3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Alle reacties Link kopieren
Bi, dat zal het zijn...

Vandaar ook alle leugens...

Om zichzelf beter voor te doen.



Hahaha een aantrekkelijke ava, hahah

Sexy hè
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er Bi, over wie gaat het?
Alle reacties Link kopieren
Mocy thanks



God wat is het heerlijk hier en op "mijn" andere topic en wat is het fijn dat er zulke mensen zoals jullie bestaan.

Over BZN... zn fans zijn boos!! Echt hilarisch, wat een leipwijven!!
Alle reacties Link kopieren
Haha BZN Jan nog wat. Wat errug die fans.
Ik denk dat ze de "teleurgesteld-kaart" tevoorschijn gaan trekken
Alle reacties Link kopieren
Wat een huilies zonder naam
Mijn God.. wat een idioten!! Heel hun wereld stort in elkaar omdat Jan niet naar hun zin reageert!!
Alle reacties Link kopieren
O het is al afgelopen. Lekker Bi, zat er net in...
quote:mocy schreef op 30 augustus 2010 @ 22:30:

Wat een huilies zonder naam
quote:mocy schreef op 30 augustus 2010 @ 22:30:

O het is al afgelopen. Lekker Bi, zat er net in...

Ja sorry, ik viel er ook pas net voor de reclame in



Ze stonden bij zn concert... vooraan... heeeeeel boos te kijken en zijn weggelopen. Toen gingen ze hem zoeken om vervolgens weer boos te gaan staan kijken. En een praatjes dat ze hadden! En wat zegt ze als ze hem eindelijk spreekt?? Ehhhh... ja... ik heb het idee... maar dat is mijn gevoel... als het niet zo is dan moet je het zeggen... maar ik heb het idee.. maar dat is puur mijn idee he... als het niet zo is moet je het zeggen.... bla bla bla bla



Leipos!!
Alle reacties Link kopieren
zo.. lig lekker onder mijn dekbed.
Alle reacties Link kopieren
ik hen er niets van gezien.
Alle reacties Link kopieren
Lekker appel!
Alle reacties Link kopieren
ls het niet zo is moet je het zeggen.... bla bla bla bla

en toen: hij gaf niet het antwoord wat ik had verwacht. Dat doet hij nou altijd
Alle reacties Link kopieren
vind BZN en alles wat ermee te maken heeft stom!
Lekker Apppeltje!! Ik ga ook zo hoor
Alle reacties Link kopieren
Ik ben groot BZN fan hoor

Doe eens niet zo lullig!

Jan heeft alles verpest
Alle reacties Link kopieren
Bi wat is je score dan?
quote:apppel schreef op 30 augustus 2010 @ 22:33:

vind BZN en alles wat ermee te maken heeft stom!Dat is inderdaad nu net weer bewezen!!
Alle reacties Link kopieren
Over dekbed gesproken. Ik kon vannacht niet slapen door mijn steenkoude voeten. Heb er nog een dekbed opgelegd.
quote:miss_understood schreef op 30 augustus 2010 @ 22:35:

Bi wat is je score dan?

1:0

maar die 0 wordt nu ongeveer een 7...



*steekt een peuk op*
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo maar weer eens kijken naar de koffer. Misschien is die gegroeid.
Alle reacties Link kopieren
*steekt ook een peuk op*
BZN is voor mij wel jeugdsentiment hoor... in de auto op vakantie stond het altijd op!!





Yeppa Yeppa Yeppa Lalalalalalalal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven