Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
donderdag 2 september 2010 om 16:47
quote:Wintermuts schreef op 02 september 2010 @ 16:16:
[...]
Je moet daar verzenden met tnt kiezen. Eerder koos ik voor DHL, kreeg altijd bericht dat de shop het echt binnen een paar uur ingeleverd heeft bij het dhl punt.................. en dan duurde het nog een dag of 3-4 voordat ik het binnen had TNT was de laatste keer wel sneller.Het kwam ook met de post hoor, niet met DHL
[...]
Je moet daar verzenden met tnt kiezen. Eerder koos ik voor DHL, kreeg altijd bericht dat de shop het echt binnen een paar uur ingeleverd heeft bij het dhl punt.................. en dan duurde het nog een dag of 3-4 voordat ik het binnen had TNT was de laatste keer wel sneller.Het kwam ook met de post hoor, niet met DHL
donderdag 2 september 2010 om 16:49
Ja, misschien moeten we hier even een polletje houden.
Wie heeft er allemaal zin om een keer te nagellakmeeten? Misschien kunnen we zelfs wel een kleine swap houden. Alle kleuren die je niet leuk vindt/nooit gebruikt "omruilen" met iemand die ze helemaal te gek vindt ofzo.
Heb net de diamond flakey van color club op proberen te doen, maar dat ziet er niet uit
Wie heeft er allemaal zin om een keer te nagellakmeeten? Misschien kunnen we zelfs wel een kleine swap houden. Alle kleuren die je niet leuk vindt/nooit gebruikt "omruilen" met iemand die ze helemaal te gek vindt ofzo.
Heb net de diamond flakey van color club op proberen te doen, maar dat ziet er niet uit
donderdag 2 september 2010 om 16:52
quote:yathibiyya schreef op 10 augustus 2010 @ 21:51:
Met welke kleur lakken jullie je nagels veel? Ik tegenwoordig met felroze en mintgroen,.
Ik heb van alles, lichtroze, doorzichtig, rood, bruintinten, paars, zilver, sinds deze week heel overdreven roze.
Mintgroen is een trendkleur nu geloof ik, maar ik vind het voor mij niet zo mooi. Misschien staat dat mooier als je een donkere huid hebt dan op mijn bleke handen?
Ik ga een weekje op vakantie, dus dan even afkicken van het forum. Lakken jullie op vakantie stug door? Ik denk niet dat ik wat meeneem qua nagellak.
Met welke kleur lakken jullie je nagels veel? Ik tegenwoordig met felroze en mintgroen,.
Ik heb van alles, lichtroze, doorzichtig, rood, bruintinten, paars, zilver, sinds deze week heel overdreven roze.
Mintgroen is een trendkleur nu geloof ik, maar ik vind het voor mij niet zo mooi. Misschien staat dat mooier als je een donkere huid hebt dan op mijn bleke handen?
Ik ga een weekje op vakantie, dus dan even afkicken van het forum. Lakken jullie op vakantie stug door? Ik denk niet dat ik wat meeneem qua nagellak.
donderdag 2 september 2010 om 16:53
donderdag 2 september 2010 om 16:59
donderdag 2 september 2010 om 17:01
donderdag 2 september 2010 om 17:10
donderdag 2 september 2010 om 17:20
Ik heb 2 plaatjes die ik leuk vind, ben er niet zo handig in maar het zal wel lukken. Bedankt Zwup, maar ik wil het wat algemener dan nagellak want ik reageer ook wel eens in andere topics.
anoniem_110076 wijzigde dit bericht op 02-09-2010 17:28
Reden: irritante link naar plaatje maar weer verwijderd, het is gelukt!
Reden: irritante link naar plaatje maar weer verwijderd, het is gelukt!
% gewijzigd