Mode & Beauty alle pijlers

De tregging

03-09-2010 10:34 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Trots is Yoek dit seizoen op de tregging. Het draagt als een legging, maar biedt de stevigheid van een broek.

http://www.yoek.nl/collectie11.htm

Kopen jullie ook een tregging?
O god, daar gáán we weer. Heb je hier net van gehoord ofzo? Is er al een tijdje.

En ja, ze zijn nog steeds in en nee, het kan me niet schelen wat je draagt.
heb er al 2
once upon a time called.....right now
Een "tregging"of hoe zo ook mogen heten( iedereen noemt ze weer anders geloof ik).

Zijn echt helemaal top en super handig om te combineren.

Ik ben fan..

Merel
Ideaal! De mijne zakken alleen nogal eens wat van m'n billen af... Draag het dus alleen met langere shirtjes en jurkjes.

Maar, lekker warm. En als je thuis komt lekker een paar dikke sokken eroverheen ;).

(hij bestaat overigens inderdaad al even...)
De tregging was er vorig jaar ook al. Ik ben er ook blij!

Het is net iets gekleder, doordat de stof wat dikker is.
Nee ik koop geen tregging.
ik ook niet.
Ik loop achter nog nooit van gehoord.

Maar in mijn favoriete kledingzaak hebben ze er nu een hoop modellen van hangen met leuke lange tunieken overheen dus daar ga ik er een paar van halen voor de winter!
Nee.
Ja
Ik heb hem toevallig deze week ook ontdekt, de tregging, en ik vind het persoonlijk een geweldige uitvinding (en dat terwijl ik leggings niet mooi vind). Het is zoals troetelbeertje al zegt, wat gekleder.
mooi ja, een legging of een tregging, vooral als je een kont als een sluisdeur hebt. Accentueert altijd het verkeerde.
Waar staat de TR voor dan? Ik ken wel een Jegging (Jeans-legging), maar de TR kan ik niet plaatsen?
TR = van TRousers.
Nothing happens for a reason
Oooh duh! natuurlijk
Zitten heerlijk haha ;)
quote:kaatje_85 schreef op 03 september 2010 @ 11:36:

mooi ja, een legging of een tregging, vooral als je een kont als een sluisdeur hebt. Accentueert altijd het verkeerde.Niemand zegt dat jij hem aan moet.
Treggings bestaan toch al heeeeeeeeeeel lang? Ik heb er zelf ook een paar. Altijd handig. Ook met mijn kont als een sluisdeur.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Ideaal die dingen! Ik heb er 3 en combineer ze óveral mee... tuniekjes, kortere jurkjes. Enig nadeel is inderdaad dat ik het elastiek iets heb moeten inkorten en ook aan de zijkant iets eraf heb gehaald. Als je een tregging eenmaal aan hebt, dan rekt ie natuurlijk wat uit...en dan wil je geen gênante situaties
Wat dragen jullie onder de tregging? Laarzen zijn natuurlijk altijd leuk maar ik draag ook graag pumps maar ik vind dan een pantykousje zo duf staan. Lopen jullie nu nog met blote voeten (dit weekend natuurlijk uitgezonderd!
Pumps, hogere laarzen, birkies (toen het nog iets warmer was)...
Ik houd niet van treggings, jeggings of leggings (met jurken of tunieken). Ik wil gewone broeken, ook geen skinny's. Dan maar saai en onhip.
Ik heb 1 tregging, van de We. Om m'n benen zit ie fantastisch, maar die bovenkant.... Na 1 x dragen te wijd, durf amper door m'n hurken te gaan.

Maar ik lees dat ik niet de enige ben met dat probleem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven