3000+ deel 62
dinsdag 24 augustus 2010 om 19:27
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
zondag 29 augustus 2010 om 21:43
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 29 augustus 2010 @ 21:41:
He laten jullie me nou ineens allemaal achter met werper en Bianco? Misschien ben ik wel helemaal niet te vertrouwen. Daar wel eens over nagedacht?
*ja doei als we gaan kroegen wil ik ook mee!*
Misschien zijn WerBer en Bianco wel niet te vertrouwen... .daar wel eens over nagedacht?
gek mens!!
He laten jullie me nou ineens allemaal achter met werper en Bianco? Misschien ben ik wel helemaal niet te vertrouwen. Daar wel eens over nagedacht?
*ja doei als we gaan kroegen wil ik ook mee!*
Misschien zijn WerBer en Bianco wel niet te vertrouwen... .daar wel eens over nagedacht?
gek mens!!
zondag 29 augustus 2010 om 21:44
quote:FlorisFlorijn schreef op 29 augustus 2010 @ 21:42:
Dus ik ben niet achterlijk of idioot?
Ze sms't hem net om te bedanken voor de lekkere soep. Sorry Floor maar het wordt bijna lachwekkend!! Heeft WerBer die soep gemaakt dan? Anders moet ie maar terug sms-en: bedankt Floor maar, want zij is van de soep!
Dus ik ben niet achterlijk of idioot?
Ze sms't hem net om te bedanken voor de lekkere soep. Sorry Floor maar het wordt bijna lachwekkend!! Heeft WerBer die soep gemaakt dan? Anders moet ie maar terug sms-en: bedankt Floor maar, want zij is van de soep!
zondag 29 augustus 2010 om 21:44
zondag 29 augustus 2010 om 21:49