Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Ooh ja kaki vind ik ook mooi veronique!

quote:Veronique79 schreef op 01 september 2010 @ 14:00:

Eerder lakken, meer tijd tussen de lak in laten zitten wellicht? Ik heb het ook van de lakens als ik te laat lak.

Ik las (denk in de Grazia) iets over kakikleurige nagellak, vond dat best mooi!

ik denk dat dat over deze van chanel ging

http://www.lacquerized.co ... es-khakis-collection.html

Alternatieven die erop lijken:

pieces: it\'s camouflage

essence schijnt er ook nog wat te hebben in dit soort kleuren
haha crosspost wintermuts
Mooi hoor, dan ben je echt redelijk uniek. Ik zie dat in ieder geval niet dagelijks voorbijkomen. Maar die zal wel erg duur zijn. Ik koop ze bij de Etos en Hema, eigen merk dus een paar euro. Dan kan ik er tenminste lekker veel hebben

Ik denk dat ik 10-15 kleuren heb, ben zeker een kleine meid vergeleken met de rest hier?
Iemand hier had die pieces toch? wie o wie??
quote:indigoblue schreef op 01 september 2010 @ 14:15:

Iemand hier had die pieces toch? wie o wie?? Ik niet, wil hem wel hebben.......
Zal straks even bijlezen, maar die pieces kwam op een nagellakblog voorbij. Ik weet niet welke trouwens
quote:indigoblue schreef op 01 september 2010 @ 14:00:

Ik smelt echt voor die nieuwe YSL collectie trouwens

Ik ook! Geweldig mooi ook zoals die nagels in 2 kleuren gelakt zijn, zo vind ik dat juist wel stijlvol! Hoe zou dat gedaan zijn?

Ik krijg mijn nagels overigens nooit lang, ze zijn altijd erg kort want ze breken altijd af of er zit weer een haaltje oid. Wat doe ik fout? Hoe krijg ik ze sterker zodat ik zo ook eens wat langer kan laten groeien?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
zucht. ga ik me net verzitten hier achter de comp, duw ik met mijn been mijn hand tegen het bureau. Megadeuk. Gelukkig maar in 1 nagel. Even herstel werkzaamheden hier.

Oh, zag ik daar die pieces misschien voorbij komen Zwup
quote:Spijker schreef op 01 september 2010 @ 14:21:

[...]

Ik ook! Geweldig mooi ook zoals die nagels in 2 kleuren gelakt zijn, zo vind ik dat juist wel stijlvol! Hoe zou dat gedaan zijn?

Ik krijg mijn nagels overigens nooit lang, ze zijn altijd erg kort want ze breken altijd af of er zit weer een haaltje oid. Wat doe ik fout? Hoe krijg ik ze sterker zodat ik zo ook eens wat langer kan laten groeien?

met french manicure stickers kun je dit ook doen.

vitamine b complex kan helpen met je nagels, een goede nagelverharder of basecoat met verharder helpt ook. Trind is de beste, maar duur en niet zo makkelijk te koop geloof ik.

Vijlen in een richting met de glasvijl van herome ipv zagen met metalen vijlen of nagelschaartjes is ook beter voor je nagels en voorkomt splijten.

Mijn nagels zijn gelukkig erg stevig en ik breek eigenlijk nauwelijks iets. Maar goed, zo lang zijn ze ook niet, dat vind ik niet mooi.
Ik heb blauwe van O.P.I. gekocht, ben heel benieuwd hoe die eruit gaat zien. Ik heb redelijk vaak blauw aan dus past hopelijk goed.
quote:indigoblue schreef op 01 september 2010 @ 14:22:

zucht. ga ik me net verzitten hier achter de comp, duw ik met mijn been mijn hand tegen het bureau. Megadeuk. Gelukkig maar in 1 nagel. Even herstel werkzaamheden hier.

Oh, zag ik daar die pieces misschien voorbij komen Zwup hier denk ik http://www.nailswatches.com/2010/07/pie ... olish.html
quote:Veronique79 schreef op 01 september 2010 @ 14:10:

Ik denk dat ik 10-15 kleuren heb, ben zeker een kleine meid vergeleken met de rest hier?Even mijn eigen vraag herhalen, want ik ben er erg benieuwd naar
quote:Veronique79 schreef op 01 september 2010 @ 14:53:

[...]

Even mijn eigen vraag herhalen, want ik ben er erg benieuwd naar

In vergelijking met mij wel

Ik denk dat ik tussen de 75 en de 100 zit.
WTF? tot wel 100 stuks! *nederig buigt voor Zwup*
ik zit rond de 50-60 stuks.... En heb deze "hobby" nog niet zo lang....
Wat zijn manicurestickers?

(heb tot nu toe alleen maar alle kleuren rood)
En ik me maar schuldig voelen over mijn laatste aankoop, omdat ik er al zoveel heb (vond ik zelf)!

Hebben jullie dan ook elke dag wat op? Ik niet, maar wel regelmatig. Ik heb van die fases en nu zit ik duidelijk in mijn nagellakfase. Vandaag in lekker kitchy Barbieroze!

De afgelopen weken waren mijn nagels echt prachtig lang, nu op een net randje afgeknipt, omdat mijn duimnagel een beetje was ingescheurd, het werd gewoon echt te lang.

Jullie hebben het hier over merken die ik meestal niet ken of zeker niet kan/wil betalen, hoop dat ik als fan van eenvoudige nagellak ook mee mag praten!
quote:Veronique79 schreef op 01 september 2010 @ 15:06:

En ik me maar schuldig voelen over mijn laatste aankoop, omdat ik er al zoveel heb (vond ik zelf)!

Hebben jullie dan ook elke dag wat op? Ik niet, maar wel regelmatig. Ik heb van die fases en nu zit ik duidelijk in mijn nagellakfase. Vandaag in lekker kitchy Barbieroze!

De afgelopen weken waren mijn nagels echt prachtig lang, nu op een net randje afgeknipt, omdat mijn duimnagel een beetje was ingescheurd, het werd gewoon echt te lang.

Jullie hebben het hier over merken die ik meestal niet ken of zeker niet kan/wil betalen, hoop dat ik als fan van eenvoudige nagellak ook mee mag praten!

Veel merken lak zijn helemaal niet zo duur! Ik heb ook veel catrice van het Kruidvat van 2,49 en dat is ook prima lak. Duurder dan een euro of 8 per stuk koop ik ook niet, er is genoeg keuze van goede merken onder dat bedrag voor een euro of 4. Chanel vind ik onzin om te kopen.

En nee, ik draag niet elke dag nagellak, omdat ik het vaak moeilijk te combineren vind met werk. Ik lak ongeveer 2 keer per week. Wel heb ik altijd lak op mijn tenen trouwens. Dat maakt me blij als ik naar beneden kijk
Ik heb er ongeveer 40, maar gebruik ze zeker niet allemaal. Sommige zijn heel oud of heb ik gekregen en vind ik niet mooi.

Nu ben ik veel vrij en heb ik altijd wat op. Als ik weer aan het werk ben kan ik me voorstellen dat dat niet meer zo is. Al vind ik een nail whitener of een subtiele kleur wel mooier dan niks bij mijn nagels. Nu ik vrij ben doe ik wel wat "gekkere" kleuren.

Volgens mij worden hier vooral minder dure merken gekocht of via een webshop waardoor het minder duur is dan in een winkel. Vooral Essence (kruidvat) en Catrice (kruidvat en trekpleister) zijn goede, goedkope merken.
Ik heb ooit een gele kado gekregen, nog nooit gebruikt. Ik heb ook een donkerblauwe, maar heb die nog maar 2 keer op durven doen. Ik vind dat wel erg opvallend. Beetje raar want die roze van vandaag vind ik dan minder opvallend kennelijk!
quote:Spijker schreef op 01 september 2010 @ 15:04:

Wat zijn manicurestickers?

(heb tot nu toe alleen maar alle kleuren rood)

Dat zijn stickers waarlangs je jezelf een french manicure lijntje, dus witte tip op roze nagel kunt geven. Gewoon bij de drogist te koop, hangt meestal bij de plaknagels of bij de essence nailart spullen bij het Kruidvat. Zelf ben ik geen fan ervan.

Maar je kunt dat dus ook gebruiken om een randje van een andere kleur over je huidige lak te lakken zoals die ad van YSL die net gepost werd.

Ik vind t wel mooi! Maar ja, daar moet je wel lange nagels voor hebben denk ik...
quote:Spijker schreef op 01 september 2010 @ 15:29:

Ik vind t wel mooi! Maar ja, daar moet je wel lange nagels voor hebben denk ik...als ze zo kort zijn, zou ik er niet aan beginnen inderdaad

maar qua lengte en als je ervan houdt, kan dit wel, kleuren kun je natuurlijk anders doen:

Zijn er eigenlijk ook bescheiden nepnagels? Die niet asolang zijn maar gewoon degelijk en netjes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven