel).
Zo....nu rustig bijlezen
Elle, hier de foto's van de Russian Navy Matte. De kwaliteit van de foto's is niet super, maar hopelijk krijg je een indruk. (Let niet op de lak-kwaliteiten, het was even snel snel).
Zo....nu rustig bijlezen
vrijdag 27 augustus 2010 om 19:46
vrijdag 27 augustus 2010 om 23:30
Ieks heb ik vandaag gewacht tot 2 uur, geen postbode te bekennen, toen moesten we echt weg....heb ik nog ff dat kratje bier bij de buurman gedropt, hij vond het idd super..... kom ik dus net weer thuis....
.... ligt er weer een pakje bij de buurman. En ik vrees morgen nog een want dan heb ik beloofd te gaan klussen bij een neef die een nieuw huis gekocht heeft. Boehoeee...
Die van color club is cool Zwup
.... ligt er weer een pakje bij de buurman. En ik vrees morgen nog een want dan heb ik beloofd te gaan klussen bij een neef die een nieuw huis gekocht heeft. Boehoeee...
Die van color club is cool Zwup
zaterdag 28 augustus 2010 om 08:52
Gezellig een paar dagen onverwacht weg of voor werk Zwup?
Oeoe, ik vind 'm wel mooi die Russian Navy matte (alstie netjes aangebracht is dan ) je moet alleen wel heul netjes lakken denk ik!
Dank je, ik zal ff kijken naar die Seche Vite op de site van TD, ik kon 'm niet vinden
Mooie lakjes heb je uitgezocht.
Wel een verschil met kleuren lak hahahaha, ik heb bijna allemaal donkere
Fijn al die pakjes Glitterz, en leuk om de buurman een kratje bier te geven.
Nu hoef je je even een poosje niet bezwaard te voelen als er weer pakjes gebracht worden bij de buurman.
Creabea, die grijze is mooi van Rimmel, die wil ik ook nog wel!!
Welk bakje ga je kopen?
Ik ga vandaag ook ff shoppen voor een opruimding voor mijn lakjes, overal staat wel iets, ik weet bijna niet meer welke kleuren ik heb
Oeoe, ik vind 'm wel mooi die Russian Navy matte (alstie netjes aangebracht is dan ) je moet alleen wel heul netjes lakken denk ik!
Dank je, ik zal ff kijken naar die Seche Vite op de site van TD, ik kon 'm niet vinden
Mooie lakjes heb je uitgezocht.
Wel een verschil met kleuren lak hahahaha, ik heb bijna allemaal donkere
Fijn al die pakjes Glitterz, en leuk om de buurman een kratje bier te geven.
Nu hoef je je even een poosje niet bezwaard te voelen als er weer pakjes gebracht worden bij de buurman.
Creabea, die grijze is mooi van Rimmel, die wil ik ook nog wel!!
Welk bakje ga je kopen?
Ik ga vandaag ook ff shoppen voor een opruimding voor mijn lakjes, overal staat wel iets, ik weet bijna niet meer welke kleuren ik heb
zaterdag 28 augustus 2010 om 10:19
Haha nee de eerstvolgende pakjes laat ik gewoon bij mijn moeder aankomen.
Ik ben nu een of andere rode met micorglitter op aan het zetten van Gosh, maar ik geloof dat rood niet aan mij besteed is. Vind t niet mooi in ieder geval. Maar ja, omdat mn Marlies Dekkers rode accentjes heeft die net boven mn shirt uitkomen kon mn lila lak echt niet meer.
Ik ben nu een of andere rode met micorglitter op aan het zetten van Gosh, maar ik geloof dat rood niet aan mij besteed is. Vind t niet mooi in ieder geval. Maar ja, omdat mn Marlies Dekkers rode accentjes heeft die net boven mn shirt uitkomen kon mn lila lak echt niet meer.
zaterdag 28 augustus 2010 om 11:27
Elle, ik kwam de sv ook toevallig tegen en kan hem alleen op die manier vinden.
Mail me trouwens maar even op zwup@live.nl dan gaan we wel wat regel voor de opi lak
Glitterz, lekker al die pakjes Bij mij ligt er nu een op het postkantoor tot maandag!
Mail me trouwens maar even op zwup@live.nl dan gaan we wel wat regel voor de opi lak
Glitterz, lekker al die pakjes Bij mij ligt er nu een op het postkantoor tot maandag!
zondag 29 augustus 2010 om 13:34
Hier geen Trekpleister of misschien maar beter ook. Net wat ik dacht zaterdag het volgende pakje, alleen daar komen ze nog een keer mee terug. Niet dat dat zin heeft, want is as dinsdag en dan ben ik echt werken. Ik gok dat ik die op moet gaan halen op het postkantoor.
Zo maar even bij de buurman aanbellen
Zo maar even bij de buurman aanbellen