gebroken dromen

29-08-2010 18:33 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan me weer even terugtrekken met m'n beide benen op de grond?

Na 4 jaar met mijn, voor mijn gevoel, grote liefde samen geweest te zijn is er deze week een eind aan onze relatie gekomen. Na maanden van twijfel (vooral van zijn kant), relatietherapie, vechten en moeilijk, kon ik het niet meer opbrengen, We passen niet bij elkaar, willen andere dingen van het leven en van een relatie, maar dat nam niet weg dat ik heel, heel, heel erg veel liefde voelde voor hem. Hij zei dat hij dat ook voor mij voelde, en ik dacht dat dat ook zo was. In de laatste twee maanden is hij steeds meer naar een andere vrouw (nou ja, meisje... ze is 10 jaar jonger) toe. Niet gek, tussen ons was het moeilijk en vaak niet ontspannen en relaxed thuis. Ik voelde dat het meer was dan vriendschadp en heb hem heel vaak op de man af gevraagd wat er tussen hen speelde, kreeg telkens te horen dat er niks aan de hand was en ze alleen vrienden waren. Ik wist dat dat niet klopte, intuitie, maar kon er geen bewijs voor vinden. Toch heb ik er deze week een einde aan gemaakt, aan onze relatie, niet omdat ik niet met heel mijn hart van die man hou. Maar omdat ik de leugens niet meer wil, geen wantrouwen meer, me geen zorgen hoeven maken als hij een avond weg is, ik wou rust in m'n hoofd. Dat samen met het feit dat onze verschillende kijk op het leven en op relaties ons beiden niet gelukkig zou gaan maken.Het was een heel verdrietige beslissing, we hebben lang gepraat, veel gehuild, en besloten dat we allebei op zoek zouden gaan naar een ander huis (ons huis is te duur voor ons beiden om alleen inte blijven wonen) en vooral met elkaar zouden blijven praten om alles zo makkelijk en vriendschappelijk mogelijk te laten verlopen.

Nu heb ik net iets heel stoms gedaan, hij was de deur uit en ik zag zijn telefoon liggen en iets in mij wou weten of ik al die tijd gelijk heb gehad . Had ik dat maar niet gedaan. Smsjes twee maanden lang, hoeveel ze van elkaar houden, hoe verliefd ze op elkaar zijn, hoe verschrikkelijk ze elkaar missen, hoeveel zin ze in elkaar hebben... En het erge is, dat ik gisteravond, toen we allebei terugkwamen van een ander feestje sex met hem heb gehad, en ik nu lees dat hij nog geen uur daarvoor haar een berichtje heeft gestuurd met daarin de tekst "ik mis je zo verschikkelijk, ik wil bij je zijn en heb zin in je!" Ik voel me zo verschrikkelijk vies en gebruikt... Al die tijd heeft hij zoveel gelogen, ik heb hem zo vaak op de man af gevraagd wat er tussen hen speelde, kreeg steeds leugens en ontkenningen als antwoord. We zaten samen bij een relatietherapeut om voor onze relatie te vechten, en hij heeft nooit gezegd dat er een ander was waar hij verliefd op was. Hij heeft mij laten vechten en mijn best laten doen terwijl hij allang met zijn hoofd bij een ander zat.

Nu weet ik exact wat er aan de hand was en ik voel me zo verraden, ingeruild en alleen. Ik heb net in alle emotie en uit alle frustratie alle foto's die er in ons huis van ons samen hangen stukgegooid. Nu ligt de vloer bezaaid met glas en kan ik alleen maar huilen.

Help
gadver, zulke dingen naar haar smsen terwijl hij met jou in bed ligt......ik heb helaas hetzelfde meegemaakt!!! en als ik er aan terug denk kan ik er nog steeds naar van worden....want het is echt zooooo enorm respectloos....hoe kan je zo met iemand omgaan denk je dan....oonvoorstelbaar....

ik ben heel lang boos geweest,heb hem zelfs een blauw oog bezorgd.... en dat was hij echt niet waard...ook al voelde dat wel goed......de beste wraak is hem vergeten.....en gelukkig worden zonder hem...voor jezelf en voor niemand anders...
Allereerst heel veel sterkte Zo akelig om op deze wijze achter zijn gedrag te komen. Hij heeft zo veel mogelijkheden gehad om eerlijk te zijn en zélfs nu houdt hij vol dat jij het verkeerd begrijpt. Ik kan me indenken dat je heel verdrietig voelt.

Hoe hard dit wellicht klinkt het geeft jou wel echt het eindpunt.

Je vermoedde veel en je vertrouwen was op en daardoor heb je er een punt achter gezet.Nu heeft het ontdekken van zijn sms'jes jou in ieder geval bevestigd. Jij weet nu zeker.

Na je verdriet zal je geen twijfel meer hebben over je keuze.

Alsnog heel veel sterkte en zoek iemand op die naar je kan luisteren. Je hebt nu mensen nodig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hij kan blijven ontkennen maar jij weet wel beter. Hij heeft je besodemieterd en bedonderd, wat een eikel zeg.

Hopelijk kan je snel weer vooruit kijken, naar een leuk huisje en een fijne toekomst zonder deze man... Voor hem hoop ik heel erg dat karma bestaat en dat hij deze ellende nog een keer terug mag verwachten. Bah zeg, wat een nare manier om bij iemand weg te gaan.
Wat een lul zeg.

Over een tijdje zul je blij zijn dat je van die bedrieger af bent.

Voor nu heel veel sterkte gewenst en een
Alle scherven opgeruimd....

En nu beginnen de tranen weer. Het doet pijn om te beseffen dat je na zoveel jaren lief en leed te hebben gedeeld, zomaar ingeruild wordt voor iemand anders. Ongeacht het feit de beslissing om niet verder te gaan al genomen was, het doet zo'n pijn

En dat iemand zo tegen je kan liegen, ik heb het hem keer op keer gevraagd, hij heeft zoveel kansen gekregen om het me te vertellen. Als hij het me verteld had, dan had ik me uiteraard heel verdrietig en ellendig gevoeld, maar dan had ik me nog een beetje respectvol behandeld gevoeld. Maar nu... zoveel leugens en ontkenningen, zelfs nu nog. Wat heeft hij te verliezen?! Waarom niet gewoon open kaart spelen en dat laatste beetje respect voor me hebben door me als volwaardig te behandelen en eerlijk te vertellen hoe het gelopen is.

Het is gewoon een ontzettende laffaard die het risico niet wil lopen om te beseffen hoe erg hij dingen verkloot en dat hij gewoon een enorme klootzak is. Hij, die altijd tegen me zei dat hij mij dat soort dingen nooit aan zou doen (een relatie van een paar jaar terug is ooit op de klippen gelopen omdat de man in kwestie vreemdging), heeft exact hetzelfde gedaan, maar dan erger! Hoe kan iemand dat doen? Nachtenlange gesprekken met mij voeren over onze relatie, naar een relatietherapeut gaan, waarom heeft ie niet gewoon een eind aan onze relatie gemaakt zodat dit niet allemaal hoefde te gebeuren??

Pfff.... wat een ellende! Ben de hele avond met vriendinnen aan het praten, en ben nu een beetje uitgepraat merk ik. Voel me helemaal murw. Ga maar een fles wijn openmaken en morgen weer hard op zoek naar een huis
quote:Floor1979 schreef op 29 augustus 2010 @ 21:50:

Alle scherven opgeruimd....

En nu beginnen de tranen weer. Het doet pijn om te beseffen dat je na zoveel jaren lief en leed te hebben gedeeld, zomaar ingeruild wordt voor iemand anders. Ongeacht het feit de beslissing om niet verder te gaan al genomen was, het doet zo'n pijn

Die beslissing is natuurlijk ook genomen onder valse voorwendselen.Als hij zich had ingezet tijdens de therapie en zich had geconcentreerd op jou dan had het wellicht heel anders kunnen lopen

En dat iemand zo tegen je kan liegen, ik heb het hem keer op keer gevraagd, hij heeft zoveel kansen gekregen om het me te vertellen. Als hij het me verteld had, dan had ik me uiteraard heel verdrietig en ellendig gevoeld, maar dan had ik me nog een beetje respectvol behandeld gevoeld. Maar nu... zoveel leugens en ontkenningen, zelfs nu nog. Wat heeft hij te verliezen?! Waarom niet gewoon open kaart spelen en dat laatste beetje respect voor me hebben door me als volwaardig te behandelen en eerlijk te vertellen hoe het gelopen is.

Het is gewoon een ontzettende laffaard die het risico niet wil lopen om te beseffen hoe erg hij dingen verkloot en dat hij gewoon een enorme klootzak is. Hij, die altijd tegen me zei dat hij mij dat soort dingen nooit aan zou doen (een relatie van een paar jaar terug is ooit op de klippen gelopen omdat de man in kwestie vreemdging), heeft exact hetzelfde gedaan, maar dan erger! Hoe kan iemand dat doen? Nachtenlange gesprekken met mij voeren over onze relatie, naar een relatietherapeut gaan, waarom heeft ie niet gewoon een eind aan onze relatie gemaakt zodat dit niet allemaal hoefde te gebeuren??

Omdat ie graag schone handen wilde houden

Pfff.... wat een ellende! Ben de hele avond met vriendinnen aan het praten, en ben nu een beetje uitgepraat merk ik. Voel me helemaal murw. Ga maar een fles wijn openmaken en morgen weer hard op zoek naar een huissterkte
Lieve Floor,even een hele dikke knuffel voor jou!!Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen.Ik kan me goed voorstellen dat je erg gekwetst bent en enorm boos maar probeer zoveel mogelijk je energie te bewaren om voor jezelf een nieuw leven op te gaan bouwen en een huis te vinden.Ik leef met je mee ookal ken ik je niet.(zat met tranen je topic te lezen)Heel veel sterkte meid en blijf niet teveel alleen thuis zitten hé..daar word je alleen maar verdrietiger van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven