En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....

18-07-2007 15:38 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier kan je offtopic in ieder geval lekker doorleuteren!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zo is er ook een topic op de kinderen pijler ... over iemands zoontje van bijna vier die niet naar knutselclubjes wilt of andere gezamelijke activiteiten .... dan vraag ik me af waarom dat zo zou kunnen zijn ... klik op de vergrootglas en dan zie je dat moeders sociale fobie heeft ... en daar een topic over heeft op de gezondheid pijler.

hoe verwacht je van een kind van nog geen vier dat die sociale activiteiten leuk vind als moeder er al een probleem mee heeft

wie denk je dat zijn voorbeeld is ....
Yam, niet zo scherp op de vroege ochtend he,

goed uitgeslapen zeker?

Myleen veel plezier in het tuincentrum

Maak er een fijne dag allemaal

tot later
Hey Zonnetje, jij ook een fijne dag he!!!!

Goh Yam, ik weet bij welke detective ik moet zijn als ik bij een toekomstig vriendje vraagtekens heb hihihi.
nog lang niet klaar met slapen.....

maar gister was ik wel scherp ja ... toen had ik een middag dutje gedaan
quote:mylenevalerie schreef op 15 november 2007 @ 08:17:

Hey Zonnetje, jij ook een fijne dag he!!!!

Goh Yam, ik weet bij welke detective ik moet zijn als ik bij een toekomstig vriendje vraagtekens heb hihihi.hebben jou vriendjes ook een vergrootglas waar je op klikken kan ?
quote:Yamuna schreef op 15 november 2007 @ 08:21:

[...]

hebben jou vriendjes ook een vergrootglas waar je op klikken kan ?Hahahahah, nee ik verwacht jou dan met een vergrootglas in de bosjes bij toekomstige vriend, of om met jouw woorden te spreken, toekomstige ex hihihi.

bosjes zijn niet echt mijn ding...
Zetten we Boeddha in.
hoi hoi lieve leuters,

Hoop dat het goed gaat met jullie en met Boedha ook alles okè is .

Ben vandaag op gemeentehuis geweest met mn hele hebben en houden.

Stond nog nét niet stijf van de zenuwen , zegt die leukerd achter de balie: 'bedankt, U hoort nog van ons!"

En ik ?

Weet ik verdorie nog niks.

In de papieren stond dat alles bij elkaar dit wel tot 8 weken kan duren.............

Weet niet wat jullie doen met de feestdagen maar mocht je mij zoeken: kijk dan maar tussen het zwerf vuil.
waardeloos redlock !

weet je zeker dat alles is ingeleverd wat ze moeten hebben anders kan het nog langer duren dan 8 weken !

( zo een situatie hebben we een keer met mijn moeder gehad, die zat *oeps* 5 maanden zonder inkomen , foutje van de sociale dienst .... geen geld voor boodschappen en bijna haar huis uit gezet ... jaaaaaah dat waren nog eens tijden !!)

ik heb vandaag weer geslapen alsof mijn leven er van af hing ...
argggggggggggggg fijn vooruitzicht zeg.

Nee, denk wel dat ik alles had want die knakker heeft alle kopietjes nagekeken en ik mag toch aan nemen dat ie hoort te zien wanneer er iets ontbreekt.

Dus jij hebt weer een slaapdagje gehad !?

Jij wordt écht oud zonder rimpels meid met zoveel schoonheids slaapjes.
In noodgevallen, Red, maar echt alleen dan: vragen om een broodnoodvoorschot.

Uitkering gaat ervan uit dat je tijdens de behandeling zorgt dat je in elk geval kunt eten, huur en zo moeten maar wachten.

Helaas zijn huurinners en energieleveranciers niet zo gemakkelijk met wachten.
hee Red waardeloos zeg

enne ik krijg ook werk van ambtenaren onder ogen en dan snap ik soms echt niet wat die mensen doen. Gelukkig zijn er ook goeden hoor, dus maar hopen dat je zo een hebt getroffen.

Tsja, toch Tom & Tom maar weer opscharrelen

In de bosjes Yam?? En nog interessante zaken gezien of gedroomd. Zitten er al leukerds bij voor Myleen
is hier nog iemand?
Myleen, vraagje, Lepa-ana ofzo, die had toch geen kids? begrijp er niks van zij heeft het nu over haar 5 jarig zoontje, zie topic zoontje van 5 met homo trekjes whatever, weet het niet precies.
Mamz,

ik hoop idd dat ik het kan uitzingen tot het rond is en nog liever dat ik snel een andere baan vind.

Maakt me nu even helemaal niet uit wat.

Heb net een sollicitatie de deur uit gedaan voor een baan in een supermarkt.

Heb ook nog sollicitatie's lopen in het ziekenhuis en in een verzorgingstehuis.

Ik pak wat ik kan krijgen.

Zolang het maar meer verdiendt dan die schamele 100 of 150 euro die ik als eventuele aanvulling zou krijgen.

Zon,

Ik denk dat ik Yam maar moet laten uitkijken naar Tom en Tom.

Wie weet waar zij me brengen???!!!!
huh waarom moet ik naar tom en tom kijken ... wie zijn het eigenlijk ?

eeneh aanames zijn nooit erg goed, bel desnoods even om te checken !!!!
quote:Festen schreef op 15 november 2007 @ 23:51:

Myleen, vraagje, Lepa-ana ofzo, die had toch geen kids? begrijp er niks van zij heeft het nu over haar 5 jarig zoontje, zie topic zoontje van 5 met homo trekjes whatever, weet het niet precies.Ik snap er ook niets van, ik had toen ze zm wilde plegen achter de schermen ook contact met haar. Ze heeft mij nooit verteld toen dat ze een kind had. Lijkt mij ook niet een klein detail wat je vergeet als je uit het leven wilt stappen.
Hoi Myleen, heb je mijn mailtje gekregen?
hee lieve Myleen, niet druk over maken die vrouw spoort niet, zet het lekker van je af, zo van: dag Leipe Ana joep doei!

en wat lees ik over een teruggebracht kado? mmm ga ff eten, wel wat laat, maar das deftig hahaha
quote:shining schreef op 16 november 2007 @ 19:31:

Hoi Myleen, heb je mijn mailtje gekregen?

Hey meis, ik zal zo even kijken, heb een jankdag. En er belt zo een vriendin om iets uit te praten wat ze heeft gedaan wat niet zo aardig is.

Ik zal even kijken.
quote:Festen schreef op 16 november 2007 @ 19:41:

hee lieve Myleen, niet druk over maken die vrouw spoort niet, zet het lekker van je af, zo van: dag Leipe Ana joep doei!

en wat lees ik over een teruggebracht kado? mmm ga ff eten, wel wat laat, maar das deftig hahahaM. deed zo naar dat ik vandaag (was de laatste dag dat het kon) zijn kerstkado heb terug gebracht. Hij heeft me weer tot op het bot gekwetst en was het van de week zat. Ik heb een nare email gestuurd dat ik het niet meer trek en dat hij het moet uitzoeken. Ben gewoon kapot van alles.
M. doet eigenlijk heel vaak raar en naar, en dat heb je niet verdiend Myleen, wanneer leer jij nou eens van je af bijten? zelfde met die zogenaamde vriendin, ook zo'n hopeloos geval, en wat heeft het je gebracht? helemaal niets ja een grandiose jank en kut dag!

Leer eens neen te zeggen, je bent te lief Myleen, en dat siert je maar soms zou ik je wel willen slaan...netals met je moeder, altijd dat vieze eten van haar, zeg gewoon dat je niet komt, geen zin dag mam!

Ik bedoel het allemaal goed, maar wordt eens wakker, en ga eens leven, geniet ervan en laat ze allemaal het heen en weer krijgen, jaaaaa allemaal!

Zo dat lucht op, nu jij nog
Ik heb mijzelf vanavond verwent met een appelbeignet, en erna een hamburger uit de drive-in. Die dure beignet blijft maar naar boven komen. Eerst denk je, lekker, kan ik er nog even van de smaak genieten. Maar nu word ik er misselijk van. Het houdt niet op zeg.

Ik heb net vriendin gebeld maar ze heeft visite dus ze belt morgen terug.
Red, hou je mond maar dicht, ik weet het, het is te laat

Myleen, lieverd

Festen heeft het al gezegd

ik schreef hier iets maar zet het wel op de mail ergens dit weekend.

Yam

Tom en Tom zaten bij Red in de fietstas, die wezen haar de fietsroute naar mij maar dit ging niet helemaal goed. Ze heeft ze achtergelaten in de bosjes. Tom en Tom was ze nodig omdat ik lekkere Rendang met stoofpeertjes had gemaakt en zij mee wilde eten. Als jij nou Tom en Tom weervind in de bosjes kun je 1 aan Myleen en 1 aan Red geven, die kunnen dan helpen opnieuw de weg naar mij te zoeken, ik heb nog steeds lekkere Rendang in de vriezer Ik denk dat het al een hele prestatie is dat Red en Myleen dan de weg naar jou zoeken. Daarna kun jij Boedha inzetten, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat die beter kan speuren. Heeft niets met aannames te maken maar veel met de kwaliteiten van Tom & Tom, die dus ergens in de bosjes liggen om gevonden te worden door jou als speurneus en dan ter beschikking te stellen aan Myleen en Red

en nu ga ik slapen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven