3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Alle reacties Link kopieren
dan weet ik het ook niet moos. zit niet achter de laptop nu.
Huh Ik heb gewoon Oud- en Nieuw gemist???



Happy New Topic!!! Moet ik nog bijlezen of hadden jullie een trilvinger en zie ik alleen maar honderd keer dezelfde zwaai??
Alle reacties Link kopieren
Hoe komt dat Appel. Heb je het druk gehad, ben je moe etc
Alle reacties Link kopieren
Bi ik was ook laat en moest veel bijlezen. Nog geen trilvingers in dit topic.
Happy new topic meiden!



Alle reacties Link kopieren
Hai Bi!!
Alle reacties Link kopieren
Hai IBI!
En ik zeg gelijk welterusten want 22.00 he.



Tot morgen!
Alle reacties Link kopieren
Lekker Ibi, daar heb ik wel trek in
Alle reacties Link kopieren
Lekker slapen IBI
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Ieb, nog 2
Alle reacties Link kopieren
mocy, 2 minuten geleden

Hoe komt dat Appel. Heb je het druk gehad, ben je moe etc





ik weet niet goed wat het is.

kom er maar niet achter. zit niet echt een patroon in zeg maar.

en dat is wel iets wat psych wil gaan onderzoeken. dus misschien dat ze daarom zo aanwezig zijn op het moment. ik weet het niet..



als ik er uiteindelijk achterom wat ervoor zorgt dat ze er zijn, kan ik er iets aan doen!

hoop het snel te weten!
Alle reacties Link kopieren
trusten iebs
Alle reacties Link kopieren
Appel ik hoop het voor je!

Lijkt me zo vermoeiend
Alle reacties Link kopieren
vermoeiend het vaak wel ja mu. maar vooral frustrerend.
Alle reacties Link kopieren
Misschien omdat je er toch bewust en onbewust meer over piekert wat er naar boven zou kunnen komen als het uitgezocht gaat worden vraagteken
Truste lieve IBI!!



Zo... dit deel heb ik bijlezen... Jorina welkom!! En gaaf dat je gelijk de eerste post had



MU... je ex vindt het niet leuk dat BB in beeld is... dus hij probeert je gewoon aan het twijfelen te brengen! Luister naar jezelf, en naar ons en naar niemand anders!!



Vera, leuk dat je er weer ff bent!!



Spuuk truste



Apppel... ik hoop met je mee dat jullie er snel achter komen, lijkt me doodvermoeiend!!



Pffff... de lijst wordt steeds langer



Moos... lekker gesport?? En ik weet ook niet wat IBI met de mannen heeft uitgevroten, maar Bianco ging spontaan eieren bakken net toen we thuis kwamen
Alle reacties Link kopieren
Oh en appel, ik bedoelde het niet lullig over dat stemmetje van me

Ik kan me heel goed voorstellen dat het zwaar frusterend is, vooral als je er niet de vinger op kunt leggen wat het triggered.
MU... leuke OP!!!
Alle reacties Link kopieren
Nee niet gesport Bi, wel gehuishoudend, is toch ook sport
Alle reacties Link kopieren
dat is het denk ik ook moos.

ben al weet veel met therapie bezig. gen nu eeuwen aantal werken niets gehad ivm vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Bi het is niet zozeer wat hij vrijdag gezegd heeft maar meer wat er in onze relatie gebeurd is (en dat is nogal wat).

Het heeft me heel klein laten voelen, waardeloos en niet gewenst.

Maar ik zal naar de lieve mensen in mijn leven luisteren, mijn vriendinnen, BB en niet vergeten: jullie
Alle reacties Link kopieren
Thanks Bi!
Alle reacties Link kopieren
hen je control en shift al geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
mu, je hebt niets verkeerd gezegd hoor!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven