Mode & Beauty alle pijlers

kleding maken het resultaat

31-08-2010 20:07 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst vroeg ik in een post hier om een goed adres waar je (nep) bont kon kopen en die hed ik gevonden.

Er werd mij toen ook gevraagd wat ik er mee wilde doen en of ik ook het resultaat wilde laten zien.

Ik wilde altyd al eens expirimenteren met nep bont om dat ik dat nog nooit had gedaan maar ik wist iengelijk ook niet wat ik er van zou willen maken.Tot ik de nieuwe Winter 2010/2011 collectie op tv zag van Chanel daar in zag ik tot mn verbazing een leuke cat/jump suit gemaakt van Nepbont en ontworpen door Karl Langerfeld zie http://www.elle.nl/catwal ... js/Chanel/Chanel/-a-w2010

Ik vindt dit zeer gewaagd en heb beloten om zelf zoiets te gaan maken.

Het is helaas geen exacte copie geworden, om dat ik maar nepbont in 1 kleur kon krijgen wat van een soort is anders krijg je van alles doorelkaar ( type haar lengte haar etc ) en dat vindt ik niet mooi. Daarom heb ik het gelaten bij 1 egale kleur en als uitgangs punt heb ik een patroon gebruikt van een 80"s cat/jumsuit.

Heb ff getracht een fototje te maken en heb hem ff geupload naar mn photobucket site zie maar eens naar het resultaat van mn creatie http://s814.photobucket.com/albums/zz69 ... im/001.jpg

aangezien afgelopen weekend toch *** weer was heb ik hem in 2 dagen gemaakt, en ik moet eerlijk bekennen hij zit echt lekker, zo straks na het eten heb ik me gedouched en hem eens aan getrokken en heb steeds de neiging om me zelf te aaien zo lekker zacht is tie wel. morgen de hele dag vrij weet wel wat ik ga doen
Heb je een duidelijkere foto?
Ik zie een bank met een hoop nep-bont... Kan het niet wat duidelijker?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik zie een witte Pino zonder hoofd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nee volgens mij zit ze in de pino, ik zie volgens mij een stukje van een grijs truitje, net boven de armen van de pino.
quote:QQelleQ schreef op 31 augustus 2010 @ 20:19:

Nee volgens mij zit ze in de pino, ik zie volgens mij een stukje van een grijs truitje, net boven de armen van de pino.Als dat waar is lijkt ze op Bigfoot..
TO: Het is misschien niet zo handig/wenselijk om te linken naar je photo-bucket. Ook de andere foto's die je daar hebt staan zijn nu zichtbaar voor ons en ik weet niet of je dat wel wil.
Ik kom ook geen wijs uit die foto...
De retriever van de buren is al een tijdje niet meer gezien zeker?
Weet je zeker dat je geen Furfetish hebt?

Vind t wel knap dat je zoiets kunt maken, maar ik hoop dat t een huispak is en niet voor buiten...
Life is too short for self-hatred and eating celery sticks

Dit heb je nagemaakt, toch?
hij past wel goed bij je haar
Overigens, TO, was jij niet de persoon die van haar baas, de strenge advocate, iedere dag in een bontjas naar het werk moest komen?
Wat is het? Een ijsbeer?
quote:QQelleQ schreef op 31 augustus 2010 @ 20:28:

Overigens, TO, was jij niet de persoon die van haar baas, de strenge advocate, iedere dag in een bontjas naar het werk moest komen?

Ik hoop het
Het is een Yeti...

...Hij bestaat dus echt
J'aime j'aime la vie
@ Semafoor: Ik weet niet van welke foto/plaatje ik vannacht meer last ga hebben.....
quote:Wintermuts schreef op 31 augustus 2010 @ 20:27:

hij past wel goed bij je haar Mijn gedachte!
no offense maar
waaaaahaahahah

sorry hoor, maar wát is dat in vredesnaam?
quote:Friezin71 schreef op 31 augustus 2010 @ 20:32:

J'aime j'aime la vie Haha, ik wilde net vragen of TO ooit mee had gedaan aan het songfestival
TO, sorry, maar misschien is het beter als je het even aantrekt en een foto maakt (zonder hoofd of course). Kunnen we beter zien hoe het zit.
Ik denk dat ik de anatomie van de Yeti heb ontdekt:

Rontgenfoto:

Met hoofd mag ook hoor, dat hebben we nu toch al gezien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven