Terug naar ex?

05-09-2010 17:03 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
quote:rozeolifant schreef op 05 september 2010 @ 17:03:

Maar nu.. neemt mijn ex (van voor mijn vorige relatie) weer contact met me op. We hebben leuke gesprekken en alles komt weer een beetje terug. We hebben na onze relatie allebei een nieuwe relatie gehad, beide met problemen, en in onze relatie van toen ging het allemaal best goed. Nu hebben we vrijdagavond iets afgesproken, na een jaar.. en het leek alsof er niks was veranderd. We hebben ook weer gezoent.

Maar na die ontmoeting is alles iets minder geworden voor mijn gevoel, ik weet niet of ik het mis heb, of ik het me gewoon verbeeld omdat ik bang ben me opnieuw te binden of gewoon angst dat ik verlaten word.. Zijn smsjes worden iets minder, minder lieve dingen en tja.. ik weet het niet. Zal ik het hem gewoon vragen, of hij er toekomst in ziet, of zal ik afwachten hoe het verder loopt? En mezelf een beetje op afstand houden en hem naar mij laten komen?Jou gevoel is minder hij reageert minder........ waarom wil je zo graag?
mijn gevoel is niet minder, ik bedoel dat het contact minder is geworden van zijn kant
en jij bent helemaal hotel de botel verliefd?
Je hoeft echt niet perse oude exen te recyclen, het is toen uitgegaan om een reden en ik gok dat die reden goed genoeg was en waarschijnlijk nog steeds geldt.

Je bent een verse, nieuwe relatie zonder allemaal oud zeer ook waard!

Als je vrijdag bent uitgegaan met hem en hebt gezoend, kun je het ook nog even aanzien hoe het gaat lopen. Dat hij je wat minder smst sinds vrijdag..... dat lijkt me niet zo gek, want blijkbaar was dat nogal excessief. Zo gek is een sms in een weekend toch ook weer niet? Tenminste... niet voor mij.
waarom is het een ex, als alles zo goed was??
Niet doen
Je bent natuurlijk een stuk aantrekkelijker geworden voor de verslaafde in kwestie nu je bijna je eigen woning hebt.
TO, gaat die om de ex die verslaafd was/drugs gebruikte? Zo ja, laat het gaan. Waarom je weer in (mogelijke) ellende gaan storten?
quote:wuiles schreef op 05 september 2010 @ 17:39:

Je bent natuurlijk een stuk aantrekkelijker geworden voor de verslaafde in kwestie nu je bijna je eigen woning hebt.Nee, de verslaafde is ex B. De man met wie ze weer contact heeft is ex A, van vóór B.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Spijker schreef op 05 september 2010 @ 17:43:

[...]

Nee, de verslaafde is ex B. De man met wie ze weer contact heeft is ex A, van vóór B.Heb jij soms inside information
quote:Spijker schreef op 05 september 2010 @ 17:43:

[...]

Nee, de verslaafde is ex B. De man met wie ze weer contact heeft is ex A, van vóór B.Ach, natuurlijk!
quote:Wintermuts schreef op 05 september 2010 @ 17:15:

...het is toen uitgegaan om een reden en ik gok dat die reden goed genoeg was en waarschijnlijk nog steeds geldt.

Helemaal mee eens. Laat het bij dit kortstondige "good old times"-avontuurtje en hou het verder af. Ga voor partner C.
quote:Yhabibi schreef op 05 september 2010 @ 18:05:

[...]

Helemaal mee eens. Laat het bij dit kortstondige "good old times"-avontuurtje en hou het verder af. Ga voor partner C.Ja dan is partner C een reboundje en dan vind je in partner D 'dé ware'...
quote:liselore schreef op 05 september 2010 @ 18:07:

[...]

Ja dan is partner C een reboundje en dan vind je in partner D 'dé ware'...Is het echt zo simpel? Shit he, als ik dat eerder had geweten
Gewoon lekker afwachten hoe het allemaal loopt. Waarom willen zo veel mensen altijd meteen die zekerheid?

Ga lekker verder met je leven hoe je die leidde voor de date. Zie wat er van komt, en zoals iemand hiervoor al zei; er zal vast een reden zijn geweest waarom die ex nu een ex is, ipv nog steeds je vriend ;)
oeps, dubbel!
Maar partner E komt straks om de hoek kijken en dan zijn er weer twijfels wat betreft partner D.
Dan zou ik toch voor F gaan hoor....
Ik zou het lekker laten gaan je bent niets voor niets weg bij hem er komt vast wel weer een leukere man op je pad
Vraagje,

Is er een vrouwen overschot of zo? Men is niet zo kritisch meer zo lijkt het?
quote:Chardonnay schreef op 05 september 2010 @ 17:46:

[...]

Heb jij soms inside information Telepathie, ik kan ook dwars door het forum heen zien of iemand zwanger is als ze de pil vergat
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Spijker schreef op 05 september 2010 @ 19:48:

[...]

Telepathie...

Opschepper, volgens mij heb je gewoon goed de tekst gelezen...
Nou, het is niks meer geworden! Het contact verwaterde weer heel erg, dus ik nam al afstand omdat ik het al verwachte! Blijkt dus dat het allemaal loze woorden waren van hem, want inneens wil hij iets nieuws, hij vind een ex niet spannend genoeg meer, nou oke Maar inderdaad, tijd voor iets nieuws, no old ones!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven