Meeste kleding koop ik bij Macy's en grote outlets in Amerika (waar het heel betaalbaar is). Maar hier in Nederland kom ik ook bij goedkope winkels, zoals de Hema, H&M enz...
Alles, moet een hele nieuwe garderobe. Alleen wacht ik tot na de bevalling en ik iets beter in kan schatten welke maat ik "overhoud". Ben in relatief korte tijd 2 x zwanger geraakt en daardoor 2x een seizoen kleding gemist waardoor zo'n beetje alles in mijn kast aan vervanging toe is. Gelukkig heb ik gespaard, dus kan ik straks helemaal los
Het liefst alleen, want dan hoef ik op niemand te wachten en kan ik zo snel zijn als ik wil en hoef ik alleen de winkels binnen te gaan, die ik leuk vind
In de zee wel, maar niet in het zwembad. Sinds ik rond m'n 11e gehoord heb dat er een soort vloeistof aan zwebadwater toegevoegd kan worden dat kleurt als je in het water plast heb ik het niet meer gedurfd. Nu zou ik het sowieso niet meer doen hoor ;-p
Waarmee was jij jezelf onder de douche, washandje of puf of borstel of iets anders?
Nee. Na ongeveer 5 minuten ben ik er echt klaar mee. Heb het wel 's geprobeerd, maar wakker worden doe ik dmv bewegen, bezig zijn, koffie drinken, ontbijten, journaal kijken. Niet een beetje lamlendig onder de douche bijven staan.
Wat vind jij van "schattige kinderfoto's" om een blog mee op te vullen?
(Ik zit er iig niet op te wachten. Het kind lijkt extreem veel op m'n ex en daar heb ik het compleet mee geschoten, dus dit kind vind ik ook niet heel erg leuk eigenlijk )
Ja, maar ik lust alleen verse friet. Aangezien de meeste friettenten voorgebakken friet gebruiken, blijven er in de stad waar ik woon niet veel tenten over (tot grote ergernis van vriend die mij een enorme zeurpiet vindt).