3000+ deel 63!
maandag 30 augustus 2010 om 20:37
Yeah!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
donderdag 2 september 2010 om 19:32
quote:chocolover schreef op 02 september 2010 @ 19:27:
Ja komt nu al 2 weken groen spul uit.. Maar wil niet naar de dokter, ben bang dat ik aan de antibiotica moet en dat heb ik veelstevveel gehad vroeger!
Ben je nu helemaal belatafeltoeterd chooc!
Groen is bacterie, als na 2 wkn nog niet over is, dan moet je dus gewoon een antibioticum kuur! (AB)
Ik neem aan dat je geen vervelendere toestanden wilt dan alleen een AB kuurtje?
Je gaat morgen gewoon even de huisarts bellen en laten checken!
Goed luisteren naar zuster Egel!
AB kuur is niet fijn, en teveel is niet goed. Dat klopt.
een uit de hand gelopen luchtweginfectie is nog veel vervelender!
Nederland is van alle landen ter wereld het voorzichtigst met AB, als het nodig is is het nodig. PUNT!
Ja komt nu al 2 weken groen spul uit.. Maar wil niet naar de dokter, ben bang dat ik aan de antibiotica moet en dat heb ik veelstevveel gehad vroeger!
Ben je nu helemaal belatafeltoeterd chooc!
Groen is bacterie, als na 2 wkn nog niet over is, dan moet je dus gewoon een antibioticum kuur! (AB)
Ik neem aan dat je geen vervelendere toestanden wilt dan alleen een AB kuurtje?
Je gaat morgen gewoon even de huisarts bellen en laten checken!
Goed luisteren naar zuster Egel!
AB kuur is niet fijn, en teveel is niet goed. Dat klopt.
een uit de hand gelopen luchtweginfectie is nog veel vervelender!
Nederland is van alle landen ter wereld het voorzichtigst met AB, als het nodig is is het nodig. PUNT!
donderdag 2 september 2010 om 19:33
donderdag 2 september 2010 om 19:36
donderdag 2 september 2010 om 19:46
quote:rosanna08 schreef op 02 september 2010 @ 19:41:
Graafje, hoe ging het vandaag met Minigraaf?
Enthousiast naar school toe, huilen als ik weg ga en ik haal vervolgens om kwart voor 3 weer een stralend grietje op.
Ik ben er nu wel van overtuigd dat ze het leuk vind op school maar dat huilen bij het weggaan trek ik echt niet. Wordt er onwijs verdrietig van terwijl het dus helemaal niet nodig is maar ik vind het zo kut want op dat moment voelt zij zich wel doodongelukkig.
Graafje, hoe ging het vandaag met Minigraaf?
Enthousiast naar school toe, huilen als ik weg ga en ik haal vervolgens om kwart voor 3 weer een stralend grietje op.
Ik ben er nu wel van overtuigd dat ze het leuk vind op school maar dat huilen bij het weggaan trek ik echt niet. Wordt er onwijs verdrietig van terwijl het dus helemaal niet nodig is maar ik vind het zo kut want op dat moment voelt zij zich wel doodongelukkig.