3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo'n leuk weekend in het vooruitzicht! Daar wil ik heeeeeen!!
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolover schreef op 02 september 2010 @ 19:27:

Ja komt nu al 2 weken groen spul uit.. Maar wil niet naar de dokter, ben bang dat ik aan de antibiotica moet en dat heb ik veelstevveel gehad vroeger!

Ben je nu helemaal belatafeltoeterd chooc!

Groen is bacterie, als na 2 wkn nog niet over is, dan moet je dus gewoon een antibioticum kuur! (AB)

Ik neem aan dat je geen vervelendere toestanden wilt dan alleen een AB kuurtje?

Je gaat morgen gewoon even de huisarts bellen en laten checken!

Goed luisteren naar zuster Egel!

AB kuur is niet fijn, en teveel is niet goed. Dat klopt.

een uit de hand gelopen luchtweginfectie is nog veel vervelender!

Nederland is van alle landen ter wereld het voorzichtigst met AB, als het nodig is is het nodig. PUNT!
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolover schreef op 02 september 2010 @ 19:31:

Ik heb zo'n leuk weekend in het vooruitzicht! Daar wil ik heeeeeen!!

En daarom ga je naar de dokter!



*Tssk, malle choco, maar goed dat zuster egel oplet en nog even ingelogd is vanavond! )
Alle reacties Link kopieren
Oh.. Ok.. *slik*
Alle reacties Link kopieren
Zo is dat egel!
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 02 september 2010 @ 19:29:

Hmm.. vriend is allemaal druk bezig met allerlei klusjes en ik hang hier maar te hangen.

Moet ik m gaan helpen???Tuurlijk niet! ben je mal meid
Alle reacties Link kopieren
Chooc, je kunt ook met een abkuur komen hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolover schreef op 02 september 2010 @ 19:30:

Denk dat ik een keelontsteking heb. Maar dat gaat toch wel gewoon over? (of ben ik zo naief?)

Ja, je bent naief! keelontsteking kan link zijn als je mee doorloopt.

therapie? daar leer je toch goed voor jezelf zorgen meisje?
Alle reacties Link kopieren
Ok ga morgen meteen bellen. Maar ben bang dat ik pas maandag terecht kan mijn huisartsenpost kennende. Of zal ik dreigen dat Egel, Roosje en Appel anders ff langskomen
Alle reacties Link kopieren
Groen slijm en hoesten is geen symptoom van een keelontsteking maar wel van een luchtweginfectie. Lekker even naar de dokter dus!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik wilde ook ni naar therapie maar zij zeggen dat mijn lichaam ziek word van spanning vandaar dat ik moet komen. En ja dan doet chocie dat
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het even gevraagd, hoef m niet te helpen. Mooi.. kan ik weer lekker verder hangen!
Alle reacties Link kopieren
Vaak is dat ook wel een reactie chooc.. dus ze hebben wel een klein beetje gelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ok ik ga morgen bellen. Goh, 3000 is ook nog es goed voor de gezondheid
Alle reacties Link kopieren
Nou zuster egel, u mag weer RL-en hoor



Thnx!
Alle reacties Link kopieren
En verslag uit brengen van je telefoontje hier!
Alle reacties Link kopieren
we doen het hoor Chooc, heb vandaag geoefend



I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Graafje, hoe ging het vandaag met Minigraaf?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ok ga ik doen apppel



Nu ff heet douchen en nog maar een cocktailtje van ibu en paracetamol. (zal maar niet zeggen dat ik dat al 3 weken doe?)



Jaaaa ik ga naar de dokter, hoor jullie al vloeken!
Alle reacties Link kopieren
(maar ik ben vroeger vaak ziek geweest dus wil er niet meer aan toegeven )
Alle reacties Link kopieren
je moet eigenlijk een draai om je oren hebben, maar daar vind ik je te lief voor, dus dan maar
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
I'm out! Tot straks!
Alle reacties Link kopieren
Chocolaatje, dit is een bacterie, daar kun je niks aan doen, is niet jouw schuld
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 02 september 2010 @ 19:41:

Graafje, hoe ging het vandaag met Minigraaf?



Enthousiast naar school toe, huilen als ik weg ga en ik haal vervolgens om kwart voor 3 weer een stralend grietje op.

Ik ben er nu wel van overtuigd dat ze het leuk vind op school maar dat huilen bij het weggaan trek ik echt niet. Wordt er onwijs verdrietig van terwijl het dus helemaal niet nodig is maar ik vind het zo kut want op dat moment voelt zij zich wel doodongelukkig.
Ohw.... die arme Ibi. Ik zit er echt mee in mijn maag. Merk dat ik het een beetje lastig vind om hier de knop om te zetten. Wat een nachtmerrie zeg voor ze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven