Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

dinsdag 24 augustus 2010 om 21:01
quote:Rozigst schreef op 24 augustus 2010 @ 20:50:
Zozo, ik ga als topcoat doen: Rimmel London Pro Super Wear. Ultra Shine Topcoat up to 10 days.
Ik ben benieuwd
Die heb ik ook. Uit de tijd dat ik nog geen sneldrogende topcoat zoals seche vite gebruikte.
Moet zeggen dat rimmel een prima topcoat is, houdt je lak lang mooi zonder chippen, maar droogt langzaaaaaaaaaaaaam vergeleken met fast dry producten.
Zozo, ik ga als topcoat doen: Rimmel London Pro Super Wear. Ultra Shine Topcoat up to 10 days.
Ik ben benieuwd
Die heb ik ook. Uit de tijd dat ik nog geen sneldrogende topcoat zoals seche vite gebruikte.
Moet zeggen dat rimmel een prima topcoat is, houdt je lak lang mooi zonder chippen, maar droogt langzaaaaaaaaaaaaam vergeleken met fast dry producten.

dinsdag 24 augustus 2010 om 22:01
Hologradische lak is ook leuk, nfu oh heeft geweldige, maar ook china glaze heeft ze. Ik heb revvvolution van color club, die is zwart holgrafisch, best subtiel, maar zo gaaf met zon.
@elleninspe: die china glaze calipso blue heb ik ook. Doe twee lagen basecoat want hij maakte mijn nagels nogal blauw. En de verkleuring ging niet weg, maar werdwel lchter en gelig/groenig Moest uitgroeien, ik denk niet dat het anderen echt opviel hoor, maar zelf zag ik heel duidelijk de wat gelig/grone uitgroei op mijn nagels.. Met twee lagen basecoat had ik geen probleem.
@elleninspe: die china glaze calipso blue heb ik ook. Doe twee lagen basecoat want hij maakte mijn nagels nogal blauw. En de verkleuring ging niet weg, maar werdwel lchter en gelig/groenig Moest uitgroeien, ik denk niet dat het anderen echt opviel hoor, maar zelf zag ik heel duidelijk de wat gelig/grone uitgroei op mijn nagels.. Met twee lagen basecoat had ik geen probleem.
woensdag 25 augustus 2010 om 00:41
Wintermuts, de revvvolution heb ik ook, maar die blijft bij mij voor geen meter zitten. Maar daar zitten echt geen flakes in hoor
Ohh die laatste met 3d zeg maar vind ik wel keigaaf. En nu ga ik mn bed in, want val bijna om. Ben ook zo'n beetje 17 uur van huis geweest, nu net weer terug. Morgen gewoon weer werken.
Ohh die laatste met 3d zeg maar vind ik wel keigaaf. En nu ga ik mn bed in, want val bijna om. Ben ook zo'n beetje 17 uur van huis geweest, nu net weer terug. Morgen gewoon weer werken.
woensdag 25 augustus 2010 om 11:02
Ik heb het één keer gehad met knalgroene lak. Nog groener dan grasgroen zegmaar.
Oooh wat was dat een leuk kleurtje voor op mijn tenen, heb ik ook maanden lang opgehad, steeds weer een laagje eroverheen, voor de ''uitgroei''.
Tot ik de nagellak eraf ging halen... Gad-ver-damme! Ik had me toch een partij gore gele nagels. Van die groene nagellak natuurlijk. Moest er ook uitgroeien.
Oooh wat was dat een leuk kleurtje voor op mijn tenen, heb ik ook maanden lang opgehad, steeds weer een laagje eroverheen, voor de ''uitgroei''.
Tot ik de nagellak eraf ging halen... Gad-ver-damme! Ik had me toch een partij gore gele nagels. Van die groene nagellak natuurlijk. Moest er ook uitgroeien.

