Good Luck!
maandag 30 augustus 2010 om 20:21
Jep. Schijnt dat je in het eerste jaar na je bruiloft gemiddeld 5 kg aankomt. Nou die had ik al lang en breed binnen...
Heb 1 oktober een bruiloft en wil er dan eigenlijk 5 kg af hebben. (moet er in totaal wel 8 eigenlijk...) Zit nu op 2 kg eraf ongeveer, dus moet lukken toch...
(Terwijl sept. bomvol zit met verjaardagen en feestjes, maar goed... Dat terzijde...)
Heb 1 oktober een bruiloft en wil er dan eigenlijk 5 kg af hebben. (moet er in totaal wel 8 eigenlijk...) Zit nu op 2 kg eraf ongeveer, dus moet lukken toch...
(Terwijl sept. bomvol zit met verjaardagen en feestjes, maar goed... Dat terzijde...)
maandag 30 augustus 2010 om 20:47
maandag 30 augustus 2010 om 21:09
Ooh allemaal hormonen. Ik zal jullie de mijne besparen. Ontzwangeren is niet leuk zonder baby .
Kokos, nog steeds ziek. Hopen dat Tim het niet erger krijgt. Kan Lianne deze week wel naar school?
Hel, heerlijk zo lang slapen. Ben je wel aan het werk? Is de meneer met De Rug al wat gewend aan het werken? Of nog steeds helemaal uitgeblust?
Bridges, leuk zo´n jonge groep. Jij deed toch eerst bovenbouw? Heb je alleen op maandag die jonge groep?
Enka, sterkte met de dwarse jongen.
Kokos, nog steeds ziek. Hopen dat Tim het niet erger krijgt. Kan Lianne deze week wel naar school?
Hel, heerlijk zo lang slapen. Ben je wel aan het werk? Is de meneer met De Rug al wat gewend aan het werken? Of nog steeds helemaal uitgeblust?
Bridges, leuk zo´n jonge groep. Jij deed toch eerst bovenbouw? Heb je alleen op maandag die jonge groep?
Enka, sterkte met de dwarse jongen.
maandag 30 augustus 2010 om 21:14
Haha Mamax en Star zullen we maar een taarttopic starten.
Ik heb vanmiddag weer teveel geld uitgegeven, ik maak altijd eerst mijn lijstje en ga dan hier heen. En erg leuke taarten zag ik ook op deze site
Bridges, badder ze en verrimpel niet teveel. Oh Brinta RULES!!!
Mal wat zielig voor Mr J. En nee, je bent geen ontaarde moeder!
Kokos, fijn dat je met je "popstar" alweer wat beter gaat.En tja, die fase zien we ook wel weer voorbij gaan.
Hel, beterschap!
Star, is dat zo'n wollen jas? Heb ik het altijd koud in.
Bam, weer een kast verder met opruimen? Wat een werk
Nou ik ga weer even verder waar ik mee bezig was
Ik heb vanmiddag weer teveel geld uitgegeven, ik maak altijd eerst mijn lijstje en ga dan hier heen. En erg leuke taarten zag ik ook op deze site
Bridges, badder ze en verrimpel niet teveel. Oh Brinta RULES!!!
Mal wat zielig voor Mr J. En nee, je bent geen ontaarde moeder!
Kokos, fijn dat je met je "popstar" alweer wat beter gaat.En tja, die fase zien we ook wel weer voorbij gaan.
Hel, beterschap!
Star, is dat zo'n wollen jas? Heb ik het altijd koud in.
Bam, weer een kast verder met opruimen? Wat een werk
Nou ik ga weer even verder waar ik mee bezig was