3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
quote:Bianca40 schreef op 01 september 2010 @ 21:51:



Hebben jullie dat ook?Yep. Ik heb ook gegoogeld.
Alle reacties Link kopieren
Tjee, IBI, dat wordt heftig
Nou we kijken er wel enorm tegenop. Het is nu al zo'n strijd en als ik het zo begreep zijn we echt nog maar net begonnen of we zijn juist al op het einde. Snappen jullie het nog?



Wij zijn allebei ook erg onder de indruk en gewoon erg moe. Ik denk dat het besef morgen pas komt.
Alle reacties Link kopieren
Enne Bi, ik heb dat ook een beetje met dat topic hoor. Eigenlijk wel heel raar, maar ja, komt door de afgelopen tijd denk ik.
Poeh.... wat gaan jullie een zware tijd tegemoet Ibi. Heftig hoor, maar toch fijn dat er hoop is voor de toekomst.





Top, dat je nog even komt laten weten hoe het is gegaan.

Het besef kan ook beetje bij beetje komen IBI.. en het wordt dagelijks bijgesteld met nieuwe hoogte- en dieptepunten. Het is niet te bevatten... je kan niet anders dan het op je af en over jullie heen laten komen. Dag voor dag.



quote:FlorisFlorijn schreef op 01 september 2010 @ 22:00:

[...]



Yep. Ik heb ook gegoogeld.Wat gevonden?
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik het nu lees is er reële hoop voor jullie.

Fijn dat je iets hebt laten horen hier!

Ik hoop dat je beetje kunt slapen.

Nog maar een voor jou en HIH
Ik lees even jullie berichten door (wat zijn jullie toch lief!)quote:Bianca40 schreef op 01 september 2010 @ 20:23:

Inderdaad...



Pfffff... als wij het al lang vinden duren... hoe lang heeft de dag dan niet voor IBI en HIH geduurd??Ik was heel blij dat ik nog moest werken vanmorgen. In de middag kroop de tijd idd. voorbij. Kreeg ook geen hap door mijn keel.
Vreselijk is dat wachten op "de dokter" he.... echt vreselijk!
quote:Bianca40 schreef op 01 september 2010 @ 22:03:

[...]



Wat gevonden?Nee.
quote:FlorisFlorijn schreef op 01 september 2010 @ 22:06:

[...]



Nee.Psies... strange?
Ga zo wel slapen wilde alleen nog even laten weten hoe het gegaan was om te voorkomen dat jullie je zorgen maakte (en daarmee was ik dus al te laat helaas)
Truste lieve IBI... je bent al 7 minuten te laat Maar echt lief dat je nog even langskwam!!
Alle reacties Link kopieren
IBI wat gaan jullie een nog zwaardere en onzekere tijd tegemoet!



Bi, ik ben blij dat jij het aangeeft, durfde het niet eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Iebje, we leven gewoon heel erg met jullie mee en dit was een heel belangrijk gesprek. Ik vind het fijn dat je even hier bent, maar ik had het ook gesnapt als je gelijk was gaan slapen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren




voor ibi
En ik ben blij dat ik niet de enige blijk te zijn.
quote:Bianca40 schreef op 01 september 2010 @ 22:06:

[...]



Psies... strange?Ja, heel vreemd. Ik kijk overigens wel uit om het daar te melden. Zo dapper ben ik nu ook weer niet.
quote:FlorisFlorijn schreef op 01 september 2010 @ 22:09:

[...]



Ja, heel vreemd. Ik kijk overigens wel uit om het daar te melden. Zo dapper ben ik nu ook weer niet. ik ook niet!
Zouden de Angels daar uit zichzelf nou ook onderzoek naar doen?
Alle reacties Link kopieren
Denk dat meer mensen dat gevoel zullen hebben hoor.

enerzijds door de bijzonderheid van het verhaal.

Anderzijds door eerdere gebeurtenissen op het vivaforum
Alle reacties Link kopieren
Ibi



we bellen voor vervolgbakjes .......................................
Ojeee er gaat denk ik een rel uitbreken op het andere topic... watch it!!
Alle reacties Link kopieren
lieverds had foon en ben moe........... nu nokken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven