Hoe laat is het? Deel X

25-08-2010 08:17 3018 berichten
Gezelligheid kent geen tijd.

De tijd heelt alle wonden.

Die zich haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft.

Overal zijn klokken, maar nergens is de tijd.

Slecht nieuws komt altijd te vroeg.

Met passen en meten wordt veel tijd versleten.

Opruimen kost minder tijd dan zoeken.

Komt tijd, komt raad.

Wie zijn evenmens benijdt, pijnt zijn hart en kwist zijn tijd.

De tijd zal het leren.

In tijd van nood, scheert men zich met een bijl.

Een glas op z’n tijd houdt de mot uit de maag.

Als de trein niet rijdt, kan hij ook niet te laat komen.

Maar, hoe laat is het nu ook alweer?

Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...

Hoe laat is het nu eigenlijk écht?

En.. waar is het tijd voor?

We willen het nog steeds graag van je weten..

Dus als je iets wilt vertellen op

de normale,

de nachtelijke,

de buitenlandse,

of zelfs de buitenaardse tijdstippen,

ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!

Bedankt voor de reacties over t werk van mijn vader. Ik bedacht dat het misschien voor sommigen ook moeilijk kan zijn dit te lezen, omdat ze zelf helemaal geen stabiele gezinssituatie kennen. Bij mij is het werk van mijn vader altijd een soort constante factor geweest, hij was altijd dichtbij, er was altijd geld.

Ik zei vanavond dat het van collega X (van vader) zijn levenswerk was wat nu weg gaat en toen zei mijn vader: ja dat is het van mij ook.

Maar anyway, het is misschien best luxe dat deze zekerheid er altijd geweest is en sommigen van jullie zullen dat wellicht nooit gekend hebben...

Fijn dat de ellende niet op de weegschaal gelegd wordt

quote:frizzy schreef op 30 augustus 2010 @ 20:00:

[...]

Klopt. Hij is ook de enige die bijdraagt in de financieën. Moeder is volledig afgekeurd.

Dat is ook moeilijk! Dan kan ik me voorstellen dat ie zichzelf een beetje weggecijferd heeft. Wat een rotpositie heeft hij dan.

22.01
Snjo!

Wat leuk dat je Meik gesproken hebt Buik.

Frizz, volgens mij heb jij een korte nacht gehad en een hele lange drukke dag... tijd voor Frizz-time!

22.04
Alle reacties Link kopieren
lieve Moon, wat goed dat je er bij stilstaat maar ik denk dat iedereen oprecht meeleeft ook al kennen ze de situatie niet. Doet me denken aan het gevoel dat ik wel eens heb als ik het over mijn dochter heb. voel ik me schuldig ofzo. Terwijl ze een groot deel van mijn leven is en dus niet makkelijk te verzwijgen....

ik vind dat je heel goed bezig bent Moon! echt.

je komt strijdvaardig over..
en je hebt een open blik en invoelende reacties op anderen. Als het minder met je gaat lijk je meer in je schulp te kruipen. Fijn om te zien
snjo, hier vanuit bad... typen gaat langzaam op mob..
Hai Moon en Snjo..

Weetje Buikje, ik voel me ook weleens een beetje lullig als ik het over Minino heb omdat ik weet dat Janna(Moon) en Frizz die wens ook hebben.

Aan de andere kant moet dat geen belemmering zijn. Iedereen heeft wel iets dat de ander graag zou willen. Dat is menselijk.

Bovendien denk ik niet dat hier het soort mensen schrijven dat afgunstig of jaloers is.

Ik heb het gevoel dat iedereen oprecht met elkaar meeleeft en elkaar dingen gunt..

Goed bezig Moon, sporten is goed,

22,13
Dank je

Ja als het minder gaat kan ik werkelijk niet bedenken wat ik tegen iemand moet zeggen. Echt niet. Ik kan dan geen oplossing bedenken voor problemen van een ander. En ook niet van mezelf.

Vraag me af in hoeverre ik mijn power aan de AD te danken heb. Normaal zijn de drempels altijd wel een stukje hoger, ook als ik me goed voel.

Ik mag de AD voorlopig blijven slikken, overigens.

Okee ik kan me voorstellen dat je bij je dochter ook wel eens denkt: maar anderen hebben geen kinderen. Maar zo heb ik het nooit ervaren, schrijf gerust over haar!

Het is gewoon fijn dat we elkaar niet op die manier bekijken. En dat de sores van de een niet zwaarder wegen dan die van de ander.

22.15
Voor No hetzelfde. Juist leuk als het over Minino gaat. Ik gun je van harte de leuke momenten met Minino, vooral als andere dingen wat minder gaan. Nee geen moment van jaloezie.

(Eerder dat ik soms blij ben zelf geen kids te hebben. Je moet zo vroeg op iedere keer )

Ik herinner me een ander topic waarin het op een gegeven moment leek of we ellende tegen elkaar aan het opbieden waren. Hebben we toen ook wel gezegd. Daarna ging het beter. Maar dat was dus niet met jullie

22.17
quote:Moonlight82 schreef op 30 augustus 2010 @ 22:02:

Bedankt voor de reacties over t werk van mijn vader. Ik bedacht dat het misschien voor sommigen ook moeilijk kan zijn dit te lezen, omdat ze zelf helemaal geen stabiele gezinssituatie kennen. Bij mij is het werk van mijn vader altijd een soort constante factor geweest, hij was altijd dichtbij, er was altijd geld.

Ik zei vanavond dat het van collega X (van vader) zijn levenswerk was wat nu weg gaat en toen zei mijn vader: ja dat is het van mij ook.

Maar anyway, het is misschien best luxe dat deze zekerheid er altijd geweest is en sommigen van jullie zullen dat wellicht nooit gekend hebben...

Fijn dat de ellende niet op de weegschaal gelegd wordt

[...]

Dat is ook moeilijk! Dan kan ik me voorstellen dat ie zichzelf een beetje weggecijferd heeft. Wat een rotpositie heeft hij dan.

22.01

Ik kan me wel een beetje inleven Moon. Mijn vaders baan is ook onzeker, als gevolg van bestemmingsplannen het bedrijf waar hij voor werkt niet meer in past. En iemand met zijn leeftijd vind niet snel meer ergens anders een baan...

Ik weet niet of de Lastigerd zich heeft weggecijferd. Misschien heb je wel gelijk. Hij zet in ieder geval zijn moeder en zijn verantwoordelijkheden thuis altijd op nr 1, en ik denk dat hij die ook wel op z'n best uitvoert, maar niet altijd goed. Hij heeft die positie ook al sinds lange tijd, en het zal niet makkelijk voor hem zijn geweest. Hij praat hier overigens nóóit over.
quote:Moonlight82 schreef op 30 augustus 2010 @ 22:04:

Snjo!

Wat leuk dat je Meik gesproken hebt Buik.

Frizz, volgens mij heb jij een korte nacht gehad en een hele lange drukke dag... tijd voor Frizz-time!

22.04Ik probeer bezig te blijven.
quote:schuddebuikje schreef op 30 augustus 2010 @ 22:10:

en je hebt een open blik en invoelende reacties op anderen. Als het minder met je gaat lijk je meer in je schulp te kruipen. Fijn om te zien Helemaal mee eens, je bent aan het opbloeien: mooi om mee te maken voor ons!
Mooi!

22:22
quote:NoahTd schreef op 30 augustus 2010 @ 22:13:

Weetje Buikje, ik voel me ook weleens een beetje lullig als ik het over Minino heb omdat ik weet dat Janna(Moon) en Frizz die wens ook hebben.

No ik geniet intens van alle kinderen om me heen, en ook van alle moederliefde die ik zie. Je hoeft je er nooit lullig om te voelen: natuurlijk wil ik het ook, maar ik heb me nooit rot gevoeld om het feit dat een ander het wél heeft. Ik word juist heel blij van mijn nichtje (was echt leuk vandaag, ookal was ze helemaal niet lekker) en de kinderen van mijn vriendinnen en mijn nicht. En dus ook van jou.
Ik mis ergens een post van Buikje blijkbaar, want ik volg iets even niet.
Oh kom ik even in een goed gesprek binnen vallen omdat ik zag dat de tijd mooi was..

22:28
Hey Schattebollen,

Even zwaaien hier hoor.

22.28
I don\'t need an excuse for being what I am.
Ber!

Hoe is het? We missen je!
Ach Loreke dat we al gewoon van je hoor.

22.30
Ik mis jullie ook heel erg.

Ik probeer mee te lezen en zie zoveel mooie gesprekken maar ik kan me erniet toe zetten te reageren om een of andere rare reden.

22.32
Ohw Frizzy , ik heb alles gelezen van de Lastigerd.

Hij is zo bang dat hij je tekort doet. Volgens mij moet hij echt nog leren accepteren dat een relatie er is in goede en kwade dagen.Zijn trots speelt hem echt parten nu.

22.34
Wat leuk dat jullie allemaal zien dat het beter gaat! Geeft mij weer vertrouwen.

Ja is ook logisch na een jaar schrijven dat je wel ziet aan iemand of het goed gaat of niet.

Soms heb ik zelf pas later door dat een periode wat beter of wat slechter was.

22.34
Frizz, het is een man he... zeeeeer moeilijk in het praten over gevoelens soms.

22.35
Berb leuk dat je er even bent. Misschien zit je hoofd al vol met je eigen leven?

Geeft niks als je niet mee praat. Als je zwaait is t ook leuk!

22.35
lieve Ber, ein-de-lijk.....

hoe is het, meid?
Hee Ber, als alleen meelezen al fijn is voor je is dat ook goed, toch? Geef je grenzen aan en pas goed op jezelf! Dat wij je missen als je niks schrijft moet je gewoon schijt maling aan hebben.

Tja de Lastigerd. Misschien heb je gelijk. Ik probeer nu even heel ver van mijn gevoel vandaan te blijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven