3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll

Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT

We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Happy new topic!
ja! hij heeft het daar altijd heel erg naar zijn zin! best bizar want hij heeft extreme verlatingsangst, maar daar gaat het goed!

Komt waarschijnlijk ook omdat hij in zijn puppytijd gedumpt is, hij heeft een tijdlang gezworven en is toen extreem vermagerd in het asiel beland, dat was toen natuurlijk de hemel voor hem!
Och gossie, wat een ellende voor een hond zeg.

Maar wel heel fijn dat je met een gerust hart weg kan
Das ook een lekkere tijd om langs te komen Bi!
Ja echt heel sneu....moet wel eerlijk bekennen dat door zijn verlatingsangst hij nog steeds bij ons is, kon niet over mijn hart verkrijgen hem weg te doen

Het is geen makkelijke hond, hij is heel erg lief, zeker voor de kinderen, maar door zijn angst en slechte verleden heeft hij nogal rare fratsen
Pop wat zielig!

Wat doet hij dan?
Hij plaste binnen

Hij poepte binnen

Hij raakte bij zware stress ernstig aan de diarree

Hij blafte de hele nacht

Hij jankte de hele nacht

Hij krauwde alle verf van de deuren

We hebben toendertijd alles geprobeerd, gedragstherapie, negeren, zo'n hormoonverstuiver, we hebben hem helemaal laten checken door de dierenarts..... niets hielp

Toen hebben we een bench voor hem aangeschaft, zelfs die poepte hij onder! deken eroverheen gedaan om een veilige plek te maken, die wist hij zelfs te slopen door zijn bench heen!

Uiteindelijk heb iik als laatste hoop een blafband voor hem gekocht, ondanks dat ik er zwaar op tegen was, het was dat of terug naar het asiel, we waren helemaal op.....

Nu zit hij als we weggaan en 's nachts in zijn bench met die blafband om en dat gaat goed! hij is vele malen rustiger als eerst, hij krijgt de kans niet om zichzelf op te fokken en hij wordt gedwongen om rustig te blijven!
Och sjezus pop wat een ellende!

Wat goed dat jullie hem gehouden hebben!

Zo'n blafband is heel naar en misschien wel je laatste redmiddel maar wel fijn dat het geholpen heeft, zowel voor jullie als voor hem
Ik heb ook zo'n hond gehad Pop. Echt zielig. De laatste paar jaar heeft hij bij mijn ouders op de 'boerderij' gelopen. Hij leefde helemaal op van de ruimte die hij daar had.
Ik ga zo naar bed trouwens. Het was vannacht weer veel te laat.
Lekker slapen dan Floor

of betekent zo nog minstens 30 minuten

quote:FlorisFlorijn schreef op 28 augustus 2010 @ 23:35:

Ik heb ook zo'n hond gehad Pop. Echt zielig. De laatste paar jaar heeft hij bij mijn ouders op de 'boerderij' gelopen. Hij leefde helemaal op van de ruimte die hij daar had.

Had hij/zij ook zo'n verlatingsangst? ik kan niet eens naar boven zonder dat hij over de rooie gaat.....

Heb er wel eens aan gedacht om een hond erbij te nemen voor hem, dan is hij minder eenzaam en heeft hij afleiding, maar als het niet werkt dan zit je........
Lekker koese Floor
quote:FlorisFlorijn schreef op 28 augustus 2010 @ 23:35:

Ik heb ook zo'n hond gehad Pop. Echt zielig. De laatste paar jaar heeft hij bij mijn ouders op de 'boerderij' gelopen. Hij leefde helemaal op van de ruimte die hij daar had.Zie je wel dat een boerderij leuk is!!
Pop, is er geen hond die je een weekje als logé kunt nemen om dat te testen?
quote:Bianca40 schreef op 28 augustus 2010 @ 23:47:

[...]

Zie je wel dat een boerderij leuk is!! Euh je weet wat ik doe met je boerderie he!
Uhmm het onweert hier ook weer
quote:Bianca40 schreef op 28 augustus 2010 @ 23:49:

Pop, is er geen hond die je een weekje als logé kunt nemen om dat te testen?*durft geen "ja" te zeggen, bang dat de hond van MU volgende week op de stoep staat*
Slaap lekker Floor!
*zet hond in de auto en rijdt naar pop*

te laat!

quote:miss_understood schreef op 28 augustus 2010 @ 23:52:

*zet hond in de auto en rijdt naar pop*

te laat!

Eer jij hier bent, ben ik op vakantie!
Hoe laat ga je weg en waar woon je in godsnaam dat je denkt dat ik zo lang onderweg ben
Ik ga maandagochtend weg, woon in zeeland! maar jij hebt helemaal geen adres van mij dus dat zal wel een zoektocht worden!
Pop oké oké

*parkeert auto op oprit en legt hond weer in haar mand*

Ligt Floris nu al??
ik ga zo ook, want morgen even naar de kroeg.

En maandag weer werken en direkte collega heeft nog 2 weken vakantie. Druk genoeg dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven