Verkeerd begrepen topictitels

27-10-2007 20:12 2926 berichten
Alle reacties Link kopieren
"Weg met oud en nieuw!"

Waarom, hoezo? Oud en nieuw is toch juist een onwijs leuk feest?
Mijn vriend valt mijn hond lastig

ipv Mijn vriend vindt mijn hond lastig

ajasses!
Of gewoon: mijn vriend vindt mij hond lastig:

Joehoeee, Stipje, waar ben je dan??
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
'Wie heeft er ook een licht kindje?' gaat in werkelijkheid over kinderen met een laag lichaamsgewicht. Ik zag al helemaal voor me hoe een pikzwarte neger een topic opent; Hoe kan dat nou, mijn vrouw is bevallen, maar ons (?) kind is zo licht, dat ik twijfel of ik wel de vader ben.

quote:yasmijn schreef op 03 november 2007 @ 16:08:

"wie heeft er ook een licht kindje?"

Ik dacht dat dat over de kleur ging.Oh, haha, dan was ik dus niet de enige .
Missshien al genoemd hoor, maar:

zwanger worden via IUI

lees ik steeds als:

Zwanger worden via LUL
En ik lees al zolang het topic bestaat -en da's al heul lang-: Geniale wratten ipv genitale.

Ie-de-re keer weer.
Known to cause insanity in laboratory mice
Hahahha, ik óók Lys!
Ik dacht bij "zwanger van een groot kind" op relaties uit te komen waar een zwangere vrouw zou gaan uitleggen wat een "groot kind" d'r vent is.

In gedachten zag ik een volwassen kleuter,die altijd zijn zin wil hebben met de playstation aan zijn hand vergroeid.En die arme vrouw met enorme buik ,maar zweten en zwoegen in het huishouden....
anoniem_64b10e9293e04 wijzigde dit bericht op 16-11-2007 22:39
Reden: typfoutje
% gewijzigd
Hey hey hey, geen grapjes over Arwen dr titel :-)
'zwanger van een groot kind', dat gaat naar mijn bescheiden mening gewoon over een vrouw die een héle grote baby in haar buik heeft en nogal op ziet tegen de bevalling. Maar ik hou niet van zwangerschapstopics dus ik heb nooit gecheckt of mijn idee juist is. Het is ook eigenlijk een té simpel idee om juist te kunnen zijn...
Fleurtje,het lag echt niet aan de titel,maar aan mij!

Ik hoefde het topic niet eens te openen om me te realiseren dat het natuurlijk om de grootte van het kind in Arwens buik ging.

Er staan de laatse tijd zoveel topics over niet-smssende-mannen,wel mailende mannen,maar dan met hun ex,collega,buurvrouw etc dat dat als eerste in me opkwam
"Muts met van die kleppen"

Kreeg asociaties met de designervagina....
Jane, ik weet het, hahaha. Er zijn van die titels die je maar niet op de normale manier kunt lezen (heb het alleen nou net niet bij de titel van Arwen, maar dat komt dat ik haar ken. Prachtige buik heeft ze trouwens :-) )
Hihihihi ik heb dit topic net pas ontdekt en inderdaad heb ik vaak ook dezelfde associates als sommigen van jullie hebben bij het lezen van topictitels.

Ik vind het ook errug irri als mensen een topictitel hebben als: 'Hebben jullie dat ook?'

Dan mòet ik dat topic wel openen want ik ben tè nieuwsgierig om het te negeren en dan komt er zo'n l*lverhaal waar ik niks mee kan. Tijdverspilling, het zou verboden moeten worden, waarom niet een normale titel waarin het probleem direct duidelijk omschreven wordt?

Vandaag ook weer zo 1: 'Weet iemand dit?'en dan ga ik kijken en dan vraagt iemand wanneer je weer in bad mag na een bevalling. Dan denk ik: mens vraag dan gewoon: 'wanneer weer in bad na bevalling?' dan krijg je ws ook meer reacties.
Klopt layla, dat heb ik ook. Maar als je met je muispijltje op de topictitel gaat staan, krijg je de eerste 2 regels te lezen voor een seconde of 5, en dan krijg je meestal al wel een idee van de inhoud. Dus dat je niet het topic helemaal hoeft aan te klikken zeg maar.
Over tijd en testvrees
Maar ja, mijn eigen topictitel "Wie heeft er ook een licht kindje?" kan ook anders worden uitgelegd dan ik in gedachten had (huidskleur versus gewicht).
En toen was ik dus heel erg mosterd..
Seks --> Mijn hoofd heeft geen zin.

Ik las;

Seks --> Mijn hond heeft geen zin.

Haha WT, dat zou een interessante discussie zijn. :-D

Nieuw topic; "Partner is alcoholist, zoek een uitlaatklep". Toen dacht ik gelijk; "neem lekker een borrel", maar dat is misschien wat cru om in het topic te zetten.
Kind betrekken in dood huisdier? Hoever?

Ehhhh...helemaal???
"Kerstkilo's zonder Sonja"

En na het lezen van de openingspost werd ik niet wijzer.
hahahah

leuk topic!
Opvoeding.. dat zouden meer mensen moeten doen…

Ja dat vind ik nu ook, er moet meer opgevoed worden

En direct daar onder: opvoeding: niet zo belangrijk..

Huh??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven