3000+ deel 62
dinsdag 24 augustus 2010 om 19:27
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
zondag 29 augustus 2010 om 20:48
Ik herken dat wel Floor... ik weet ook niet of het een vorm van jaloezie is, het voelt in elk geval wel zo. Het is ook een beetje overbodig om in jullie huis hun herinneringen op te gaan zitten halen.
Ik heb dat ook weleens als Bianco en zoon of dochter zitten te schateren over iets uit een vroegere vakantie (van voor mijn tijd). Aan de andere kant is het alleen maar fijn dat ze fijne herinneringen hebben.... heel dubbel!
Ik heb dat ook weleens als Bianco en zoon of dochter zitten te schateren over iets uit een vroegere vakantie (van voor mijn tijd). Aan de andere kant is het alleen maar fijn dat ze fijne herinneringen hebben.... heel dubbel!
zondag 29 augustus 2010 om 20:49
Is ook dubbel Floor. Kan het me heel goed voorstellen. Buiten dat als je met bijv. 2 vrienden zit die herinneringen met elkaar ophalen is dat al niet echt heel boeiend. Laat staan exen met herinneringen een gezamenlijk (liefdes)verleden. Jaloezie is het woord er ook niet voor, denk eigenlijk dat er geen goed woord voor is.
zondag 29 augustus 2010 om 20:54
Floor, dat is helemaal niet suf.
En dat het dezelfde was, dacht ik al. Ik heb toen meegelezen en vond - zoals gezegd - toen al dat je er op een hele goede manier mee omging. Maar juist vanwege vorige keer, kan ik me voorstellen dat je ermee zit. Ik weet niet of je je nu zo voelt, maar ik vond je toen heel sterk en krachtig overkomen.
En dat het dezelfde was, dacht ik al. Ik heb toen meegelezen en vond - zoals gezegd - toen al dat je er op een hele goede manier mee omging. Maar juist vanwege vorige keer, kan ik me voorstellen dat je ermee zit. Ik weet niet of je je nu zo voelt, maar ik vond je toen heel sterk en krachtig overkomen.
zondag 29 augustus 2010 om 20:54
Ik geloof dat ik wel een paar knuffels mag uitdelen en dan vooral voor Pop en Fleur, een beetje voor Bi en ook voor de rest: .
Ik zocht iets met een auto voor IBI maar kan ik niet vinden dus jij moet het ook maar met een knuffel doen: .
En nu ga ik de plantjes water geven buiten, even douchen en lekker boek lezen in bed. Drukke week voor de boeg. Minigravin voor het eerst een volle week naar school inclusief maandag en dinsdag voor- en naschoolse opvang. Graaf heeft late diensten en op zijn wekelijkse vrije dag een ploeguitje van 6 uur in de ochtend tot rond middernacht en daarna nachtdiensten. Lekker gezellig dus. Nu snap ik wel waarom Minigravin zo aan mij hangt, ze ziet alleen mij maar. *vandaag trouwens uberkneuterig getekend op het krijtbord, ze vond het geweldig terwijl ik niet eens kan tekenen maar ze zat heerlijk te meuten naast me*
Ik zocht iets met een auto voor IBI maar kan ik niet vinden dus jij moet het ook maar met een knuffel doen: .
En nu ga ik de plantjes water geven buiten, even douchen en lekker boek lezen in bed. Drukke week voor de boeg. Minigravin voor het eerst een volle week naar school inclusief maandag en dinsdag voor- en naschoolse opvang. Graaf heeft late diensten en op zijn wekelijkse vrije dag een ploeguitje van 6 uur in de ochtend tot rond middernacht en daarna nachtdiensten. Lekker gezellig dus. Nu snap ik wel waarom Minigravin zo aan mij hangt, ze ziet alleen mij maar. *vandaag trouwens uberkneuterig getekend op het krijtbord, ze vond het geweldig terwijl ik niet eens kan tekenen maar ze zat heerlijk te meuten naast me*