Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

donderdag 2 september 2010 om 22:36
Haha, ja ik had het al door Zwup Ik heb ook wat weggehaald, probeer wat zuiniger om te gaan met deze nick qua privacy dan mijn vorige Maar als we tegelijk online zijn typ ik gewoon dingen die ik later weer weg haal.
Ik zit in de [jaja... ]
Wat super dat je gaat afstuderen!! Wat doe je voor studie? En ga je dan doorstuderen of aan het werk? Ben verder niet nieuwsgierig hoor
Ik zit in de [jaja... ]
Wat super dat je gaat afstuderen!! Wat doe je voor studie? En ga je dan doorstuderen of aan het werk? Ben verder niet nieuwsgierig hoor

donderdag 2 september 2010 om 22:53
Hè Zwup ik moet er vandoor, maar ik vond het gezellig even gekletst te hebben!
Om even weer ontopic te komen, ik ben nog steeds helemaal onder de indruk van Catrice It Blue My Mind. Zo mooi! Volgende week ga ik een eind van mijn nagels af vijlen en wat minder uitgesproken kleuren doen (voor even dan )
Om even weer ontopic te komen, ik ben nog steeds helemaal onder de indruk van Catrice It Blue My Mind. Zo mooi! Volgende week ga ik een eind van mijn nagels af vijlen en wat minder uitgesproken kleuren doen (voor even dan )
donderdag 2 september 2010 om 22:55
24, de T***** dan ben ik echt bejaard.
Ohoh Cherso, tsja wat zal ik er van zeggen...enorm ordi, maar ik lag blauw en heb op die leeftijd dat soort dingen helemaal over geslagen.
Indigo hey die opleiding heb ik ook gedaan, daarna nog HBO-v, niet omdat ik niet wist wat ik wilde, maar ik vind veel te veel leuk. Nog steeds...
Ik ga trouwens naar Cyprus. (Voor de 4e keer in 2 jaar tijd)
Ohoh Cherso, tsja wat zal ik er van zeggen...enorm ordi, maar ik lag blauw en heb op die leeftijd dat soort dingen helemaal over geslagen.
Indigo hey die opleiding heb ik ook gedaan, daarna nog HBO-v, niet omdat ik niet wist wat ik wilde, maar ik vind veel te veel leuk. Nog steeds...
Ik ga trouwens naar Cyprus. (Voor de 4e keer in 2 jaar tijd)
donderdag 2 september 2010 om 23:05
Cyprus heeft best veel te bieden, alleen moet je er wel wat voor doen. Als je in je hotel blijft zitten zie je niets. Mooie natuur, veel oude opgravingen ed. Op stap kun je er ook prima, is voor elk wat wils. Eten is goed, mensen zijn aardig. En lekker weer haha
Ik heb wel gefeest, maar niet gesnold en dat zuipen ben ik op mn 17de al mee opgehouden. Nu net geen geheelonthouder.
Ik heb wel gefeest, maar niet gesnold en dat zuipen ben ik op mn 17de al mee opgehouden. Nu net geen geheelonthouder.
donderdag 2 september 2010 om 23:28

vrijdag 3 september 2010 om 03:44
Heel veel merken zijn dierproefvrij
Kijk eens hier:
http://www.lacquerized.co ... l-polish-what-do-you.html
Ook hema, sleek, catrice en essence zijn dierproefvrij. Barry M volgens hun site ook (in de link staat ie nog op twijfel). Essie was dierproefvrij, maar is gekocht door Lóreal, dat nog wel cosmetica op dieren test/ het niet uitsluit.
Nfu oh en Rimmel zijn is de enige merken die ik in mijn beziit heb die niet gegarandeerd dierproefvrij zijn.
Als je acrylnagels eraf gaan, maar deels blijven hangen, kun je jezelf een hoop ellende bespparen door ze goed te weken in aceton/remover met aceton. Dan gaat je acryl makkelijker los en beschadigt je eigen nagel niet zo, bergeleken met het eraf pulken.
Kijk eens hier:
http://www.lacquerized.co ... l-polish-what-do-you.html
Ook hema, sleek, catrice en essence zijn dierproefvrij. Barry M volgens hun site ook (in de link staat ie nog op twijfel). Essie was dierproefvrij, maar is gekocht door Lóreal, dat nog wel cosmetica op dieren test/ het niet uitsluit.
Nfu oh en Rimmel zijn is de enige merken die ik in mijn beziit heb die niet gegarandeerd dierproefvrij zijn.
Als je acrylnagels eraf gaan, maar deels blijven hangen, kun je jezelf een hoop ellende bespparen door ze goed te weken in aceton/remover met aceton. Dan gaat je acryl makkelijker los en beschadigt je eigen nagel niet zo, bergeleken met het eraf pulken.

vrijdag 3 september 2010 om 09:14
Ah, superbedankt voor je linkje Zwup. Ga ik me in verdiepen. Probeer je mij (en mijn nagellak collectie) nou stiekem naar het hoge noorden te krijgen!!??
Glitterzzz ben benieuwd wat voor werk je nu doet? Ik moet echt aan het werk Cyprus klinkt super! Wat heerlijk jeetje, jij moest er vroeg uit op je vrije dag!
Ik ben op deze oude leeftijd ( ) ook totaal niet wild hahaha. Laatst was ik nog wel behoorlijk aangeschoten....en de volgende dag dacht ik, "aaaahhhhh waarommmmmm???" Komt zeer zelden voor moet ik zeggen.
Welkom steph, volgens mij heeft wintermuts al een hoop goede tips gegeven wat betreft dierproefvrij
Elle, hoe is je vloer ondertussen. Laat je weten of het wat was bij het Kruidvat?
Ik ben vanmorgen toch aan het vijlen geslagen al zit die Catrice er nog maar een paar dagen op. Ik vind hem supermooi, maar ben ziek en verveel me dus te pletter. En ik kon niet langer tegen die lange nagels aankijken (vandaar dus Zwup ) met een stuk er vanaf zijn ze nog wel mooi.
Glitterzzz ben benieuwd wat voor werk je nu doet? Ik moet echt aan het werk Cyprus klinkt super! Wat heerlijk jeetje, jij moest er vroeg uit op je vrije dag!
Ik ben op deze oude leeftijd ( ) ook totaal niet wild hahaha. Laatst was ik nog wel behoorlijk aangeschoten....en de volgende dag dacht ik, "aaaahhhhh waarommmmmm???" Komt zeer zelden voor moet ik zeggen.
Welkom steph, volgens mij heeft wintermuts al een hoop goede tips gegeven wat betreft dierproefvrij
Elle, hoe is je vloer ondertussen. Laat je weten of het wat was bij het Kruidvat?
Ik ben vanmorgen toch aan het vijlen geslagen al zit die Catrice er nog maar een paar dagen op. Ik vind hem supermooi, maar ben ziek en verveel me dus te pletter. En ik kon niet langer tegen die lange nagels aankijken (vandaar dus Zwup ) met een stuk er vanaf zijn ze nog wel mooi.
vrijdag 3 september 2010 om 09:40
Bedankt Wintermuts voor de link. Ik heb alleen gekeken op dierproefvrij maar daar moest ik steeds het merk in toetsen. Van de Hema en Kruidvat weet ik al dat die niet op dieren testen.
Nagellakremover zonder aceton had ik in huis nu nog de andere kopen zodat die k*tslechte acrylnagelstukjes eraf gaan.
En bedankt voor het welkom heten.
Off-topic, volgens mij doen jullie dat niet zo vaak. Ik ga sporten (Wii-active en Wii-fit pak ik weer eens uit de kast), douchen en het huishouden doen.
Nagellakremover zonder aceton had ik in huis nu nog de andere kopen zodat die k*tslechte acrylnagelstukjes eraf gaan.
En bedankt voor het welkom heten.
Off-topic, volgens mij doen jullie dat niet zo vaak. Ik ga sporten (Wii-active en Wii-fit pak ik weer eens uit de kast), douchen en het huishouden doen.