Wat wilde je later worden?
dinsdag 31 augustus 2010 om 20:36
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:08
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:09
Ik wilde vroeger boswachter worden, echt een klein natuur freakje. Ik had echt van jongs af aan een fascinatie met bloemetjes en beestjes en had allemaal boekjes om te kunnen kijken hoe alles heette.
Van VBO naar MAVO naar HAVO naar HBO en werk nu als verpleegkundige in de psychiatrie. Na 2de jaar nog over willen stappen naar Biologie, maar wilde dit eerst afronden.
Ergens wel jammer, want fascinatie dit er eigenlijk nog steeds wel.
Was trouwens op de middelbare school echt enorm goed in exacte vakken, niet veel mee gedaan helaas.
Van VBO naar MAVO naar HAVO naar HBO en werk nu als verpleegkundige in de psychiatrie. Na 2de jaar nog over willen stappen naar Biologie, maar wilde dit eerst afronden.
Ergens wel jammer, want fascinatie dit er eigenlijk nog steeds wel.
Was trouwens op de middelbare school echt enorm goed in exacte vakken, niet veel mee gedaan helaas.
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:10
Zuster wou ik worden.
En dat ben ik ook al 24 jaar inmiddels, tot volle tevredenheid.
Hoewel ik ook wel een tijdje bij de bereden politie wou, gewoon omdat ik een paardenmeisje was...
Mijn dochter van nu 7 wou dierenarts worden maar alleen voor konijnen. Toen ik me hardop afvroeg of daar nou zoveel behoefte aan is besloot ze om dan maar gewoon dierenarts te worden, ben benieuwd!
En dat ben ik ook al 24 jaar inmiddels, tot volle tevredenheid.
Hoewel ik ook wel een tijdje bij de bereden politie wou, gewoon omdat ik een paardenmeisje was...
Mijn dochter van nu 7 wou dierenarts worden maar alleen voor konijnen. Toen ik me hardop afvroeg of daar nou zoveel behoefte aan is besloot ze om dan maar gewoon dierenarts te worden, ben benieuwd!
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:13
ohw, ik lees hier boswachter! dat wilde ik vroeger ook wel! lekker in de natuur bezig zijn, daar kwam mijn boerin-wens trouwens ook vandaan, lekker op 'n groot landgoed met wat dieren en planten (zie mezelf eerder als luxe hobbyboerin met personeel voor het onderhoud terwijl ik zelf lekker 'n beete aan rommel met de dieren)
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:20
Ik wilde mode ontwerpster worden, ik maakte vanaf mijn 10e kleding voor mijn barbies op een speelgoednaaimachine'tje en kocht elke maand van mijn zakgeld de Cosmo of de Elle. Met oma ging ik dan naar de markt om leuke stofjes te kopen. Ik herinner me nog dat ik een roze bandplooibroek had gemaakt met een babyblauwe zelfgebreide trui met een lintje op de hals gestikt.
*Vraagt zich af hoe ze op kantoor terecht is gekomen*
*Vraagt zich af hoe ze op kantoor terecht is gekomen*
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:37