woensdag 25 augustus 2010 om 15:43
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 25 augustus 2010 @ 00:41:
Wintermuts, de revvvolution heb ik ook, maar die blijft bij mij voor geen meter zitten. Maar daar zitten echt geen flakes in hoor
Ohh die laatste met 3d zeg maar vind ik wel keigaaf. En nu ga ik mn bed in, want val bijna om. Ben ook zo'n beetje 17 uur van huis geweest, nu net weer terug. Morgen gewoon weer werken.Een holo is geen flakie inderdaad, maar wel een heel toffe finish waarbij je niet kunt stoppen naar je vingers te staren. Revvolution blijft bij mij trouwens prima zitten? Hij zit al anderhalve week op mijn tenen en op mijn vingers houdt ie het net zo lang uit als andere lakjes... een dag of 3-4 bij mij.
Ohh die laatste met 3d zeg maar vind ik wel keigaaf. En nu ga ik mn bed in, want val bijna om. Ben ook zo'n beetje 17 uur van huis geweest, nu net weer terug. Morgen gewoon weer werken.Een holo is geen flakie inderdaad, maar wel een heel toffe finish waarbij je niet kunt stoppen naar je vingers te staren. Revvolution blijft bij mij trouwens prima zitten? Hij zit al anderhalve week op mijn tenen en op mijn vingers houdt ie het net zo lang uit als andere lakjes... een dag of 3-4 bij mij.
woensdag 25 augustus 2010 om 16:18
@ Rozigst; precies, die bedoel ik, ook de blauwe idd met hele kleine glitters.
@ Wintermuts; revvvolutuin op mn tenen blijft weken zitten, op mn nagels sneuvelt ie na 1 dag.
Ik heb net trouwens 3 NFU's besteld
-Myst Hologram nr 22
-Sweet Fantasy nr 30 en
-Fresh Illusion nr 47
Helaas pindakaas was op die site JS Internationails weer niet de China Glaze te vinden die ik wil.
@ Wintermuts; revvvolutuin op mn tenen blijft weken zitten, op mn nagels sneuvelt ie na 1 dag.
Ik heb net trouwens 3 NFU's besteld
-Myst Hologram nr 22
-Sweet Fantasy nr 30 en
-Fresh Illusion nr 47
Helaas pindakaas was op die site JS Internationails weer niet de China Glaze te vinden die ik wil.

woensdag 25 augustus 2010 om 17:45
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 25 augustus 2010 @ 16:18:
Zonde zeg. Ik heb daar gelukkig geen last van. Misschien een andere basecoat proberen? Nfu oh holo's schijnen ook snel te chippen, maar hun basecaot speciaal voor holo's lijkt wel te helpen hoorde ik. Maar goed, nfu oh is niet goedkoop.
Ik gebruik een gewone rimmel basecoat, die had ik al een tijd voordat ik serieus geïnteresseerd werd in lakjes en daarmee gaan revvvolution wel goed.
Zonde zeg. Ik heb daar gelukkig geen last van. Misschien een andere basecoat proberen? Nfu oh holo's schijnen ook snel te chippen, maar hun basecaot speciaal voor holo's lijkt wel te helpen hoorde ik. Maar goed, nfu oh is niet goedkoop.
Ik gebruik een gewone rimmel basecoat, die had ik al een tijd voordat ik serieus geïnteresseerd werd in lakjes en daarmee gaan revvvolution wel goed.

woensdag 25 augustus 2010 om 22:44
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 25 augustus 2010 @ 21:14:
@Elleninspe; ik lees net dat die helemaal niet fijn lakt....zucht.
@Wintermuts, ohh shit, ik vond de Lubu op t plaatje echt retegaaf, wacht toch maar even jullie ervaringen af.
Niet fijn lakken?
Dan bestel ik 'm ook maar niet
Ik ga morgen Lubu even opdoen.
Maar eigenlijk vind ik het zonde om de London's Weather Forecast er af te halen
Ik heb de topcoat van Sally Hansen gebruikt en de nagellak zit er nog supermooi op.
Maar ik ben ook heel erg benieuwd naar mijn China Glaze!!!
@Elleninspe; ik lees net dat die helemaal niet fijn lakt....zucht.
@Wintermuts, ohh shit, ik vond de Lubu op t plaatje echt retegaaf, wacht toch maar even jullie ervaringen af.
Niet fijn lakken?
Dan bestel ik 'm ook maar niet
Ik ga morgen Lubu even opdoen.
Maar eigenlijk vind ik het zonde om de London's Weather Forecast er af te halen
Ik heb de topcoat van Sally Hansen gebruikt en de nagellak zit er nog supermooi op.
Maar ik ben ook heel erg benieuwd naar mijn China Glaze!!!
donderdag 26 augustus 2010 om 11:08
donderdag 26 augustus 2010 om 11:16