Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
@Ellen, ik zou zeggen met de remover eroverheen, maar mijn schoonmaakkwaliteiten zijn niet echt om over naar huis te schrijven.

Zwart, nee dat zou ik bij mijn moeder ook niet meer aandurven, maar ze wordt dan ook 70 volgend jaar. (Mocht iemand zich afvragen hoe oud ik ben, 33, nog heel ff, ze waren niet zo vlug mijn ouders)
AI, elle, dat is niet fijn. Ik zou het ook met nagellakremover proberen. Maar ik weet niet wat het effect daarvan is op de tegels. Misschien even de leverancier van je tegels bellen?
Nagellakremover heeft nog meer gevlekt
Oh wat klote! Geen idee hoe je het schoon moet maken, ik ben een schoonmaaknitwit.

En ik wil mijn lakjes onderhand wel eens! Moet vrijdag weer achter de bar werken, wil dan toch wel een leuk kleurtje op hebben!!

Welke kleur levert het meeste fooi op denken jullie?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
NEEE!!!!

Wat stom elle!

Hahaha, vrijdag zijn ze er vast wel Spijker! Een kleurtje wat apart is denk ik, waar mensen iets leuks over kunnen zeggen.
`@ Ellen, zijn die plavuizen geglazuurd??? Dan zou ik het nog kunnen snappen, mooi balen.

Ik weet ook niet welk kleurtje ik wil, mn NFU Oh komt pas morgen, na 18.00u. (Hardnekkige pakketservice, al 3 keer voor niets aan de deur gestaan en nu hebben ze bedacht dat ik ws werk haha)

Dat rood was er voor geen meter af te krijgen trouwens, heel maf.
Nee plavuizen zijn niet geglazuurd, het is een soort natuursteen en licht poreus!

Oooooo....baggerzooi!!
Pfft 4 lagen Cloud Nine... en nu lijkt t tenminste ergens op, denk alleen niet dat t een favorietje gaat worden, wat een ge-emmer. Droogt wel redelijk snel.
Pfff.....dat zijn wel heel veel lagen zeg! Kan me voorstellen dat je er snel genoeg van hebt dan.
Jammer zeg, vond die Cloud Nine ook wel mooi.......

Vind ik sowieso met die lichte kleuren.

Ik heb ook een witte, maar moet die zo vaak lakken voor het een beetje dekt dat het al niet mooi meer is al die lagen.
Nu het er eenmaal op zit is het wel gaaf, maar het duurt wel ff. Ga mn tenen maar met wat ander doen, lol.
Ik weet niet of ik heel erg inbreek in dit topic (zo ja dan sorry) maar wilde even mijn vreugde delen over de aankoop van een flesje nagellak van O.P.I. Ik wilde graag een grijze lak maar de merken die ik normaal gebruik hadden die niet waardoor ik bij dit merk terecht ben gekomen. Het is deze kleur:

Hij is niet zo duur (10 euro), lakt fijn, blijft mooi zitten en ziet er leuk uit.

En nu ben ik om en wil meer, meer, meer. Blauw, paars, rood, taupe, eigenlijk alles!
Sweet, je breekt niet in hoor

Hier mag je alles over nagellak komen neergooien wat je wilt, vooral als je net zo'n voorliefde voor het spult hebt als wij

De OPI die jij hier nu plakt heb ik ook (uit de mini-serie van de suisse collectie) en hij is geweldig hè!

Als je meer wilt, ga dan eens kijken op de site van transdesign.com (voor verdere uitleg zie OP). Daar ga je helemaal van kwijlen
Oh, ik zie dat het plaatje niet te zien is.... Het is een grijze lak met glitters.
Oh, gelukkig maar dat ik niet inbreek!

Ik ben inderdaad ook dol op nagellak maar sta hier nogal alleen in. Als ik helemaal vreugdevol over een nieuwe nagellak vertel (wat in mijn wereld echt helemaal geweldig is) zeggen mensen: "oh ja, leuk, mooi, maar snappen niet hoe BLIJ ik dan ben. En toen las ik hoe jullie erover doorpraten en dacht: ik ga het hier delen.

En die site, ja, ik zit er al twee avonden op te kijken en kan mezelf nauwelijks beheersen. Ze hebben een verkooppunt hier vlakbij, morgen ben ik vrij dus zodra de winkels open zijn ren ik erheen om wat aan te schaffen. Hoewel ze lang niet zoveel hebben als op internet dus daar zal ik ongetwijfeld ook wel een keer bestellen
Gewoon blijven kletsen hoor Sweetgirl, lekker gezellig!!
Oh jee elleinspe, ik lees net je ramp van nagellak op natuursteen maar zie dat je op een ander topic goede tips hebt gekregen. Ik ga morgen naar mijn ouders en mijn moeder heeft één of ander groot vlekken-verwijderen-boek waar ik ook wel even in kan kijken. Hoewel dit misschien iets te specifiek is, maar goed.

Ik ga dit topic helemaal doorspitten en aantekeningen maken van merken en kleuren. Ik vind O.P.I. ook zo leuk omdat ze wat minder brave kleuren dan de reguliere merken die ik gebruik hebben.
Ik vind OPI te duur voor de kwaliteit die je krijgt. Net zoals Chanel. Tenminste: als je het hier in de winkel koopt dan. Bij Transdesign koop ik het wel.

Andere merken zijn echt vergelijkbaar qua kwaliteit, en meestal kun je er ook dezelfde kleur van een ander merk krijgen.

Een tientje voor een lak vind ik wel duur, vaak koop ik lakjes tot maximaal ongeveer 7-8 euro op internet. De leuke van Catrice en essence koop ik ook. Ik let wel op aanbiedingen van webshops, dat vind ik wel een leuke uitdaging om zoveel mogelijk korting te krijgen. Barry M, Sleek, China Glaze, Orly, Color Club, Zoya zijn een paar merken die ik vaker koop. En de paar duurdere die ik heb zijn Nfu Oh holografische en flakies, die zijn gewoon erg speciaal

Ik ben ook geen fan van nail-art, persoonlijk vind ik dat nogal ordinair en in mijn omgeving wordt nagellak op zich al als redelijk ordinair gezien.
Sweet, lekker blijven meepraten hier! Is inderdaad jammer dat niet iedereen in je omgeving hetzelfde blije gevoel krijgt van nagellak.

Wintermuts, ik heb ook inderdaad geen winkelprijzen over voor OPI. Ik geef sowieso bijna nooit meer dan 6/7/8 euro uit per nagellakje. Ik vind het een sport om zoveel mogelijk leuke en goede lakjes voor weinig geld te verzamelen.

Weet iemand van jullie waar de China Glaze OMG collectie/lak of de Color Club Worth the Risque nog te krijgen is? Ik kan ze niet vinden of ze zijn uitverkocht
Ok, ik ga morgen voor meer kleuren van OPI kijken maar mag er maximaal 2 kopen van mezelf.....

Kom je vertellen wat je gekocht hebt? Wij zijn namelijk een zeer nieuwsgierig volkje, hier op het topic
Hahahaha, ja natuurlijk kom ik vertellen wat ik gekocht heb! Als ik nu moet gokken dan zal het taupe en donkerblauw zijn.
Felle kleuren in het weekend doen toch
Das waar maar ik vind het altijd wel fijn als ik geen tijd/zin heb om te lakken ik het gewoon kan laten zitten.
Gewoon een keer proberen kan inderdaad nooit kwaad

Ze zullen het vast wel zeggen als ze het er niet mee eens zijn.

Ik wacht nog op een TD pakket met 9 lakjes

Duurt nog wel een weekje denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven