3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Alle reacties Link kopieren
Een uur!

Oei, das nie lang nie.



Maar vind het goed van je dat je er mee aan de slag gaat!
Alle reacties Link kopieren
En hoelang is je MSN-tijd?
Alle reacties Link kopieren
fries
Alle reacties Link kopieren
En skype?
*komt aanrennen om naar Sgaap te zwaaien voordat de Sgaap-forum-tijd om is*



Hijg...hijg...hijg...



Haaaai Sgaapie!! Goed bezig meid!
Alle reacties Link kopieren
Tsja Fries, die draait mee als ik werk:)
Alle reacties Link kopieren
Halloooowww!!!



Vanuit de zonnige Ardennen!



Het gaat hier heel goed, heb een hele leuke dag gehad vandaag! grote pop en ukkepop hebben genoten (dus ik ook)



Ukkepop is de hele dag Bumba aan het stalken geweest in Plopsaland, en grote pop heeft haar angsten overwonnen in een paar atracties!



We hebben heel hard gelachen om ukkepop in de auto, ze praat de navigatie na, dus wij horen iedere keer: hiej afsjaan!



De reis hier naartoe ging ook goed, rijden door de Ardennen is absoluut geen straf! heb wel heel slecht geslapen vannacht en een paar keer tegen een huilbui aangezeten, als ik even niks doe dan krijg ik enorme heimwee dus ik blijf maar bezig, Man heeft dit ook in de gaten dus mijn normaal zo rustige en stille man kletst nu de oren van mijn kop!



Ik heb overigens geen verbinding in het huisje, zit nu bij de receptie, verbinding is wel heel traag dus ik heb niet bijgelezen....



Morgen gaan we naar luxemburg (net over de grens) en 's middags naar het zwembad, ws gaan we donderdag naar Maastricht, ik wou eerst vrijdag maar ik denk dat ik dan heel graag naar huis wil......



Hoe is het met iedereen hier? ik ben hier nog maar heel even, moet zo weer berg op wandelen naar het huisje..... pfffff
Nou ja... gewoon dik 20 minuten geen post geweest, en dat op prime-time
Pop



Wat gaaf dat jullie het zo naar je zin hebben!!! Echt goed van je!!



En leuk dat de Poppen zo genieten!!
F5 F5 F5 F5



om te kijken op Pop er nog is



F5 F5 F5 F5
Alle reacties Link kopieren
Heuj Pop!

Wat fijn om even een berichtje van je te lezen.



Heeul veel plezier nog!
Alle reacties Link kopieren
Bi = Bianco er al?
Alle reacties Link kopieren
ben er nog! ben op zoek naar het dichtsbijzijnde plaatsje in luxemburg
Monchou is een hele leuk plaats Pop.. maar dat ligt geloof ik meer in Duitsland.. net over de grens.



LaRochette in Luxemburg is ook leuk!
Friezz... ja... we hebben vet gegeten en hij is nu aan het darten in de voorkamer!
quote:Bianca40 schreef op 31 augustus 2010 @ 20:49:

Bi... ja... we hebben vet gegeten en hij is nu aan het darten in de voorkamer!Oke ik citeer mezelf even... terwijl ik wilde wijzigen... ach.. laat maar staan ook
Alle reacties Link kopieren
En Vianden is ook mooi, met een groot kasteel





en er is een kabelbaan. Ook leuk.
Oh ja!! Vianden is ook leuk, daar is toch een drielandenpunt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 31 augustus 2010 @ 20:48:

Monchou is een hele leuk plaats Pop.. maar dat ligt geloof ik meer in Duitsland.. net over de grens.



LaRochette in Luxemburg is ook leuk!Monchou ligt bij mij in de koelkast!
Alle reacties Link kopieren
Pop, stoer wijffie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:friezinnetje schreef op 31 augustus 2010 @ 20:53:

[...]





Monchou ligt bij mij in de koelkast!Ik herhaal...... bijdehanTje !
Alle reacties Link kopieren
wat ben ik blij om jullie even te "zien" zeg!



Heerlijk, even een stukje thuis hier!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 31 augustus 2010 @ 20:56:

[...]



Ik herhaal...... bijdehanTje !







Ja ben weer goed bijgeslapen, vandaar!
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 31 augustus 2010 @ 20:56:

wat ben ik blij om jullie even te "zien" zeg!



Heerlijk, even een stukje thuis hier!Ha, home is where het forum is.
Ben ook blij om jou even ten zien Pop... en te horen dat het best goed gaat (zolang Popman maar blijft lullen tegen je)



Nu weet je eens hoe Floor en ik het hebben met WerBer en Bianco... die lullen altijd zo veel!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven