3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
quote:mocy schreef op 30 augustus 2010 @ 22:36:

Ik ga zo maar weer eens kijken naar de koffer. Misschien is die gegroeid.

Tuurlijk Moos!! Vast wel!!





Pffffff als er eentje aan vakantie toe is, dan is Moos het wel!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind BZN net zo stom als.. Voor mij is het jeugdhorror.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 30 augustus 2010 @ 22:38:

[...]

Pffffff als er eentje aan vakantie toe is, dan is Moos het wel!! Hou op, schei uit.
quote:mocy schreef op 30 augustus 2010 @ 22:38:

Ik vind BZN net zo stom als.. Voor mij is het jeugdhorror.Ken je Lady McCorey... die vond ik het leukst
Alle reacties Link kopieren
Voor 2 weken moet je ook best veel meenemen.
quote:Jorina schreef op 30 augustus 2010 @ 20:42:

Niet dat ik normaliter mee schrijf in 3000+, maar vond het gewoon leuk om de 1e te zijn





Dit is echt de grap van het jaar!
Alle reacties Link kopieren
hij is vast gegroeid moos!



ik denk dat je hypnose geholpen heeft!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 30 augustus 2010 @ 22:39:

[...]

Ken je Lady McCorey... die vond ik het leukst omg
quote:FlorisFlorijn schreef op 30 augustus 2010 @ 22:40:

[...]







Dit is echt de grap van het jaar!

Ja gaaf he!!! Humor van de bovenste plank!!





Hoe is het met je? Nog een fles wijn soldaat gemaakt gisteravond??
Ohw lekker Moos, morgen op vakantie. Ik ben trouwens benieuwd hoe het met Pop is. Ik hoop dat ze het een beetje trekt.
Alle reacties Link kopieren
heuj floor!
quote:mocy schreef op 30 augustus 2010 @ 22:40:

Voor 2 weken moet je ook best veel meenemen.Welnee gekkie... een bikini, een badhanddoek en slippers... en oke.. voor 's avonds een paar jurkjes... en that's all !
quote:Bianca40 schreef op 30 augustus 2010 @ 22:40:

[...]



Ja gaaf he!!! Humor van de bovenste plank!!





Hoe is het met je? Nog een fles wijn soldaat gemaakt gisteravond??Neuh. Ik ben er heel verstandig, redelijk op tijd ingegaan. Ik heb een drukke week voor de boeg!
quote:apppel schreef op 30 augustus 2010 @ 22:41:

heuj floor!Heuj Appel!
Alle reacties Link kopieren
ik ben ook benieuwd naar pop. ik denk dat ze daar geen internet heeft anders had ze zich wel gemeld.
Ik hoop ook dat Pop het naar haar zin heeft... ze heeft dus geen internetverbinding kunnen kraken!



Pop! Als je gekraakt hebt!!
Das verstandig Floor! Maar daarmee is het niet uit de wereld, dat moet je nog wel ff doen he, anders breekt het je een eventuele volgende keer weer op!



Maar je soep was hilarisch!
Alle reacties Link kopieren
Floor alles goed gegaan met kids naar school en zo?
Alle reacties Link kopieren
ik ga ook een slaap poging doen. slaap lekker alvast!
Alle reacties Link kopieren
Lekker slapen appel!!
Slaap lekker lief Apppeltje!
Alle reacties Link kopieren
Trustuh appel.
Slaap lekker Appel.
Alle reacties Link kopieren
Truste Appel, ik ga ook!
Alle reacties Link kopieren
Weltrusten Jorina!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven