Good Luck!
maandag 30 augustus 2010 om 10:21
Hier zit L midden in een sprong faaaasssssse... Wil niet meer slapen behalve als 1 van ons bij hem is. Hoeven we niets te zeggen of te doen alleen maar stil in zijn kamer zitten maar zodra je denkt dat hij slaapt en weg loopt begint hij weer.
En nu wil hij dus ook niet slapen, maar ja als ik hem er uit haal kan hij vanmiddag om 16.00 uur pas weer naar bed en dat trekt hij niet.
En nu wil hij dus ook niet slapen, maar ja als ik hem er uit haal kan hij vanmiddag om 16.00 uur pas weer naar bed en dat trekt hij niet.
maandag 30 augustus 2010 om 10:35
Ik heb het recept geprint Enka, ziet er goed uit! Ik dacht zelf aan een bietencarpaccio, maar deze lijkt me lekkerder. De tapenade voor erop is volgens mij ook erg lekker bij gewone carpaccio. Dank je wel!
Vermoeiend van die fases hè. Mini heeft dat ook een tijd gehad. Gelukkig bleek het inderdaad (een ontzettend lange) fase. Sterkte!
Vermoeiend van die fases hè. Mini heeft dat ook een tijd gehad. Gelukkig bleek het inderdaad (een ontzettend lange) fase. Sterkte!
maandag 30 augustus 2010 om 11:00
Fase is zeker vermoeiend en vooral voor hem. Ik vind het zo zielig, hij is dan echt aan het vechten tegen zijn slaap en nu slaapt hij dus eindelijk een half uur en nu moet ik hem zo alweer wakker maken om T uit school te halen. Dus vanmiddag als T uit school is maar weer een extra slaapje.
Met zijn oren gaat het goed, we hebben het idee dat hij veel meer verschillende klanken zegt en hij klets de hele dag door. Hij heeft helemaal nergens last van gehad daarna dus daar waren we ook erg blij mee.
Star, nog andere taarten geprobeerd? Ik ga vanmiddag weer spullen halen, moet een "voetbal taart" maken. Hadden jullie voor die bloemetjes stekertjes of zo uit de losse pols gedaan?
Met zijn oren gaat het goed, we hebben het idee dat hij veel meer verschillende klanken zegt en hij klets de hele dag door. Hij heeft helemaal nergens last van gehad daarna dus daar waren we ook erg blij mee.
Star, nog andere taarten geprobeerd? Ik ga vanmiddag weer spullen halen, moet een "voetbal taart" maken. Hadden jullie voor die bloemetjes stekertjes of zo uit de losse pols gedaan?
maandag 30 augustus 2010 om 11:02
quote:Maleficent schreef op 30 augustus 2010 @ 08:52:
Hey, weer een nieuw topic
[afbeelding]
Waar heb je die nou weer vandaan?! Lekker hoor, zo op de maandagochtend....
Zo, 't is zowaar droog. Beetje jammer dat net stortregende toen ik Maatje op de fiets naar school moest brengen. Maar goed.
Zag leuke laarsjes voorbij komen voor Ceetje! Eens kijken of mijn smurf ook in zoiets past.
Bam een goeie kast erbij, fijn! En 150 nieuwe producten, wow!
Enka, hoe gaat het met jouw site/bedrijf eigenlijk, ben je er al druk(ker) mee?
Jin, laptop op de speelkamer voor mama, da's wel lekker luxe!
Amalia in een tijdschrift?! Cool!
Hey, weer een nieuw topic
[afbeelding]
Waar heb je die nou weer vandaan?! Lekker hoor, zo op de maandagochtend....
Zo, 't is zowaar droog. Beetje jammer dat net stortregende toen ik Maatje op de fiets naar school moest brengen. Maar goed.
Zag leuke laarsjes voorbij komen voor Ceetje! Eens kijken of mijn smurf ook in zoiets past.
Bam een goeie kast erbij, fijn! En 150 nieuwe producten, wow!
Enka, hoe gaat het met jouw site/bedrijf eigenlijk, ben je er al druk(ker) mee?
Jin, laptop op de speelkamer voor mama, da's wel lekker luxe!
Amalia in een tijdschrift?! Cool!
maandag 30 augustus 2010 om 11:49
Ik heb van 19.30 tot 07.00 liggen ronken dus weet van niks Star. Maar zag vanochtend wel halve bomen op het fietspad liggen, en potentiele vriendin vertelde ook al dat de dakpannen 's nachts hadden liggen rammelen. Mag straks wel checken trouwens, vorig jaar waren er bij ons ook een paar af gewaaid...
maandag 30 augustus 2010 om 14:04
Kiekeboe terug. Ik heb een cd opgezet met liedjes van Mega Mindy en Piet Piraat. "Ik ben Mega Mindyyyyy!"
"Leve het Piratenleven hip, hip, hoi!!!!" Mijn meisje kan mooi zingen
Lianne is nog thuis Star. Ze hoest nog. Gistermiddag was ze het zat, heeft ze even geslapen. Tim is ook aan het hoesten, maar tot nu toe valt het mee.
Hel, beterschap
Bam, hoe is 'ie?
"Leve het Piratenleven hip, hip, hoi!!!!" Mijn meisje kan mooi zingen
Lianne is nog thuis Star. Ze hoest nog. Gistermiddag was ze het zat, heeft ze even geslapen. Tim is ook aan het hoesten, maar tot nu toe valt het mee.
Hel, beterschap
Bam, hoe is 'ie?
maandag 30 augustus 2010 om 14:09
Enka, vermoeiend, niet slapen. Wij hadden het laatst met Tim. Ik ben naast hem gaan zitten op een stoel totdat hij rustig ging liggen. Daarna ging ik op de grond zitten en ben echt centimeter voor centimeter naar achteren geschoven, richting de deur. Dat had hij meestal in de gaten en dan kon je weer opnieuw beginnen. Soms was ik daar een uur mee bezig. Maar alleen 's avonds.
maandag 30 augustus 2010 om 14:22
Oh bah Enka, zielig ook. Sterkte ermee.
Wat een stomme plaatjes zeg .
Pfff mijn als sinds week 2 doorslapende baby komt opeens 2x per nacht .
En dan de 2e x om zes uur, heel irritant... Hopelijk ook een faaaaase.
Leuk, 4 gangenmenu! Lekker en gezellig.
Hel, beterschap. Griep, niet leuk.
Lianne opgeknapt Kokos?
Wat een stomme plaatjes zeg .
Pfff mijn als sinds week 2 doorslapende baby komt opeens 2x per nacht .
En dan de 2e x om zes uur, heel irritant... Hopelijk ook een faaaaase.
Leuk, 4 gangenmenu! Lekker en gezellig.
Hel, beterschap. Griep, niet leuk.
Lianne opgeknapt Kokos?
maandag 30 augustus 2010 om 14:54
"Soms moet het gebeuren dat je moet verhuizen. Dan wil iemand anders je huis kopen" ---> Lianne.
Zaterdag heb ik lekker gewinkeld met mijn mams. Eerst dacht ik dat ik niet zou slagen voor kleding, maar halverwege de middag liep ik met 2 volle tassen de winkel uit. Lekker!
Suus, nog gefeliciteerd met je vader
Lekker dat de nachten weer goed gaan.
Jin, wat fijn dat de juf van oudste het zo goed verwoordt en niet alleen de drukke kanten ziet.
Bridges, Lianne had ook gelijk weer bijdehandte opmerkingen na 2 weken school. Meestal kan ik er wel om lachen.
Star, tanden en slapen.....
Ha, ha, voor een winterjas en thuis komen met laarzen. Dat doe je goed.
Mal, heb je de huisarts gesproken.. En staat de wandkast staat nu?
Amaal, da's minder, zeker als ze tegen 06.00u wakker is. Het is een fáse, een fáse, fáse.....
Zaterdag heb ik lekker gewinkeld met mijn mams. Eerst dacht ik dat ik niet zou slagen voor kleding, maar halverwege de middag liep ik met 2 volle tassen de winkel uit. Lekker!
Suus, nog gefeliciteerd met je vader
Lekker dat de nachten weer goed gaan.
Jin, wat fijn dat de juf van oudste het zo goed verwoordt en niet alleen de drukke kanten ziet.
Bridges, Lianne had ook gelijk weer bijdehandte opmerkingen na 2 weken school. Meestal kan ik er wel om lachen.
Star, tanden en slapen.....
Ha, ha, voor een winterjas en thuis komen met laarzen. Dat doe je goed.
Mal, heb je de huisarts gesproken.. En staat de wandkast staat nu?
Amaal, da's minder, zeker als ze tegen 06.00u wakker is. Het is een fáse, een fáse, fáse.....
maandag 30 augustus 2010 om 15:39
Oei, 6 uur wakker, dat is minder. Alhoewel, wel beter dan om 8.30.
Star, heb je alle spulletjes voor de taarten gekocht? Ik wil er voor m'n moeder eentje maken (wordt 60, vieren we met ouders, zusje, oom en tante en aanhang uit Duitsland in België). Tot nu toe alleen nog piratentaarten enzo gemaakt, nu maar met bloemetjes aan de gang
Kokos, houdt lang aan bij Lianne hè? Mini is ook alweer verkouden, school is weer begonnen!
Mal, wat voor wandkast? Heb je een nieuwe? Wij waren gisteren op verjaardag bij achterneefje van vent en zij hebben dezelfde kast als wij, maar dan tegen een donkerbruine muur, mooi!
Star, heb je alle spulletjes voor de taarten gekocht? Ik wil er voor m'n moeder eentje maken (wordt 60, vieren we met ouders, zusje, oom en tante en aanhang uit Duitsland in België). Tot nu toe alleen nog piratentaarten enzo gemaakt, nu maar met bloemetjes aan de gang
Kokos, houdt lang aan bij Lianne hè? Mini is ook alweer verkouden, school is weer begonnen!
Mal, wat voor wandkast? Heb je een nieuwe? Wij waren gisteren op verjaardag bij achterneefje van vent en zij hebben dezelfde kast als wij, maar dan tegen een donkerbruine muur, mooi!
maandag 30 augustus 2010 om 17:27
maandag 30 augustus 2010 om 17:45
Piratentaart voor je moeder niet leuk dan?
Hier kan je los: http://www.deleukstetaart ... ca034645a0c137ab97083b622
Ik heb niet alles bij taartenwinkels gekocht, kleivormpjes van bijvoorbeeld de Hema zijn ook echt leuk
Toch maar weer bellen Mal? Schiet niet op zo
Hier kan je los: http://www.deleukstetaart ... ca034645a0c137ab97083b622
Ik heb niet alles bij taartenwinkels gekocht, kleivormpjes van bijvoorbeeld de Hema zijn ook echt leuk
Toch maar weer bellen Mal? Schiet niet op zo
maandag 30 augustus 2010 om 19:52
maandag 30 augustus 2010 om 19:54
Hallooooo!
om nog even op het vortige topic terug te komen: ik vind brinta lekkerrrrrrrr (met warme melk, flinke lading suiker, of met yoghurt en wederom een flinke lading suiker)
Zo. Dat wilde maar niet uit mijn hoofd.
Mamax: vriendin van mij maakte carpaccio met avocado en dat was echt heel erg lekker. Staat vast op AH want daar haalt ze veel vanaf. Echt een aanrader!
Mal: he wat balen van die aanvallen zeg! Ik zou ook even proberen te bellen weer! ook voor zijn duim... Hoe voel jij je? Dokter nog gebeld voor de pillen?
Hel: zo, lekker geronkt, dan zal je het nodig hebben gehad!
Kokos: hmmm Lianne nog thuis, niet fijn. Hopelijk snel wat beter. Leuk dat je goed geslaagd was! Ties is helaas niet grappig brutaal, valt niet om te lachen... Gisteren sloeg hij me bijvoorbeeld.
Enka: blgh, fase! hou ik niet zo van, haha. Geen tips hier, behalve lange adem hebben. Kun je daar iets mee? Is L. goed opgeknapt van de buisjes?
Hier vandaag eerste dagd e kindjes, was leuk! even wennen hoor, heb nu gr. 4/5 op maandag. Echt ukkies Maar heerlijk werken. En deze week ook 1.1 kg afgevallen, fijn! (Ondanks 2 keer taart dit weekend...) En verder geen bijzondere kletspraat.
om nog even op het vortige topic terug te komen: ik vind brinta lekkerrrrrrrr (met warme melk, flinke lading suiker, of met yoghurt en wederom een flinke lading suiker)
Zo. Dat wilde maar niet uit mijn hoofd.
Mamax: vriendin van mij maakte carpaccio met avocado en dat was echt heel erg lekker. Staat vast op AH want daar haalt ze veel vanaf. Echt een aanrader!
Mal: he wat balen van die aanvallen zeg! Ik zou ook even proberen te bellen weer! ook voor zijn duim... Hoe voel jij je? Dokter nog gebeld voor de pillen?
Hel: zo, lekker geronkt, dan zal je het nodig hebben gehad!
Kokos: hmmm Lianne nog thuis, niet fijn. Hopelijk snel wat beter. Leuk dat je goed geslaagd was! Ties is helaas niet grappig brutaal, valt niet om te lachen... Gisteren sloeg hij me bijvoorbeeld.
Enka: blgh, fase! hou ik niet zo van, haha. Geen tips hier, behalve lange adem hebben. Kun je daar iets mee? Is L. goed opgeknapt van de buisjes?
Hier vandaag eerste dagd e kindjes, was leuk! even wennen hoor, heb nu gr. 4/5 op maandag. Echt ukkies Maar heerlijk werken. En deze week ook 1.1 kg afgevallen, fijn! (Ondanks 2 keer taart dit weekend...) En verder geen bijzondere kletspraat.